Die extra getuige gaat niets veranderen aan de foto's die gemaakt zijn en aan de verklaring van de bestuurder van de voorste auto.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:22 schreef 215 het volgende:
[..]
En wat doe je dan met die (extra) getuige die de tegenpartij op eens erbij verzonnen heeft? Dat hebben wij dus een keer gehad.
Sterker nog: het is volgens polisvoorwaarden vaak verplicht om de schade binnen x dagen te melden (tenzij er specifieke redenen zijn waardoor dat niet redelijkerwijs mogelijk was. Als je na een ongeluk een paar weken in coma ligt bijvoorbeeld, is het logisch dat je de schadegebeurtenis niet binnen een paar dagen hebt kunnen melden en als er een familielid bij het ongeval zwaargewond is geraakt of is overleden zullen ze ook nog wel enig begrip hebben dat je de eerste dagen wat anders aan je hoofd had. Maar dit betreft blikschade zonder gewonden, dus zodra je thuis bent kun je eenvoudig de melding doen).quote:Op donderdag 25 september 2025 14:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Die gaan wel contact opnemen met de tegenpartij, die ik al weinig kans geef als ze dit soort reacties maken. Verzekeringsmaatschappijen houden niet van dit soort gedoe.
Moet er wel schade zijn. Door het ongeval dan he. De andere auto houd vol dat er geen schade is gereden dus valt er dan ook niks te melden.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:51 schreef Ivo1985 het volgende:
Sterker nog: het is volgens polisvoorwaarden vaak verplicht om de schade binnen x dagen te melden
Er is schade en volgens TS zijn er ook ter plaatse foto's gemaakt. Wat de andere partij dan zegt is niet zo relevant. Zeker niet gezien in dit geval de tegenpartij al wel erkend heeft dat er iets heeft plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:55 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Moet er wel schade zijn. Door het ongeval dan he. De andere auto houd vol dat er geen schade is gereden dus valt er dan ook niks te melden.
Je begon over polisvoorwaarden, da's wat anders dan aansprakelijk zijn. Andere partij geeft alleen toe dat er een incident heeft plaatsgevonden maar zegt: "zonder schade" dus voelt zich niet verplicht te melden.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:17 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Er is schade en volgens TS zijn er ook ter plaatse foto's gemaakt. Wat de andere partij dan zegt is niet zo relevant. Zeker niet gezien in dit geval de tegenpartij al wel erkend heeft dat er iets heeft plaatsgevonden.
Ik heb zojuist melding gemaakt bij rechtsbijstand. Zij gaan mij helpen.quote:
Ja, Maar mijn zusje wou de volgende dag schadeformulier invullen en zij nietquote:Op vrijdag 26 september 2025 12:51 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Sterker nog: het is volgens polisvoorwaarden vaak verplicht om de schade binnen x dagen te melden (tenzij er specifieke redenen zijn waardoor dat niet redelijkerwijs mogelijk was. Als je na een ongeluk een paar weken in coma ligt bijvoorbeeld, is het logisch dat je de schadegebeurtenis niet binnen een paar dagen hebt kunnen melden en als er een familielid bij het ongeval zwaargewond is geraakt of is overleden zullen ze ook nog wel enig begrip hebben dat je de eerste dagen wat anders aan je hoofd had. Maar dit betreft blikschade zonder gewonden, dus zodra je thuis bent kun je eenvoudig de melding doen).
Mijn zusje heeft voor haar ogen foto's gemaakt. En mijn zusje heeft gezegd dat er schade is. Zij heeft zelf geen schade dus de vrouw wilt gewoon volhouden. Onze voorbumper ligt er half af.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:51 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Je begon over polisvoorwaarden, da's wat anders dan aansprakelijk zijn. Andere partij geeft alleen toe dat er een incident heeft plaatsgevonden maar zegt: "zonder schade" dus voelt zich niet verplicht te melden.
De schade op de foto's is oude schade en TS wil daar nu een slaatje uit slaan, oplichting! zegt de andere partij. Bewijs het tegengestelde maar met wat foto's want met de getuigen is de stand 1-1.
Heb zelf exact hetzelfde gehad, daar wilde de andere partij zelfs geen persoonsgegevens uitwisselen. De rb-verzekering zei jammer dan, pech gehad.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:07 schreef Policy3 het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft voor haar ogen foto's gemaakt. En mijn zusje heeft gezegd dat er schade is. Zij heeft zelf geen schade dus de vrouw wilt gewoon volhouden. Onze voorbumper ligt er half af.
En heb de RB gebeld. Die zeiden dat ze er een zaak van gaan maken.
Maakt niet uit. Zusje kan haar kant invullen en indienen met verklaring erbij dat die hork niks wil invullen, ondanks de inmiddels aantoonbare betrokkenheid bij de situatie.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:03 schreef Policy3 het volgende:
[..]
Ja, Maar mijn zusje wou de volgende dag schadeformulier invullen en zij niet
Dus schendt die partij (waarschijnlijk) de polisvoorwaarden, want partij heeft gezien, of in elk geval had l moeten zien, dat er schade is. Betrokkenheid is al bekend en erkend, dus ontkennen dat er schade is, is niet heel slim. Als die hork dan heel vervelend blijft doen voor de afhandeling kan de verzekering geroyeerd worden. Wat natuurlijk niet het probleem van TS is.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:51 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Je begon over polisvoorwaarden, da's wat anders dan aansprakelijk zijn. Andere partij geeft alleen toe dat er een incident heeft plaatsgevonden maar zegt: "zonder schade" dus voelt zich niet verplicht te melden.
Zo werkt dat gelukkig niet als je een beetje degelijke rechtsbijstand hebt. Gewoon indienen bij de verzekering en zij gaan uitkeren.quote:De schade op de foto's is oude schade en TS wil daar nu een slaatje uit slaan, oplichting! zegt de andere partij. Bewijs het tegengestelde maar met wat foto's want met de getuigen is de stand 1-1.
Heb zelf exact hetzelfde gehad, daar wilde de andere partij zelfs geen persoonsgegevens uitwisselen. De rb-verzekering zei jammer dan, pech gehad.
Valsheid nog welquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:16 schreef Policy3 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus zij wilt zeggen dat wij frauderen. Wat een gek wijf is het
Er was afgesproken dat we de volgende dag schadeformulieren zouden invullen. Dit heeft mijn zusje ook duidelijk gemaakt omdat er geen schadeformulieren aanwezig waren.
Niet meer op ingaan en gewoon melden bij de verzekering.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:16 schreef Policy3 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus zij wilt zeggen dat wij frauderen. Wat een gek wijf is het
Er was afgesproken dat we de volgende dag schadeformulieren zouden invullen. Dit heeft mijn zusje ook duidelijk gemaakt omdat er geen schadeformulieren aanwezig waren.
Aanrijding? Nee hoor, alleen heel lichtjes aangetikt. Gewoon bij hoog en laag volhouden dat er GEEN schade was en de ander de zaak flest. Lijkt me niet dat je daarmee geroyeerd kunt worden.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:22 schreef Ivo1985 het volgende:
Dus schendt die partij (waarschijnlijk) de polisvoorwaarden, want partij heeft gezien, of in elk geval had l moeten zien, dat er schade is. Betrokkenheid is al bekend en erkend, dus ontkennen dat er schade is, is niet heel slim. Als die hork dan heel vervelend blijft doen voor de afhandeling kan de verzekering geroyeerd worden. Wat natuurlijk niet het probleem van TS is.
Succes met het zoeken van een nieuwe verzekeraar. Immers de voorganger is bekend.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:16 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Aanrijding? Nee hoor, alleen heel lichtjes aangetikt. Gewoon bij hoog en laag volhouden dat er GEEN schade was en de ander de zaak flest. Lijkt me niet dat je daarmee geroyeerd kunt worden.
En dat de ander op zijn voorganger knalt kan jij niks aan doen, had ie zelf maar op tijd moeten remmen.
Bekend als in bekende nederlander? Ik geloof dat die pipo er toen gewoon mee is weggekomen, zijn verzekeraar wees de claim af en stuurde de valse getuigenverklaring (dat er geen schade was) toen mee.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:09 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Succes met het zoeken van een nieuwe verzekeraar. Immers de voorganger is bekend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |