Die mag de koffers dragen.quote:
Jullie jaloezie is op zich al een klachtquote:Op vrijdag 26 september 2025 11:55 schreef YoopY het volgende:
Ik zie geen klacht?
Dit topic kan gewoon op slot. Vakantie of niet.
Maar we zijn lief, wij geven de plantjes wel water.
Dus jij hebt drank nodig om iets mee te laten vallen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Veel plezier op vakantie, maar aangezien je niet drinkt zal het wel tegenvallen.
Gran Canariaquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
waar ga je heen vogelendansgod
Dit soort goedkope trucjes werken niet veugelentanz, je bent gewoon een enorm saaie lul.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus jij hebt drank nodig om iets mee te laten vallen?
HAHA lekker voor ze hequote:
Dat zal vast lukken met dat 5 sterren hotelquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:33 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Kerel fijne vakantie!
En succes met het vol huilen van de rivier
Er zijn vijf mannen, geloof ik.quote:
was vaak lekker dronken laatst in Japanquote:Op vrijdag 26 september 2025 13:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit soort goedkope trucjes werken niet veugelentanz, je bent gewoon een enorm saaie lul.
Dronken zijn moet je doen in lelijke omgevingen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
was vaak lekker dronken laatst in Japan
Lekker duizelig winkelen in de avond
Wel, en daarnaast mijn joekel (bundel én die in mijn broek, dat is ook een zendmast op zich).quote:
Zoals op fok bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dronken zijn moet je doen in lelijke omgevingen.
In je moeder.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals op fok bijvoorbeeld?
quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:34 schreef Cockwhale het volgende:
En als je denkt dat we dan van die broodmongool af zijn, think again. Deze dwaas maakt nog meer kutposts tijdens zijn vakanties.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |