SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Klein drolletjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Sowieso is het hele uwv / gemeentelijke bijstand voor zorg kut geregeldIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:30 schreef Monitor het volgende:
25. loveislikeakiss / 179 / +15 / +0 / 1181 / 1344 / 0.13
26. WrappedEuphoria / 115 / +0 / +0 / 484 / 595 / 0.19
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Het kutst vond ik nog wel dat ik moest doorwerken toen ik niet meer kon als ondernemer.
Daarom voor mij echt noooooit meer ondernemen. In ieder geval niet als primaire inkomensbron,![]()
Ik ken mensen hier die volop thuishulp krijgen terwijl ze alles zelf kunnen, en toen ik echt niets kon zeiden ze dat ik alles zelf maar moest gaan doen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eens, die lui doen maar wat.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:45 schreef MooieTop6 het volgende:
Sowieso is het hele uwv / gemeentelijke bijstand voor zorg kut geregeld![]()
Yep, mensen willen graag alleen maar de mooie kanten van het ondernemerszijn zienquote:Op vrijdag 26 september 2025 07:45 schreef KoningWouter het volgende:
Het kutst vond ik nog wel dat ik moest doorwerken toen ik niet meer kon als ondernemen.
Daarom voor mij echt noooooit meer ondernemen. In ieder geval niet als primaire inkomensbron,Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja zo gaat dat helaas.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ken mensen hier die volop thuishulp krijgen terwijl ze alles zelf kunnen, en toen ik echt niets kon zeiden ze dat ik alles zelf maar moest gaan doen.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Waren het er maar meerdere... Kon ik op bed en de ander werkenquote:![]()
En goedemorgen KW
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ja, ik ben soms ook verbaasd.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ken mensen hier die volop thuishulp krijgen terwijl ze alles zelf kunnen, en toen ik echt niets kon zeiden ze dat ik alles zelf maar moest gaan doen.
Zie het om mij heen ook, ze doen alles, behangen sauzen etc maar stofzuigen of kunnen ze dan nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2025 07:46 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ken mensen hier die volop thuishulp krijgen terwijl ze alles zelf kunnen, en toen ik echt niets kon zeiden ze dat ik alles zelf maar moest gaan doen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
En dan krijgen ze ook nog eens meer uur dan ik krijg.
En je ziet ze alles doen wat ze eigenlijk niet zouden moeten kunnen
Ik snap nooit hoe het werkt hoor
Ik heb toevallig van de week iemand van de WMO gehad om mijn PGB te verlengen voor huishoudelijke hulp
Het is bar en boos wat je allemaal moet hebben om een paar uurtjes hulp te kunnen krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de hulp krijg 19 minuten om een bed te verschonen te wassen op te hangen en te strijken indien nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bizar hè. En heel veel administratie.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
de hulp krijg 19 minuten om een bed te verschonen te wassen op te hangen en te strijken indien nodigAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Maar ja, de managers weten het beter heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee geen administratie hoor, ik doe zelf mijn PGB beheren, doe zelf de administratie en het betalen heb ik uitbesteeds aan de SVB
Hulp hoeft geen administratie bij te houden
Ik heb al jaren en jaren hulp en moest nu een test doen of ik capabel genoeg was om een PGB te beheren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, dat dacht ik, dat ze constant bezig waren met het invullen van urenstaten. Zolang bij die, zolang bij die, etc.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Nee geen administratie hoor, ik doe zelf mijn PGB beheren, doe zelf de administratie en het betalen heb ik uitbesteeds aan de SVB
Hulp hoeft geen administratie bij te houden
Ik heb al jaren en jaren hulp en moest nu een test doen of ik capabel genoeg was om een PGB te beherenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: