Yup, hier wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:55 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb er ook weer een behoorlijk aantal, is iedereen in de OP nog actueel?
There you go, veel plezier!!quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zoek nog 7 zegels, daarna ben ik klaar 😊
Weer een paar gestuurdquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:22 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Yup, hier wel in ieder geval
55 jouw kant op gestuurdquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:22 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Yup, hier wel in ieder geval
Onder je digitale spaarkaart kun je ‘vraag iemand om zegels’ aanklikken. Dan doe je vervolgens alsof je het via Whatsapp wilt vragen en daar komt dan een link die je hierheen kunt kopieren.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:53 schreef AnneX het volgende:
Zijn er mensen met positieve ervaring met de compacte keukenmachinemixer?
Het compacte spreekt mij aan.
Dan heb ik al 13 zegels en kan er nog wat gebruiken…hoe regel ik dat ook al weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze dan? Wat een gestuntel van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door AnneX op 13-11-2025 14:50:02 ]
quote:Op donderdag 13 november 2025 14:30 schreef AnneX het volgende:
Eens kijken of het mij is gelukt…
Edit: neen. Gut “kan mijzelf geen bakzegels geven. 😢”
Edit 2: en toen bedacht ik om het zó te doen. Zie spoiler…😎
Edit3: met mobiel van MnX werkt niet. “Adres ongeldig”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze dan? Wat een gestuntel van mij.De laatste werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We waren vergeten de pas te scannen gisteren, anders had ik al direct zegels voor je. Maar we hebben elke week wel een paar zegels, dus die gaan dan steeds naar jou.
Top👍🏼 Je wilt niet weten hoe die code hier terecht is gekomen.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De laatste werkt![]()
We waren vergeten de pas te scannen gisteren, anders had ik al direct zegels voor je. Maar we hebben elke week wel een paar zegels, dus die gaan dan steeds naar jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze dan? Wat een gestuntel van mij.je hebt ook twee zegels van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je er bij in de OP?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze dan? Wat een gestuntel van mij.hoeveel wil je er hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Dank daarvoor.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt ook twee zegels van mij.
wil je er bij in de OP?
Tja, ik kom niet zo vaak meer bij de jumbo.quote:
Nu heb je zequote:Op donderdag 13 november 2025 20:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dank daarvoor.
[..]
Tja, ik kom niet zo vaak meer bij de jumbo.
Heel brutaal: 24 nog ontbreken voor de standmixer. 😎
nog andere bakproducten waar je voor wilt sparen?quote:Op donderdag 13 november 2025 21:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow! Dan ben ik klaar. Hartelijk dank 🍀
Het is goed zo. Dank.🍀quote:Op donderdag 13 november 2025 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog andere bakproducten waar je voor wilt sparen?
of haal ik je meteen weer uit de OP?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |