Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
En als de kijkcijfers zo goed blijven, halen we de 1000 ook.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:37 schreef Dotteke het volgende:
500 uitzendingen alweer hoorde ik Jan Verbeek vanmorgen in Shownieuws zeggen.
Ik merk wel dat ik zelf minder kijk. Duurt mij te lang.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
En als de kijkcijfers zo goed blijven, halen we de 1000 ook.
Ik blijf het verbazingwekkend vinden hoeveel kijkers ze trekken met zulke domme spelletjes.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik zelf minder kijk. Duurt mij te lang.
Ja... begin elke avond eraan en meestal tot of voor de eerste reclame haak ik weer afquote:Op donderdag 25 september 2025 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik zelf minder kijk. Duurt mij te lang.
Vind het in het begin wel leuk, maar duurt mij nu gewoon te langquote:Op donderdag 25 september 2025 12:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik blijf het verbazingwekkend vinden hoeveel kijkers ze trekken met zulke domme spelletjes.
En ik ben er 1 van.
Ja het is teveel het zelfde, op een gegeven moment heb je dat wel gezienquote:Op donderdag 25 september 2025 12:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... begin elke avond eraan en meestal tot of voor de eerste reclame haak ik weer af
Misschien te lang dezelfde mensen. Te weinig afwisseling in spellen... De zelfde herhaling van zetten.
Misschien is volgende cyclus weer leuker is...
Ja... en het is meer reclame dan programmaquote:Op donderdag 25 september 2025 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is teveel het zelfde, op een gegeven moment heb je dat wel gezien
Heb ook het idee dat veel vooraf is bedacht bij de FEBO.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... begin elke avond eraan en meestal tot of voor de eerste reclame haak ik weer af
Misschien te lang dezelfde mensen. Te weinig afwisseling in spellen... De zelfde herhaling van zetten.
Misschien is volgende cyclus weer leuker is...
Ik geloof wel in reality televisiequote:Op donderdag 25 september 2025 12:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat veel vooraf is bedacht bij de FEBO.
Met DE Gouden Kooi gaf Huub al aan hoe vele dingen al vooraf werd besproken.
Ook ik, maar het is gewoon minder spontaan als het moet lijken.quote:Op donderdag 25 september 2025 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik geloof wel in reality televisie
In haar allereerste maand al!quote:Op woensdag 24 september 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
Demi heeft ook al geheugen verlies
ze heeft nog nooit een mes in iemands rug gestoken
Dit inderdaad. Floris was constant net iets minder traag dan de rest. Terwijl de meeste vragen makkelijk waren. Volgens Joey waren ze moeilijk.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:22 schreef Soury het volgende:
Floris drukte bij Juliana helemaal niet snel, Marlene had die makkelijk kunnen pakken. Die heeft die koningin zelf ook meegemaakt.
De kijkcijfers geven aan dat DBG op de goeie weg is... eindelijk hebben ze de gewenste formule bereiktquote:Op donderdag 25 september 2025 13:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Net voorstukje gezien, en ik ben nu alweer Demi-moe..
Sla dat "reality gedeelte" ook maar overquote:Op donderdag 25 september 2025 14:13 schreef freaky40 het volgende:
Ja drama en rellen scoort. Niemand kijkt omdat het nou van die leuke spelletjes en jureerbare opdrachten zijn die ze moeten uitvoeren en spelen. Denk dat 99% van de kijkers komt voor de drama en het reality deel van deze show.
Voorlopig alleen de winnaar en de verliezer, twee stuks, dus hooguit 3 Nieuwen straks .. maar ja de historie leert dat tijdens of na de knock-outs er nog een of twee jankmuilen de pleitterik kunnen makenquote:Op donderdag 25 september 2025 14:58 schreef King_Merc het volgende:
Wie vertrekken er na deze cyclus ?
Anne gaat ook weg en dacht dat het ook de laatste maand van Julia was (maar dat dacht ik verleden maand ook)quote:Op donderdag 25 september 2025 15:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voorlopig alleen de winnaar en de verliezer, twee stuks, dus hooguit 3 Nieuwen straks .. maar ja de historie leert dat tijdens of na de knock-outs er nog een of twee jankmuilen de pleitterik kunnen maken
Ze vermaken zich nog kostelijk, afgezeken worden door "de kijker" gieren van het lagge, neuke,vrete zuipe, af en toe een relletje inelkaar zetten, gratis leven, elke maand vergoeding gestort thuis.. ik zou daar nooit meer weg willen... ( zie bijv een Luie Floorzak.niet weg te te rammen )quote:Op donderdag 25 september 2025 15:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Anne gaat ook weg en dacht dat het ook de laatste maand van Julia was (maar dat dacht ik verleden maand ook)
Zo te horen heb je het hele draaiboek al in je hoofd. Misschien moet je jezelf opgeven, dan kun je eindelijk laten zien hoe je het allemaal beter doet. Wedden dat wij hier voor de buis dan ook ‘kostelijk’ vermaakt worden?"quote:Op donderdag 25 september 2025 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze vermaken zich nog kostelijk, afgezeken worden door "de kijker" gieren van het lagge, neuke,vrete zuipe, af en toe een relletje inelkaar zetten, gratis leven, elke maand vergoeding gestort thuis.. ik zou daar nooit meer weg willen... ( zie bijv een Luie Floorzak.niet weg te te rammen )
Dat gun ik jullie lekker nietquote:Op donderdag 25 september 2025 16:21 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Zo te horen heb je het hele draaiboek al in je hoofd. Misschien moet je jezelf opgeven, dan kun je eindelijk laten zien hoe je het allemaal beter doet. Wedden dat wij hier voor de buis dan ook ‘kostelijk’ vermaakt worden?"
“Klinkt weer als een mooi excuus om niks te doenquote:Op donderdag 25 september 2025 16:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gun ik jullie lekker niet![]()
En beter doen? kanniet
Er werd ook gesuggereerd dat dit de laatste maand is van Marlene, maar eerst even zien.quote:Op donderdag 25 september 2025 15:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Anne gaat ook weg en dacht dat het ook de laatste maand van Julia was (maar dat dacht ik verleden maand ook)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |