IK denk dat men nog langer gaat wachten, er zijn te veel beleidsbepalers die zeg maar skin in the game hebben bij de keuze voor deze twee eerder te licht bevonden trainers.quote:
Dit zal wel weer niet genoeg zijn voor ontslag.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Deef zegt dat de structuur zoek is.
Waar wacht dit tyfusbestuur eigenlijk nog op ?
quote:
Alleen Co Adriaanse werd eruit getyft na een winstpartij .quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit zal wel weer niet genoeg zijn voor ontslag.
Perez zei hetzelfde, een elftal vol spelers die geen idee hebben wat ze moeten doen. Wat je nog het beste zag toen het 10 tegen 11 werd en er eigenlijk niets veranderde aan het spelbeeld.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Werd Jol er ook niet uitgetieft terwijl het zo slecht nog niet ging?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Alleen Co Adriaanse werd eruit getyft na een winstpartij .
Aids.
Dat ging ook heel moeizaam maar bij lange na niet zoals nu (met weliswaar veel en veel beter materiaal toen)quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Werd Jol er ook niet uitgetieft terwijl het zo slecht nog niet ging?
Ik hoop dat ze gewoon het voorbeeld van Leverkusen volgen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:53 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
IK denk dat men nog langer gaat wachten, er zijn te veel beleidsbepalers die zeg maar skin in the game hebben bij de keuze voor deze twee eerder te licht bevonden trainers.
Je mag jezelf gelukkig prijzen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Niks van gezien ivm een verjaardag, maar als we zo gezwijnd hebben mag je toch hopen dat het een keer klaar is met John
Dat is zeer ongebruikelijk, zeker als het gaat om een trainer met 'Ajax-dna'.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gewoon het voorbeeld van Leverkusen volgen.
Het kan dat je een verkeerde trainer aanstelt (al blijf ik de keuze voor Heitinga bizar vinden) maar je moet het wel tijdig corrigeren. Anders is de ellende veel groter en wordt het opbouwen op de lange termijn ook weer lastig gemaakt. Ajax moet gewoon weer top 2 eindigen dit seizoen.
De woorden van Klaassen zijn wel echt heel duidelijk, dat moet je als Beuker/Kroes toch ook wel horen.quote:Ook aanvoerder Davy Klaassen vond het een "heel matige" wedstrijd. "Ik denk dat vooral in de eerste helft de structuur ontbrak. Dan speel je niet vanuit je vastigheden. Er waren veel te veel misverstanden. Dat zag er heel lullig uit denk ik."
Klaassen denkt niet dat de structuur ontbrak vanwege een gebrek aan discipline. "Discipline van spelers is niet het probleem. Iedereen werkt hard. Daar moeten we het niet in zoeken. Teams als NAC, met alle respect, die wil je meer onder controle houden."
In het geval van Heitinga is dat een extra chromosoom.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is zeer ongebruikelijk, zeker als het gaat om een trainer met 'Ajax-dna'.
Wie beslist eigenlijk over het ontslag van Sjon? Is dat alleen Kroes? Beuker niet toch?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De woorden van Klaassen zijn wel echt heel duidelijk, dat moet je als Beuker/Kroes toch ook wel horen.
Te druk met zichzelf. Faken until you make it kost immers veel energie.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Kroes heeft in ieder geval Van Praag overwonnen, nu nog de ledenraad zo.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Te druk met zichzelf. Faken until you make it kost immers veel energie.
Oef.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De woorden van Klaassen zijn wel echt heel duidelijk, dat moet je als Beuker/Kroes toch ook wel horen.
Johnny won toch ook??quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ondertussen is FarioliGOD ongeslagen en pas 1 tegendoelpunt (en 15 voor in 6 wedstrijden).
Ja, maar hij en zijn ambities voor Ajax, dat was het echte probleem.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ondertussen is FarioliGOD ongeslagen en pas 1 tegendoelpunt (en 15 voor in 6 wedstrijden).
We worden kampioen!!!!quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
NOG NIET VERLOREN IN DE EREDIVISIE
geen attractieve coach ook natuurlijkquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:03 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ja, maar hij en zijn ambities voor Ajax, dat was het echte probleem.
Daar kijken we in Rotterdam anders tegenaan. Ik zou zeggen, openbreken dat contract!quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:06 schreef papert het volgende:
Laten we hopen dat na het onvermijdelijke uiteindelijke ontslag van Heitinga de club geleerd heeft van de fouten die het gemaakt heeft bij het aanstellen van Heitinga.
Wat dat betreft is het ook weer gevaarlijk als Heitinga te snel ontslagen wordt, dan blijven er stromingen binnen Ajax ontevreden over het ontslag, en vinden dat Heitinga meer tijd had moeten krijgen. Die willen het dan misschien weer met een oude bekende proberen.
Voor mij als supporter heb ik het liefst zo snel mogelijk een nieuwe trainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |