Waarom niet gewoon op momenten dat je thuis bent gewoon op 19 of 20 graden stoken?quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toen ik vanochtend beneden kwam 14.5
Toen de kachel op 16 want ik was bezig
En nu op 17.5 want ik doe niks (nu heb ik het lekker warm)
Straks gaat hij uit als ik op de bank ga hangen (deken en kruikjes)
Nou zo warm trek ik niet. Dan ben ik comateusquote:Op maandag 6 oktober 2025 16:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon op momenten dat je thuis bent gewoon op 19 of 20 graden stoken?
Dat is en aangenaam en het kost ook niet zoveel gas.
Ik ben op die manier in mijn eentje slechts 400-450 kuub gas per jaar kwijt, dat kost je echt de kop niet.
Is toch veel prettiger en mentaal rustiger dan continue in de weer te zijn met dekens en kruiken en zo.
Toen de CV hier een keer een nacht stuk was, was het ook rond de 14-15 in huis en ik ging toen echt helemaal dood. Als je het aankan is het leuk, maar zo niet dan is het een hel.quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Toen ik vanochtend beneden kwam 14.5
Het went hoor!quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Toen de CV hier een keer een nacht stuk was, was het ook rond de 14-15 in huis en ik ging toen echt helemaal dood. Als je het aankan is het leuk, maar zo niet dan is het een hel.
Dit klinkt wel erg overdreven. Tenzij je een spierziekte ofzo hebt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Toen de CV hier een keer een nacht stuk was, was het ook rond de 14-15 in huis en ik ging toen echt helemaal dood. Als je het aankan is het leuk, maar zo niet dan is het een hel.
Goh, beeldspraak natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit klinkt wel erg overdreven. Tenzij je een spierziekte ofzo hebt.
Wejow ik heb al 2 weken of langer trui aanquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:27 schreef StateOfMind het volgende:
19,5 maar voelt frisser aan.
Polo shirt ook maar ingewisseld voor iets met lange mouwen.
Deze man weetquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Wejow ik heb al 2 weken of langer trui aan
450 kuub = ¤500.quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon op momenten dat je thuis bent gewoon op 19 of 20 graden stoken?
Dat is en aangenaam en het kost ook niet zoveel gas.
Ik ben op die manier in mijn eentje slechts 400-450 kuub gas per jaar kwijt, dat kost je echt de kop niet.
Is toch veel prettiger en mentaal rustiger dan continue in de weer te zijn met dekens en kruiken en zo.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:53 schreef Newone82 het volgende:
[..]
450 kuub = ¤500.
Is voor heel wat mensen veel geld.
Ik ben dan ook een eindbaasquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Wejow ik heb al 2 weken of langer trui aan
Dat is ruim onder het gemiddelde jaarlijks verbruik van een alleenstaande.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:53 schreef Newone82 het volgende:
[..]
450 kuub = ¤500.
Is voor heel wat mensen veel geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |