abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218877419
Met zn tweeën 2 nachtjes weg en dan een bolderkar mee 🙄
Of je stopt je telefoon even weg en draagt zelf je spullen.
pi_218877440
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:53 schreef Meke het volgende:
Ik denk dat het kort samen te vatten is als: zij heeft verlatingsangst en hij heeft verbindingsangst. Een vrij onhandige combi :+
Misschien kunnen ze de cursus van Debbie doen!
pi_218877512
Debbie heeft wel eens meer verteld dat ze lepels spaart, dus dat Roy dat dan meeneemt vind ik eigenlijk wel lief. Oké het is meuk, ik ben zelf niet van de meuk, maar spaar magneetjes wat eigenlijk ook gewoon meuk is haha.

Wel weer opvallend: Roy is weer thuis en Debbie kan niet mee naar het kinderfeestje van dr dochter 👌
pi_218877517
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 16:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Misschien mag hij vanavond dan weer lepelen.
🤢
pi_218877533
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie heeft wel eens meer verteld dat ze lepels spaart, dus dat Roy dat dan meeneemt vind ik eigenlijk wel lief. Oké het is meuk, ik ben zelf niet van de meuk, maar spaar magneetjes wat eigenlijk ook gewoon meuk is haha.

Wel weer opvallend: Roy is weer thuis en Debbie kan niet mee naar het kinderfeestje van dr dochter 👌
Maar waar zijn die lepels? Als ze die dingen echt spaart zou ik verwachten dat ze ze ergens in een kastje of aan een rekje heeft. Op de één of andere manier heb ik het idee dat ze gewoon in de besteklade liggen tussen al het andere bestek.

Is ze niet mee met het feestje van de prinses? Stop de persen!
pi_218877535
Tuuuuurlijk, kinderfeestje van zoë en mevrouw moet toch thuis blijven. Echt wat een giller weer 🤡
pi_218877634
Meiden! Een avond en dag werken en jullie zijn een heel topic verder, dit gaat snel!! Ik denk dat AM en Debbie dit beter bij kunnen houden dan de werkende mens hoor _O_ _O_

Ondertussen luiden wij hier in Barneveld bij vrienden het weekend in met een door AM geďnspireerde borrel buiten onder de veranda. Camembert uit de oven, een artisjok en vooral heerlijk kneuterig rond een vuurtje. Want ja....er was een tijd dat AM mij inspireerde, echt waar!!

@Kaatjepuk, kom je ook? Praten we ff bij over alles wat hier niet gezegd mag worden ;)

Betreft Jeroen (eh Koen - dankzij @Donna ;))en Ellen...op 12 september vroeg hij haar nog ECHT verkering en het was ECHTE liefde...
Oh ho heel benieuwd hoe ze haar 'theorie' de komende tijd gaat verkopen. Want hier leeft ze van toch?

[ Bericht 4% gewijzigd door SterreKaatje op 26-09-2025 17:46:20 ]
  Moderator vrijdag 26 september 2025 @ 17:40:12 #58
382129 crew  Donna
pi_218877674
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:34 schreef SterreKaatje het volgende:
Meiden! Een avond en dag werken en jullie zijn een heel topic verder, dit gaat snel!! Ik denk dat AM en Debbie dit beter bij kunnen houden dan de werkende mens hoor _O_ _O_

Ondertussen luiden wij hier in Barneveld bij vrienden het weekend in met een door AM geďnspireerde borrel buiten onder de veranda. Camembert uit de oven, een artisjok en vooral heerlijk kneuterig rond een vuurtje. Want ja....er was een tijd dat AM mij inspireerde

@:kaatjepuk, kom je ook? Praten we ff bij over alles wat hier niet gezegd mag worden ;)

Betreft Jeroen en ellen...op 12 september vroeg hij haar nog ECHT verkering en het was ECHTE liefde...
Oh ho heel benieuwd hoe ze haar 'theorie' de komende tijd gaat verkopen. Want hier leeft ze van toch?
Koen! :P

Ze heeft altijd nog minifesteer je rijk.
pi_218877685
Annemarie heeft de dildocamera op, hoor :P
pi_218877785
Debbie niet naar het feestje van de kroonprinses 🤯 gelukkig volgend weekend wel lekker over een beurs hobbelen met baby meuk... niet dat ze een baby heeft...
Als ik zou moeten kiezen in meuk beurs waar ik niets aan heb of het feestje van mijn dochter weet ik het wel hoor... geen miljoen babyitems kunnen de lach van mijn kind overtreffen...
Maar tja Debbie he.. die heeft kinderen als accessoire ... leuk voor de foto verder mag een ander het oplossen
pi_218877797
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 15:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat krijg je met dat gezweef, ik voelde me niet gehoord, ze had geen verbinding, ze zaten niet op elkaars energielecel.
Ik denk dat die kwarrel doodmoe was van dat gezever en ge analyseer
Nou dat ja, constant dat gezever en alles tot in den treure analyseren. Daarnaast lijkt het mij een draak van een mens, ik weet niet krijg altijd de kriebels van haar. Dat heb je soms met mensen en dat heb ik dus met haar. Zo’n typetje waar alles op haar manier moet omdat ze dat zo heeft gemanifesteerd ofzo.
pi_218877808
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar waar zijn die lepels? Als ze die dingen echt spaart zou ik verwachten dat ze ze ergens in een kastje of aan een rekje heeft. Op de één of andere manier heb ik het idee dat ze gewoon in de besteklade liggen tussen al het andere bestek.

Is ze niet mee met het feestje van de prinses? Stop de persen!
Geen idee waar de lepels zijn, er is nergens meer plek denk ik😂
pi_218877819
quote:

Ondertussen luiden wij hier in Barneveld bij vrienden het weekend in met een door AM geďnspireerde borrel buiten onder de veranda. Camembert uit de oven, een artisjok en vooral heerlijk kneuterig rond een vuurtje. Want ja....er was een tijd dat AM mij inspireerde, echt waar!!

@:kaatjepuk, kom je ook? Praten we ff bij over alles wat hier niet gezegd mag worden ;)

Betreft Jeroen (eh Koen - dankzij @:donna ;))en Ellen...op 12 september vroeg hij haar nog ECHT verkering en het was ECHTE liefde...
Ik woon niet in Barneveld, maar klinkt wel als een borrelavond waar ik bij zou willen zijn (minus de artisjok, die vind ik zo smerig🙊).

Misschien kan Ellen nog een kwarrel manifesteren ofzo. Toch mooi dat de liefde 2 weken geduurd heeft voor het vuur weer doofde.
  Moderator vrijdag 26 september 2025 @ 18:04:23 #64
382129 crew  Donna
pi_218877837
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:59 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Nou dat ja, constant dat gezever en alles tot in den treure analyseren. Daarnaast lijkt het mij een draak van een mens, ik weet niet krijg altijd de kriebels van haar. Dat heb je soms met mensen en dat heb ik dus met haar. Zo’n typetje waar alles op haar manier moet omdat ze dat zo heeft gemanifesteerd ofzo.
Ze heeft ook wel gezegd dat hij heel nuchter is. Zij heeft hem echt dat zweverige ingezogen (...) als je het mij vraagt. Hij is helemaal niet zo, dan krijg je wrijving en dat leidt gewoon niet altijd tot glans.

Die heeft binnen 6 maanden weer een nieuwe twin flame. Vast weer een kreeft ook.
pi_218877943
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 16:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die gaat weer het hele weekend in bed liggen
Het gekke is dat ze maandag ook heeft gespoten maar daarna hyperdepiep de dagen erna doorkwam.
En nu weer gespoten en Roy is terug, en tadaa, Zoę moet het nu bezuren. Zecgaat niet mee
pi_218877966
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 18:04 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze heeft ook wel gezegd dat hij heel nuchter is. Zij heeft hem echt dat zweverige ingezogen (...) als je het mij vraagt. Hij is helemaal niet zo, dan krijg je wrijving en dat leidt gewoon niet altijd tot glans.

Die heeft binnen 6 maanden weer een nieuwe twin flame. Vast weer een kreeft ook.
Ja dat klopt denk ik wel wat je zegt. Ik ben net het transcript van de podcast gelezen (want een half uur luisteren naar haar trek ik niet sorry) en dan lees je dat ook wel een beetje tussen de regels is.

Vind trouwens wel een soort van stoer dat ze van alles open verteld in die podcast, ze geeft ook aan dat ze zichzelf voor lul vind staan maar dan vind ik het wel een soort van dapper dat ze het toch wel probeert uit te leggen. Natuurlijk wel weer zweverig en geanalyseerd maar ze doet het wel.
pi_218878050
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 18:29 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ja dat klopt denk ik wel wat je zegt. Ik ben net het transcript van de podcast gelezen (want een half uur luisteren naar haar trek ik niet sorry) en dan lees je dat ook wel een beetje tussen de regels is.

Vind trouwens wel een soort van stoer dat ze van alles open verteld in die podcast, ze geeft ook aan dat ze zichzelf voor lul vind staan maar dan vind ik het wel een soort van dapper dat ze het toch wel probeert uit te leggen. Natuurlijk wel weer zweverig en geanalyseerd maar ze doet het wel.
Waar is het te lezen/horen?
pi_218878055
Wat neemt AM toch allemaal mee joh? Mijn man en ik zijn een weekend weg en we delen een sporttas 🤣
pi_218878060
Via Spotify of een andere podcast app en dan even zoeken naar transcript van de aflevering, dan kun je het lezen zonder te luisteren, in Spotify iig.
pi_218878067
quote:

Betreft Jeroen (eh Koen - dankzij @:donna ;))en Ellen...op 12 september vroeg hij haar nog ECHT verkering en het was ECHTE liefde...
Blijf het jammer dat hier bepaalde dingen niet gezegd mogen worden. Als je over de tong gaat in een heel dorp/stad én online vind ik dat echt wel bepaalde dingen gewoon gezegd moeten kunnen worden. Helemaal als je de boel zo flasht.

Overigens heb ik de proef op de som genomen.
Ik wilde wel weten of ik zomaar geaccepteerd zou worden in bepaalde Facebook groepen. En omdat ik er al lid van was, heb ik met een oud Facebook account van mijn oude mail adres mezelf aangemeld in dezelfde Facebookgroep als waarin Debbie al die berichten heeft gegooid. En ja hoor, vrijwel direct geaccepteerd zonder moeite te doen.

Ik vind dus zelf dat wat er in die groepen gegooid wordt, best hier besproken mag worden. Dan had ze het maar anoniem in die Facebook groep moeten pleuren, want dat kan ook.

Maar accounts die met reden een slotje hebben mogen wel besproken worden. Vrij krom, als je het mij vraagt. En ik heb het dan niet over accounts met een slotje die iedereen accepteren.
pi_218878080
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 18:46 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Blijf het jammer dat hier bepaalde dingen niet gezegd mogen worden. Als je over de tong gaat in een heel dorp/stad én online vind ik dat echt wel bepaalde dingen gewoon gezegd moeten kunnen worden. Helemaal als je de boel zo flasht.

Overigens heb ik de proef op de som genomen.
Ik wilde wel weten of ik zomaar geaccepteerd zou worden in bepaalde Facebook groepen. En omdat ik er al lid van was, heb ik met een oud Facebook account van mijn oude mail adres mezelf aangemeld in dezelfde Facebookgroep als waarin Debbie al die berichten heeft gegooid. En ja hoor, vrijwel direct geaccepteerd zonder moeite te doen.

Ik vind dus zelf dat wat er in die groepen gegooid wordt, best hier besproken mag worden. Dan had ze het maar anoniem in die Facebook groep moeten pleuren, want dat kan ook.

Maar accounts die met reden een slotje hebben mogen wel besproken worden. Vrij krom, als je het mij vraagt. En ik heb het dan niet over accounts met een slotje die iedereen accepteren.
Eens. En daarnaast wil ik ook gewoon alle juice horen 😉
pi_218878131
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 17:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Hoe voorspelbaar
pi_218878147
quote:

👀
pi_218878148
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 18:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Geen idee waar de lepels zijn, er is nergens meer plek denk ik😂
Die pleurt ze vast ook achter de bank
pi_218878163
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 18:48 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Eens. En daarnaast wil ik ook gewoon alle juice horen 😉