Ik hoop dat hij geestelijke hulp aangeboden krijgt als hij die nodig heeft.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die agent vrijgesproken wordt.
In elk gekleurd gebiedje moeten de cijfers 1 t/m 5 (of minder als het gebiedje kleiner is) en cijfers mogen niet naast elkaar voorkomen (ook niet schuin).quote:
Hier ben ik echt te dom voor vrees ik.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:35 schreef Recce het volgende:
[..]
In elk gekleurd gebiedje moeten de cijfers 1 t/m 5 (of minder als het gebiedje kleiner is) en cijfers mogen niet naast elkaar voorkomen (ook niet schuin).
Ah, snap het.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:35 schreef Recce het volgende:
[..]
In elk gekleurd gebiedje moeten de cijfers 1 t/m 5 (of minder als het gebiedje kleiner is) en cijfers mogen niet naast elkaar voorkomen (ook niet schuin).
je hebt ze ook met alleen dikgedrukte lijntjes... moet je beter opletten dan met kleurtjesquote:Op donderdag 25 september 2025 14:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Een uur in de auto moeten zitten 's ochtends vroeg is eigenlijk per definitie een terechte klacht.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:34 schreef Nizno het volgende:
al voor je eerste werkdag is begonnen gaan klagen... Das toch wel een goed begin van je nieuwe baan
Mwah, als je op tijd gaat is het nog vrij rustig.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een uur in de auto moeten zitten 's ochtends vroeg is eigenlijk per definitie een terechte klacht.
Dan is de klacht uiteraard "het is te vroeg"quote:Op donderdag 25 september 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, als je op tijd gaat is het nog vrij rustig.
Het ding met een uur reistijd is dat je ook een uur voor de files weg moet om dat voor elkaar te krijgenquote:Op donderdag 25 september 2025 14:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, als je op tijd gaat is het nog vrij rustig.
Das echt peanuts.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een uur in de auto moeten zitten 's ochtends vroeg is eigenlijk per definitie een terechte klacht.
Ik heb jaren op 5 minuten fietsen van werk gewoond, dat is pas mooiquote:Op donderdag 25 september 2025 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Das echt peanuts.
ik zelf zit ongeveer 14 minuten in de auto. Dat is mooi.
Dat is wel helemaal ideaal ja.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb jaren op 5 minuten fietsen van werk gewoond, dat is pas mooi
Ik doe niks andersquote:Op donderdag 25 september 2025 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding met een uur reistijd is dat je ook een uur voor de files weg moet om dat voor elkaar te krijgen
Dat heb ik ook jaren gehad.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb jaren op 5 minuten fietsen van werk gewoond, dat is pas mooi
quote:Op donderdag 25 september 2025 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe niks anders
Elke woensdag zit ik om iets na 6 uur in de auto en ben ik voor 7 in Rotterdamquote:
Jeetjequote:Op donderdag 25 september 2025 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik ook jaren gehad.
Ben 1x met de fiets gegaan daarna de auto weer gepakt
Wat kutquote:Op donderdag 25 september 2025 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe niks anders
Ohw, één keer per week maar. Dacht al.quote:Op donderdag 25 september 2025 14:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke woensdag zit ik om iets na 6 uur in de auto en ben ik voor 7 in Rotterdam
De rest van de week rol ik uit bed zo mijn kantoor inquote:Op donderdag 25 september 2025 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohw, één keer per week maar. Dacht al.
quote:
Ik hopelijk straks ook nogquote:Op donderdag 25 september 2025 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De rest van de week rol ik uit bed zo mijn kantoor in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |