Die hebben ook zo hun eigen doelen op het moment.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op nu.nl wordt dit vooral gezegd door iemand van Bij1. Wat me a: niet eens verrast, en b: ook laat zien dat zelfreflectie idd 0 is.
Nou:quote:
quote:De organisatoren, waaronder de politieke partij BIJ1, willen aandacht voor het volgens hen "gebrekkige en gewelddadige systeem" met "diep geworteld racisme". De dood van de jongen is het gevolg van dat racisme, beweerde BIJ1 in de aankondiging van de tocht. Het is niet duidelijk waar die bewering op is gebaseerd.
Dit schiet het doel voorbij.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die hebben ook zo hun eigen doelen op het moment.
Jerryson werd pas om 16:30 neergeschotenquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:19 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat is onzin?
Kijk eens naar de ambulance in de OP, het roepnummer
16:15a1 ambu 17137 wisselspoor 2908ac capelle aan den ijssel capijs bon 139872
I see what you did there...quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit schiet het doel voorbij.
Zucht.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jerryson werd pas om 16:30 neergeschoten
Klinkt niet best voor het slachtoffer van die gewapende overval... Was er wellicht ook geschoten of alleen geschopt en geslagen ?quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:19 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat is onzin?
Kijk eens naar de ambulance in de OP, het roepnummer
16:15a1 ambu 17137 wisselspoor 2908ac capelle aan den ijssel capijs bon 139872
Of was dit ambulance die werd opgeroepen toen Jerry was neergeschoten ?quote:Op 21 september 2025 om 16:16 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Wisselspoor te Capelle aan den IJssel.
Dit betreft een prio 1 melding wat betekent dat de ambulance binnen 15 minuten ter plaatse moet zijn omdat er mogelijk sprake is van een levensbedreigende situatie. Er wordt gereden met optische en akoestische signalen.
De oorspronkelijke 112-melding die is verspreid is:
A1 Ambulance 17813 Wisselspoor 2908Ac Capelle Aan Den Ijssel Capelle Aan Den Ijssel Bon 139873
Ik leg het net uit, dit gaat niet om het slachtofferquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Klinkt niet best voor het slachtoffer van die gewapende overval... Was er wellicht ook geschoten of alleen geschopt en geslagen ?
[..]
Dat deed Roethof al. De lul. Lekker de media meteen opzoeken en niet de feiten afwachten. En het dan nog zo draaien dat hij niet fout zat volgens zijn eigen visie.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
I see what you did there...
Ik vind het wel meer. Smaad, laster, opruiing en obstructie van een lopend onderzoek.
Zag het te laatquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:27 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik leg het net uit, dit gaat niet om het slachtoffer
Je hebt het toch opgezochtquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou:
https://www.nu.nl/binnenl(...)j-politiebureau.html
[..]
Smerig deze ja.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat deed Roethof al. De lul. Lekker de media meteen opzoeken en niet de feiten afwachten. En het dan nog zo draaien dat hij niet fout zat volgens zijn eigen visie.
Jaquote:
Dat gaat hij toch niet doen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Smerig deze ja.
Heb het gezien.
Mag hij zich ook wel voor verantwoorden ja.
Je ziet toch zelf wat er staat?quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:26 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Zucht.
Laat een de meldingen zien dan van de Hoofdweg?
Ja niks.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf wat er staat?
Ik hoop dat die roethof ff een tijdje van tv blijft.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat gaat hij toch niet doen.
Ik hoop dat die agent hier vrijgesproken wordt. Hij deed alleen zijn werk. Die heeft het ook erg zwaar.
En als kers op de taart hoop ik dat Roethof dan zijn excuses aanbiedt voor het verspreiden van valse informatie.
Vast niet zoveel want het was een hele lieve rustige jongen met een zacht karakter. -kuch-quote:Op vrijdag 26 september 2025 00:30 schreef ootjekatootje het volgende:
Vanuit de 112 meldingensite zijn er drie aparte ambulances aangevraagd voor het voorval in de straat Wisselspoor.
Er zitten er twee vast, een is dood en ze zoeken nog een nummer vier.
WTF is daar gebeurt?
1) Er is momenteel een grotere instroom van asielzoekers. Als ze eenmaal binnen zijn is er weinig gripquote:Op vrijdag 26 september 2025 08:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat een zeurantwoord, kan niet, lukt niet, hoeft niet.
Links op zijn best.
Doe niet zo flauw want dit is gewoon raar.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja niks.
Dus geen ambulance of Traumahelikopters naar de Hoofdweg. Foto is de OP zal wel AI zijn dan.
Er zijn zoveel kinderen die dat overkomt en die lopen ook niet allemaal met een wapen op zak.quote:Op vrijdag 26 september 2025 01:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
”Jerrycan” is zeker een slachtoffer van zijn opvoeding, welke moeder heeft heimwee naar Curaçao en gaat terug naar haar eiland zonder baby? En waar is die pa?
Logische vraag/antwoord: Het lijkt me dat Jerryson de uitkomst is van een one night stand of een verkrachting. Of ze was geestelijk ziek.
Ik denk dat die pleegmoeder teveel hooi op de vork nam, of de boel heeft opgelicht. Maar ik neem aan dat de betrokken instanties dat gaan uitzoeken.
Maar onze overheid kan dit niet aan, er zijn veel Jerrysons. En die verkloten het voor leraren, medeleerlingen, en de buurt.
Veel Jerrysons komen niet uit Nederland dus per direct grenzen dicht en de puinhopen opruimen lijkt me de enige oplossing. Want dit gaat nog veel erger worden.
Het is van Gouda volgens mij maar 1 of twee haltes met de sprinter naar Capelle Schollevaarquote:Op vrijdag 26 september 2025 09:17 schreef xzaz het volgende:
Maar ik dacht dat die jongen uit Gouda kwam wat doen ze in Capelle dan?
Het geeft wel aan wat voor gigantische puinhoop Nederland aan het worden is.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel kinderen die dat overkomt en die lopen ook niet allemaal met een wapen op zak.
Dit was zijn keuze en een kind van 15 weet toch echt wel dat dit niet slim is.
Gisteren zeiden ze dat hij geboren was in dat huis waar de stille tocht begon.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:53 schreef Freak666 het volgende:
[..]
Het is van Gouda volgens mij maar 1 of twee haltes met de sprinter naar Capelle Schollevaar
Incident op Wisselspoor komt binnen bij de meldkamer, die maken de melding aan op het Wisselspoor, politie wordt echter niet via P2000 gealarmeerd, maar via de porto. Dus dat zien wij niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw want dit is gewoon raar.
Dus jij zegt, incident op Wisselspoor en de politie stond 15 minuten lang in contact met de meldkamer.
Maar waar is die eerste melding van het Wisselspoor dan? Of was de politie daar toevallig in de buurt?
Die Antillianen zeggen ook dat het een lieve jongen was. Niet teveel waarde aan hechten dus.quote:Op vrijdag 26 september 2025 01:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Op Curaçao zeggen ze dat hij zijn eigen fatbike had teruggejat.
Is al heel lang een puinhoop.quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het geeft wel aan wat voor gigantische puinhoop Nederland aan het worden is.
Ook in de pleegzorg en de jeugdopvang.
Lijkt me logisch dat het gewoon 1 case is met dader en slachtoffer. Eindpunt Mc Donalds.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Incident op Wisselspoor komt binnen bij de meldkamer, die maken de melding aan op het Wisselspoor, politie wordt echter niet via P2000 gealarmeerd, maar via de porto. Dus dat zien wij niet.
De meldkamer zit gezamenlijk bij elkaar, en kan onmiddellijk een melding doorgeven. Bij de politie kunnen ze na die schoten dan 2 dingen doen. Een nieuwe melding laten aanmaken op de Hoofdweg, of hem direct doorzetten zodat de ambulances al binnen een paar seconden weg kunnen. Het is het meest waarschijnlijk dat dat is gebeurd. Het gaat dan wel nog steeds om het incident op het Wisselspoor.
Ondertussen krijgen de ambulances wel de juiste locatie door.
En qua tijd zal dat in het officiële bericht van het OM of een persco wel naar buiten komen. Daar is in het begin, vrij kort na het incident wel vaker onduidelijkheid over. De eerste melding van de ambulance was inderdaad om 16:15 terwijl de politie meldde dat zij toen werden gealarmeerd. Maar dat zal niet de werkelijke tijd zijn geweest.
Lijkt me een redelijk logische verklaring.
dank je voor je uitleg.quote:Op vrijdag 26 september 2025 10:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Incident op Wisselspoor komt binnen bij de meldkamer, die maken de melding aan op het Wisselspoor, politie wordt echter niet via P2000 gealarmeerd, maar via de porto. Dus dat zien wij niet.
De meldkamer zit gezamenlijk bij elkaar, en kan onmiddellijk een melding doorgeven. Bij de politie kunnen ze na die schoten dan 2 dingen doen. Een nieuwe melding laten aanmaken op de Hoofdweg, of hem direct doorzetten zodat de ambulances al binnen een paar seconden weg kunnen. Het is het meest waarschijnlijk dat dat is gebeurd. Het gaat dan wel nog steeds om het incident op het Wisselspoor.
Ondertussen krijgen de ambulances wel de juiste locatie door.
En qua tijd zal dat in het officiële bericht van het OM of een persco wel naar buiten komen. Daar is in het begin, vrij kort na het incident wel vaker onduidelijkheid over. De eerste melding van de ambulance was inderdaad om 16:15 terwijl de politie meldde dat zij toen werden gealarmeerd. Maar dat zal niet de werkelijke tijd zijn geweest.
Lijkt me een redelijk logische verklaring.
Kan hij worden aangeklaagd wegens opruiing?quote:Op vrijdag 26 september 2025 09:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die roethof ff een tijdje van tv blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |