Bekijk deze YouTube-videoquote:Drugscrimineel Jos Leijdekkers, beter bekend als Bolle Jos uit Breda, is vader geworden. De moeder van het kindje is de dochter van de president van Sierra Leone, stelt oppositieleider Mohammed Mansaray. Zij zou in New York zijn bevallen.
De Bredase drugscrimineel houdt zich al enige tijd schuil in Sierra Leone. Hij zou een goede band hebben met de president van het West-Afrikaanse land. Sterker nog, de drugsbaron zou een relatie hebben met Agnes Bio, de dochter van de president. De twee zouden trouwplannen hebben en Bio zou zelfs naar Parijs zijn gereisd om een trouwjurk uit te zoeken.
Bevalling
Het lijkt erop dat het kind van de twee onlangs geboren is. De president van Sierra Leone zou zijn kleinkind hebben ontmoet toen hij voor een vergadering van de Verenigde Naties in New York was.
De kans is groot dat Bolle Jos niet bij de bevalling van zijn kind is geweest in New York. De politie in Nederland en België zijn nog altijd met man en macht op zoek naar de drugscrimineel. In beide landen moet hij meer dan zestig jaar gevangenisstraf uitzitten voor onder andere grootschalige cocaïnesmokkel.
96 miljoen
Daarnaast werd deze week bekend dat Leijdekkers in België nog eens tot acht jaar is veroordeeld voor in de invoer van cocaïne in de haven van Antwerpen. De rechtbank in Rotterdam besloot in juli dat Leijdekkers ruim 96 miljoen euro aan crimineel vermogen moet terugbetalen. Het Openbaar Ministerie ging daartegen in beroep en wil dat de crimineel 221 miljoen euro terugbetaald.
Alle veroordelingen hebben vooralsnog weinig impact op de drugscrimineel, omdat hij zich schuilhoudt in Sierra Leone. Daar lijkt hij een goede positie te hebben opgebouwd. Zo dook in maart een video op waarin Bolle Jos feestviert met het hoofd van de Sierra Leoonse immigratiedienst en het hoofd van de drugspolitie.
Eerst feliciteren!quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:21 schreef xzaz het volgende:
Waarom gaat er geen enkele journalist daar naar toe om hem wat te vragen?
Geen enkele journalist wil een zelfmoord plegen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:21 schreef xzaz het volgende:
Waarom gaat er geen enkele journalist daar naar toe om hem wat te vragen?
Dat zag ik ook. Heb ook al een TR gezet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:24 schreef Nober het volgende:
Wilde een nieuw deel openen maar die optie was er niet.
Gefeliciteerd Jos en de gehele familie aan bijderzijden! 🎉🍾
Graag even reeksen mod.
Topicreeks: Waar is Bolle Jos?
Ik had hetzelfde probleem. Aldi troep.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:24 schreef Nober het volgende:
Wilde een nieuw deel openen maar die optie was er niet.
Geen gender reveal party? Valt me tegen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:40 schreef maily het volgende:
[..]
Kan nog alle kanten op
Heb nog geen roze of blauwe rook gezien.
Eerder gedoped, lijkt me.quote:Op vrijdag 26 september 2025 14:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen gender reveal party? Valt me tegen.
Maar goed als goede katholieke familie zal het kindje vast gedoopt worden.
Zjoskequote:Op vrijdag 26 september 2025 20:46 schreef StateOfMind het volgende:
Bolle Jos junior![]()
Of Bolle Josefien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |