Ik ook.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:14 schreef Hyaenidae het volgende:
17.5![]()
Ik merk dat ik deze week mentaal echt in een dip zit vanwege de kou en afwezigheid van zon.
Het was een mooie zomer maar nu zit ik weer minimaal een half jaar in een depressie.
Hoe fijn zou het zijn om in een land te wonen als Spanje oid.
Can confirm. Is best chill jaquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:14 schreef Hyaenidae het volgende:
17.5![]()
Ik merk dat ik deze week mentaal echt in een dip zit vanwege de kou en afwezigheid van zon.
Het was een mooie zomer maar nu zit ik weer minimaal een half jaar in een depressie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je aan.quote:
Je kan die post op twee manieren lezen en jij hebt de verkeerde uitgekozenquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Stel je aan.Het is hier 18 en bij sommige mensen nog kouder lees ik.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Can confirm. Is best chill jaMinder geld? Gewoon remote werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Sowieso idd.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder geld? Gewoon remote werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sowieso idd.Gezeik. Maar als je alleen het herfsthalfjaar wil ontvluchten, kan dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Welke banen zijn dat dan die je 100% remote kunt doen zonder ooit naar kantoor te hoeven. Ik kan me niet voorstellen dat dat banen zijn waar je echt goed betaald voor wordt. En sowieso alleen in de IT hoek?quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder geld? Gewoon remote werken
Ik wil je niet uit een droom helpen, maar ik doe het lekker toch.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
En het huis is nu 16.5
Nadeel van enkel glas: koelt snel ad
Voordeel van enkel glas: warmt snel op
Ohquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil je niet uit een droom helpen, maar ik doe het lekker toch.
Enkelglas maakt geen flikker uit voor het opwarmen in deze tijd van het jaar. Sterker nog, het remt de opwarming in de zon juist.
Waarom wordt mijn auto dan nog steeds godsgruwelijk heet van binnen als hij in de zon staat in deze tijd van het jaar?quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil je niet uit een droom helpen, maar ik doe het lekker toch.
Enkelglas maakt geen flikker uit voor het opwarmen in deze tijd van het jaar. Sterker nog, het remt de opwarming in de zon juist.
Het is een metalen doos in de volle zon.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom wordt mijn auto dan nog steeds godsgruwelijk heet van binnen als hij in de zon staat in deze tijd van het jaar?
Je hebt het verdiend jongen, geniet er van!quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:31 schreef marc0871 het volgende:
16,5.
Ik heb de thermostaat maar op 18 gezet. Was toch wel koud.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je hebt het verdiend jongen, geniet er van!
3 maanden lang 40 graden en snachts niet onder de 25... nee dankjequote:Op vrijdag 26 september 2025 14:14 schreef Hyaenidae het volgende:
17.5![]()
Ja bederf de pret maar weerquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:13 schreef Moonversion het volgende:
[..]
3 maanden lang 40 graden en snachts niet onder de 25... nee dankje
Waar woon jij ?quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:32 schreef michaelmoore het volgende:
is hier 28 binnen, zal ff de airco aandoen
Gambiaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |