Ja, ik denk dat ik ook wel weer eens een update kan gebruiken.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg morgen weer een update
Chaos sudokuquote:Op donderdag 25 september 2025 14:29 schreef Recce het volgende:
Deze zijn ook wel leuk:
[ afbeelding ]
Je kan gewoon afspraak makenquote:Op donderdag 25 september 2025 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik ook wel weer eens een update kan gebruiken.
laatst zo'n pakje met 3 rolletjes nieuw gekocht.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:07 schreef Ama het volgende:
Vergeet ik alsnog bijna om vuilniszakken op mijn lijstje te zetten.
Oh doe mij even een rol dan.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatst zo'n pakje met 3 rolletjes nieuw gekocht.
daarna thuis nog zo'n pakje met 3 rolletjes gevonden .
de komende jaren heb ik er geen nodig
welk formaat zoek je?quote:
Ja dat heb ik dus niet.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:12 schreef Nizno het volgende:
voordeel van een grijze container. Kan er gewoon van die plastic boodschappenpuutjes in doen als ik geen zakken meer kan vinden.
Gebruik sowieso amper van die afvalzakken, heb kleine prullebakjes met kleine zakjes
In mijn grijze mag alleen PMD.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:12 schreef Nizno het volgende:
voordeel van een grijze container. Kan er gewoon van die plastic boodschappenpuutjes in doen als ik geen zakken meer kan vinden.
Gebruik sowieso amper van die afvalzakken, heb kleine prullebakjes met kleine zakjes
oh, deze zijn 3 literquote:
daar hebben wij aparte zakken voorquote:Op donderdag 25 september 2025 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In mijn grijze mag alleen PMD.
Afspraak gemaakt. 15 oktober kan ik terecht.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan gewoon afspraak maken
Ik ben vandaag geweest. ga jij morgen?quote:Op donderdag 25 september 2025 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik ook wel weer eens een update kan gebruiken.
Je moet het natuurlijk wel een beetje spannend houden, straks achter de aliens aan in Roswellquote:Op donderdag 25 september 2025 08:31 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Dit past wel weer in het plaatje van beren, industriegebieden en vulkanen. Na had je Apaches achter je aan en was je lekker radioactief stof aan het inademen.
wat zijn borstbinders?quote:Op donderdag 25 september 2025 15:13 schreef Nizno het volgende:
maar weer even nieuwe borstbinders in de winkelwagen gemikt.
quote:Op donderdag 25 september 2025 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Halleluja, wat een ontdekking.
Karton halen ze 1x per maand op donderdagavond op.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb overal gemeenschappelijke containers voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |