De criteria:
- 'Zoen'partners: met hoeveel heb je uitsluitend gezoend?
- Sexpartners: met hoeveel partners heb je sex gehad? (niet alleen neuken, maar ook al het andere 'leuks')
- Waarvan vaste vriendin: hoeveel van de partners waarmee je sex hebt gehad, wast echt een vaste vriendin/vriend waar je het minstens +/- 1,5 maand mee hebt uitgehouden?
De zoenpartners leveren 3 punten per partner op, de sexpartners 6 en bij elke sexpartner die ook een vaste partner was moet je drie punten erbij tellen. Zet wel even je leeftijd erbij want het is natuurlijk logisch dat een 25-jarige wat meer kansen heeft gehad dan een 15-jarige.
En ja, jullie willen vast dat ik het spits afbijt, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal niet zo bij heb gehouden eigenlijk.
Maar mijn geschatte lijstje:
- Zoenpartners: ik denk 18, ik zou het eigenlijk niet weten.
- Sexpartners: dat zijn er 4
- waarvan een vaste.
Wordt dus 18x3+4X6+3=
81 partnerpunten. En ik ben 18
Ik benadruk erbij dat dit geen patserig wedstrijdforum moet worden
quote:Dat hou je toch niet tegen denk ik, of in ieder geval zullen er ongetwijfeld mensen zijn die dit zo wel gaan behandelen.
Ik benadruk erbij dat dit geen patserig wedstrijdforum moet worden
Maar back on topic
Eigenlijk ben ik de tel al heel lang geleden kwijt geraakt, maar zal toch proberen zoveel mogelijk naar waarheid hier neer te pennen.
Ik heb eigenlijk maar met 3 vrouwen gezoend waarmee ik geen sex gehad heb.
Sex partners:
Ik gok een stuk of 50 waarvan 1 als vaste relatie (mijn huidige vrouw)
Zou dus uitkomen op 309 punten. Maar wat ik al zei, het kunnen net zo goed veel meer vrouwen geweest zijn waarmee ik sex gehad heb.
Oh ja, en ik ben 39
quote:Ik denk dat ik (als bejaarde) hier dus maar niet aan moet beginnen....kom handen en voeten te kort om het bij elkaar op te tellen...laat ik het maar op VEEL houden.
Op 22 december 2000 23:19 schreef Robino het volgende:
Zet wel even je leeftijd erbij want het is natuurlijk logisch dat een 25-jarige wat meer kansen heeft gehad dan een 15-jarige.
quote:en een kneus
Op 22 december 2000 23:28 schreef Vork het volgende:
Zoenpartners 0
Sexpartners 0Totaal score = 0
en ik ben 19
quote:Kijk dit bedoel ik dus
Op 22 december 2000 23:38 schreef Priscella het volgende:
en een kneus
Maar eh, effe on-topic, plaats die scorelijstjes aub
quote:Of oerlelijk
Op 22 december 2000 23:44 schreef Robino het volgende:
Kijk dit bedoel ik dus, 'jij hebt weinig gehad in je leven dus jij bent een sukkel' hoort ook in de 'pats- en stoercategorie'.
als je het voor de gein bedoelt? heb ik er spijt van dat ik niet voor iedere keer......
als ik er even overdenk, wat was dat geklooi lekker eigenlijk.
quote:Matchmaker wanted!!!!!
en een kneus
quote:
Op 22 december 2000 23:28 schreef
Vork het volgende:
Klopt!
quote:Ik vind haar best wel knap ook zonder een vruchtwater punctie gedaan te hebben is ze moeders mooiste!
Op 22 december 2000 23:48 schreef Vork het volgende:Zou ut?
quote:Te hoog gegrepen
Op 22 december 2000 23:52 schreef Vork het volgende:
dus?
quote:Ben het volledig met je eens. Zoiets moet je eigenlijk niet 'bijhouden', ik zei ook dat ik het niet meer zou weten, ik kan alleen maar schatten.
Op 22 december 2000 23:50 schreef Killer_Mom het volgende:
als je dat allemaal bijhoudt ben je niet goed bezig denk ik.
dat is niet waar het omdraait.
Maar toch, plaats die lijstjes!!!!
Qua zoenen verschilt het niet zo gek veel gezien over het algemeen zoenen wel op sex bleek uit te draaien soms over tijdsbestek van een paar weken, etc.
Ik zou eerlijk gezegd, en dat is geen bluf of zo, echt niet weten hoeveel meisjes ik heb gehad, qua relaties ook niet. Wat ik wel kan zeggen is dat elk meisje, zelfs one night stands, wel degelijk altijd speciaal voor me is geweest.
Ik ben in ieder geval van plan nu lekker rustig aan te doen maar dat was ik een tijd terug al van plan. Ik denk, hoop en verwacht dat dat nu wel zal lukken.
Oh, en later toegevoegd: Ik ben nu bijna 27.
[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN op 23-12-2000 02:37]
quote:Een beetje ongeloofwaardig hoor; dat hou je ook echt bij.. 60 keer zoenen
Op 23 december 2000 12:36 schreef Rat het volgende:
Zoenen : 60*3 = 180
Sex : 35*6 = 210
Partner : 9*3 = 27
--------------------
Totaal : 417, 30 jaar
3x3=9
1x6=6
+3
=18
En ik ben 22
Maar goed, ik zou het echt niet weten ik weet alleen dat ik met 3meiden sex heb gehad waarvan alle 3 vast
en met 2 echt zeg maar het gedaan heb.
En dat zoenen ja jongens zaterdagavond, poepiezat en dan de volgende morgen niet meer weten wie je gezoend hebt...
En dan verwachten jullie vanmij dat ik het nu nog wel weet?!!
Niet echt nee maar het zal wel rond de 60-70 liggen ben ik bang...
Dat wordt dan 3*6=18+3=21+ 60/70*3=180=201
En ik ben 19.
Maar nogmaals dat zoenen weet ik echt echt echt niet meer!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door UNDERTAKER op 23-12-2000 13:55]
Ga je mee naar buiten ?
Hoe heette ze ook alweer ?
Sorry, Pauline !
quote:Het spijt me heel erg maar in de loop der jaren heb ik toch wel redelijk bijgehouden met hoeveel meisjes ik gezoend heb en dat zit echt rond de 60 hoor. Zou trouwens willen dat ik alles met slechts één partner had hoeven doen.
Op 23 december 2000 12:39 schreef SkyMaster het volgende:
Een beetje ongeloofwaardig hoor; dat hou je ook echt bij.. 60 keer zoenen
NOT!!!
16 jaren...
quote:3 zoenpartners = 9
Op 22 december 2000 23:19 schreef Robino het volgende:
De zoenpartners leveren 3 punten per partner op, de sexpartners 6 en bij elke sexpartner die ook een vaste partner was moet je drie punten erbij tellen.
9+6+3= 18 punten
leeftijd = 15jaar
quote:Waarom? Die afwisseling is toch juist leuk? Om op terug te kijken bedoel ik. Denk zelf nog vaak terug aan one night stands, vorige relaties, veroveringen, sex, zoenen, blauwtjes, etc.
Op 23 december 2000 16:02 schreef Rat het volgende:
Zou trouwens willen dat ik alles met slechts één partner had hoeven doen.
Ik heb nooit wat geteld.
- Sexpartners: met hoeveel partners heb je sex gehad? (niet alleen neuken, maar ook al het andere 'leuks')stuk of vier
- Waarvan vaste vriendin: hoeveel van de partners waarmee je sex hebt gehad, wast echt een vaste vriendin/vriend waar je het minstens +/- 1,5 maand mee hebt uitgehouden?stuk of 2 misschien drie, maar die zoende ik alleen en was niet echt een vriendinnetje
De zoenpartners leveren 3 punten per partner op, de sexpartners 6 en bij elke sexpartner die ook een vaste partner was moet je drie punten erbij tellen. Zet wel even je leeftijd erbij want het is natuurlijk
40X3=120 + (minimum)
4X6=24+
2X9=18
--------
144+18= 162 punten
(slet)
The grand total is: 81
* Geheugenverlies en de puntentelling gevonden
[Dit bericht is gewijzigd door slakkie op 23-12-2000 19:50]
21 jaar en knaap...
Zoenpartner 2
Sex met rel 1
Is dus 15 punten en ik ben 21
quote:Niet waar!? ECHT?!
Op 24 december 2000 02:12 schreef Djeez het volgende:
Zoenpartners: 2x3=6
Sexpartners: Nog steeds 021 jaar en knaap...
Dat heb je lang verborgen weten te houden!!!!
Gezallich!!!!
Totaal: 333
En ik ben 27 jaar.
Ik ben nu 16 en mijn lijstje is denk ik:
8x3 + 2x6 + 3x3 = 45... ieks, da's weinug
Gaat niet om de hoeveelheid d8 ik zo
quote:Neuh maar dat leggen ze aan het begin ook al uit.... Gewoon als gebbetje.... Maargoed ik weet het dus echt niet meer....
Op 27 december 2000 12:57 schreef Joene het volgende:
wat een sneu topic zeg
alsof het boeit met hoeveel vrouwen je sex hebt gehad zeg .Gaat niet om de hoeveelheid d8 ik zo
quote:\
Op 27 december 2000 13:03 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Neuh maar dat leggen ze aan het begin ook al uit.... Gewoon als gebbetje.... Maargoed ik weet het dus echt niet meer....
ik weet het wel ...maar vind het niet boeiend genoeg om kenbaar te maken
quote:jamaar dat vinden wij dus wel.... toe nouhou....
Op 27 december 2000 13:06 schreef Joene het volgende:
\ik weet het wel ...maar vind het niet boeiend genoeg om kenbaar te maken
quote:Waarom
Op 27 december 2000 13:21 schreef Bijou het volgende:
jamaar dat vinden wij dus wel.... toe nouhou....
quote:weet ik het, is gewoon leuk om te weten!?
Op 27 december 2000 13:31 schreef Joene het volgende:
Waarom![]()
wat is er nou zo interresant aan zeg ?
Vind je het erg dat ik dat niet geloof ?
Volgens mij zijn jullie niet zo kieskeurig dan ...
(maarja dat is met een nulscore moeilijk hard te maken he)
avondje uit zoen ik zeker wel met een paar meiden hoor
quote:Ik heb [nog] geen vaste vriendin [komt zeker deze week
Op 27 december 2000 14:01 schreef §erum het volgende:
Ik zie hier verschillende mannekes het aantal 60 of meer gebruiken bij de verschillende zoen-partners ?Vind je het erg dat ik dat niet geloof ?
dus ik maak plezier, zoenen wil niet zeggen dat je gelijk wat met diegene hebt.
Ik heb meiden gezoend waarvan ik de naam niet eens weet,
gaat mij om de fun en om de plezier die je hebt, toch?
quote:Yeah right...
Op 27 december 2000 15:34 schreef CoolBoy17 het volgende:
Zoen partners kom op mensen!!!!
18 nee toch? iedereen heeft er toch wel meer
of ben ik nu een zoenmensavondje uit zoen ik zeker wel met een paar meiden hoor
quote:dit geloof ik pas niet als je 21 bent, en maar met 2 mensen gezoend heb, nou ja, het zal wel
Op 24 december 2000 13:28 schreef VipFok het volgende:
Nou, hier is mijn lijstje dan, mag ik wel opmerken dat ik 4,5 jaar verkering heb gehad, dus dat zie je dan ook in een heel lage score, want je krijgt er zo weinig punten voor
Zoenpartner 2
Sex met rel 1Is dus 15 punten en ik ben 21
quote:Stoere bink!
Op 27 december 2000 15:40 schreef CoolBoy17 het volgende:
dit geloof ik pas niet als je 21 bent, en maar met 2 mensen gezoend heb, nou ja, het zal wel
quote:In wat voor wereld leef jij???? Ga je nooit uit ofzo. Als je een beetje in het uitgaansleven rondkijkt zie je dat mensen zo de 50/60 en meer halen.
Ik zie hier verschillende mannekes het aantal 60 of meer gebruiken bij de verschillende zoen-partners ?Vind je het erg dat ik dat niet geloof ?
quote:Oh, eh wat ben je scherp. Vooruit dan maar, het zijn er zo'n 500 en dan ben ik bescheiden. Ach ja mijn houseparty-periode van 87 tot 93 he, dan was het niet van 'zullen we daar even gaan praten om elkaar te leren kennen', maar 'zullen we anders even zoenen?'
quote:Jij lijkt me meer een tiep dat gepakt wordt?
Op 27 december 2000 15:58 schreef CoolBoy17 het volgende:
helemaal mee eens!!!
pak een wijf eerst op d'r bek
daarna zie je wel verder
quote:LOL
Op 27 december 2000 16:01 schreef Manono het volgende:
Jij lijkt me meer een tiep dat gepakt wordt?
quote:Hier snap ik niks van hoor,
Op 27 december 2000 16:39 schreef Misanthropist het volgende:
0x2=0
2x6=12
+6=1818 pnt. dus, voor 19 jr.
Zoen: 2; is dus 2X3=6
Sex : 1; is dus 1X6=6
S&P : 1; is dus 1X3=3
---------------------
Totaal: 15
Yeah... 15 punten... Ben 20. Maar ik hecht er niet zoveel waarde aan, ben erg verlegen en trouw, dus dan de 'score' allicht anders zijn dan in vergelijking met vrouwenverslinders
quote:Nee naja, de een heeft meer geluk in het meteen vinden van de juiste partner dan de ander....
Op 27 december 2000 13:06 schreef Joene het volgende:
\ik weet het wel ...maar vind het niet boeiend genoeg om kenbaar te maken
Dus hoe langer het duurt hoe hoger je score, zo zie ik het.
quote:Eentje zonder sletten.
Op 27 december 2000 15:52 schreef MissX het volgende:
In wat voor wereld leef jij????
quote:In een kinder-soos kan ik me dat wel voorstellen ja.
Ga je nooit uit ofzo. Als je een beetje in het uitgaansleven rondkijkt zie je dat mensen zo de 50/60 en meer halen.
quote:Ja, score en leeftijd zijn authentiek. Ik kan het gebrek aan interesse van de dames zeker tot mijn 30e best voorstellen, niet zozeer a-sociaal (dat wil nog wel eens trekken), maar meer non-sociaal, haast het prototype van een nerd. Tegenwoordig aardig vlot, in staat om een steun te zijn voor mensen in probleem-situaties (ervaring kan helpen bij meevoelen, maar openstaan is belangrijker). Wat ik als gemis ervaar is in eerste instantie de emotionele kant van een relatie, niet zozeer de seksuele kant, want daar kom je een eind met (zoals een manager dat ooit noemde) Hubo-sex. Dat laatste voelt natuurlijk veel meer als surrogaat als je eenmaal "the real thing" beleeft hebt (al spreek ik hier natuurlijk niet uit ervaring). En ik heb totaal geen behoefte aan het aanknopen van een contact alleen maar voor sex, als de inhoud me niet bevalt, dan kan de verpakking, hoe fraai ook, me niet boeien.
Op 27 december 2000 12:09 schreef Ripley het volgende:ar.
Maar ik wilde nog even wat vragen aan mvdejong. Ben je echt 42 en never been kissed? Niet omdat ik je dan sneu of een kneus of wat dan ook vindt, maar omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand in 42 jaar niet zijn seksuele gevoelens kwijt wil (of kan) bij een ander.
80 x 3 240
5 x 6 30
4 x 3 12 = 282
En dan heb ik het niet eens expres gedaan.
quote:Tuurlijk wel, met jouw berekeningen zou ik 6 punten hoger uitkomen dan...
Op 27 december 2000 17:32 schreef SkyMaster het volgende:
Hier snap ik niks van hoor,
2* sex maar geen 1 keer gezoend??!?!
Apart..
maar er staat:
De zoenpartners leveren 3 punten per partner op, de sexpartners 6 en bij elke sexpartner die ook een vaste partner was moet je drie punten erbij tellen. Zet wel even je leeftijd erbij want het is natuurlijk logisch dat een 25-jarige wat meer kansen heeft gehad dan een 15-jarige
Ik neem aan dat iedereen die met iemand sex heeft gehad dat een sexpartner noemt, en geen zoenpartner...
11X3=33
3X6=18
+3
-------
54 punten
En ik ben 16 jaar.
quote:3 mensen in totaal he
Op 27 december 2000 15:40 schreef CoolBoy17 het volgende:
dit geloof ik pas niet als je 21 bent, en maar met 2 mensen gezoend heb, nou ja, het zal wel
quote:Ze hebben elkaar pas deze avond leren kennen. Maar het is lente en ze
Op 23 december 2000 13:52 schreef UNDERTAKER het volgende:
Priscilla jij bent pas een triest wijf, jeez.
Maar goed, ik zou het echt niet weten ik weet alleen dat ik met 3meiden sex heb gehad waarvan alle 3 vast
en met 2 echt zeg maar het gedaan heb.
En dat zoenen ja jongens zaterdagavond, poepiezat en dan de volgende morgen niet meer weten wie je gezoend hebt...
En dan verwachten jullie vanmij dat ik het nu nog wel weet?!!
Niet echt nee maar het zal wel rond de 60-70 liggen ben ik bang...
Dat wordt dan 3*6=18+3=21+ 60/70*3=180=201
En ik ben 19.
Maar nogmaals dat zoenen weet ik echt echt echt niet meer!!!!!!
quote:
Op 27 december 2000 15:52 schreef MissX het volgende:
In wat voor wereld leef jij????
quote:Okay, ik eis nu het adres van jouw thuisdealer.... want daar wil ik ook wel eens wat van proberen.
Op 27 december 2000 18:20 schreef §erum het volgende:
Eentje zonder sletten.
[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN op 29-12-2000 19:10]
--------------------
Totaal : 7.93060609162451178795e+244, 20 jaar
Zoeits?
quote:Handbewegingen en hoofdkussens tellen niet mee. Ook zoenen op je wang van familie passen niet thuis in de scorelijst.
Op 30 december 2000 00:58 schreef Lopat het volgende:
Zoenen : 45,43865283 * 3 = 136.31595849
Sex : 35,9387253464 *6 = 215.6323520784
Partner : 2,64353536387483726265e 244 * 3 = 7.93060609162451178795e+244--------------------
Totaal : 7.93060609162451178795e+244, 20 jaar
Zoeits?
quote:Hehe en sex in je dromen ook niet
Op 30 december 2000 02:37 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Handbewegingen en hoofdkussens tellen niet mee. Ook zoenen op je wang van familie passen niet thuis in de scorelijst.
quote:Precies....
Op 31 december 2000 01:13 schreef Robino het volgende:
Hehe en sex in je dromen ook niet
Die Mädchen Amick is me er een!
totaal van 21 .... beetje (te) vroeg (nu 8 jaar relatie) de ware tegengekomen ... soms dan denk ik wel eens dat ik nog wat had willen rondneuken ... maar ja ze is zo lief
quote:Ik vrees het niet, te weinig punten is ook niet goed.
Op 29 december 2000 18:57 schreef Proxy het volgende:
Ik neem aan dat het het normaalste is als je zo weinig mogelijk punten hebt.
me zit namelijk op slechts 3 punten (21 jaar)
Totaal: 18
Leeftijd 23
[Dit bericht is gewijzigd door Hoekie op 02-01-2001 14:51]
en die score bereiken zonder ook maar iets te doen vind ik niet misselijk
Ben 26, en snap vrouwen niet zo
Jij werkt zeker niet op het CBS
1e keer zoenen: 3 punten
Mijn eerste vriendinnetje: 6 punten
Mijn 2e en huidige: Zoveel punten als haalbaar zijn.
Wat is nu mijn totaal??
En godzijdank slechts 15 punten! Als ik er veel meer had gehad, zou dat betekenen dat ik dus van al die mannen die ik ken en die ik niet aantrekkelijk (genoeg) vind er met een heel aantal het bed had gedeeld of had gezoend of whatever. Het IDEE! Bahbahbah
Beter geen seks dan slechte seks, en seks met iedereen die ik niet op zijn minst goddelijk aantrekkelijk vind valt voor mij onder "slechte seks", absoluut!
maar het kan ook zijn dat mijn rekenmachine stuk is.
En dan kan ik het wel met de hand gaan doen, maar dat doe je op mijn leeftijd eigenlijk niet meer.
quote:ach wij zijn 21 en doen het ook nog met de hand!
Op 10 januari 2001 20:23 schreef SUIRAD het volgende:
En dan kan ik het wel met de hand gaan doen, maar dat doe je op mijn leeftijd eigenlijk niet meer.
Tussen m'n 14 en 18 heb ik met heeeeeeeeeel veel meisjes gezoend. Veel uitgaan naar van de kinderdiscoos, schoolfeestjes en zo en soms op 1 avond met 2 of 3 meisjes zoenen. Stelde allemaal niks voor (meestal dan toch) en enkel voor de lol. Heb nog een tijdje met goede vriendin wedstrijdje (wie de meeste kon zoenen op een half jaar) gedaan maar zijn daar na 2 maanden maar me gestopt. Liep nogal uit de hand.
Ja, ik weet, best wel triest allemaal als ik er op terug kijk, maar je moet op die leeftijd ergens je zelfvetrouwen uit halen...
Nou, ik denk dat ik tot nu toe (30) zo ongeveer met 130 meiden/vrouwen heb gezoend...
Ik heb ongeveer met 15 meiden/vrouwen seks gehad en heb nu 3 echte relaties achter de rug.
En op dit moment vrijgezel. Zo zie je maar weer... Ik zou 120 van de 130 zoenpartijen, 10 van de 15 sekspartners en 1 van de 3 relaties zo inruilen voor een relatie met diegene waar ik nu enorm verliefd op ben...
(ja, van sommige zoenen/seks/relaties heb ik geen spijt!)
zoenpartners: 30 x 3 = 90
sexpartners: 5 x 6 = 30
waarvan vaste relatie: 2 = 6
totaal : 126
ze is 21 jaar...
maar waar ik de punten vandaan haal houd ik voor me zelf.....(aangezien t broertje van mn vriendin hier NOG STEEDS huist )
3*(+/-)35=105
6*18= 108
3*1= 3
----+
216
Ach, gemiddeld dus.
quote:Oftewel je bent ongeveer 100* vreemdgegaan?
Op 16 januari 2001 18:37 schreef StarScreeeaaM het volgende:
nou ik zal het maar uitleggen
ik ben een barjongen dus ik zoen nogal veel
sinds een jaar of 3
dus ik denk dat het lijstje zo ongeveer
112,5*3=337,5 (ik zal het echt niet weten)
20 ofzo *6=120
en 1*3=3 dus in totaal 460,5 en dat ene 3tje is mn wijffie en daar heb ik ondertussen al weer bijna 4 jaar mee en ik ben net 20
90*3 = 210
6*4 = 24
210 + 24 + 3 = 237.
17 jaar.
Ik ben 35
[Dit bericht is gewijzigd door Lexxie op 17-01-2001 14:26]
quote:Hmm.... je hebt sinds 4 jaar een vriendin en sinds 3 jaar zoen je nogal veel? Zal ze leuk vinden...
Op 16 januari 2001 18:37 schreef StarScreeeaaM het volgende:
nou ik zal het maar uitleggen
ik ben een barjongen dus ik zoen nogal veel
sinds een jaar of 3
dus ik denk dat het lijstje zo ongeveer
112,5*3=337,5 (ik zal het echt niet weten)
20 ofzo *6=120
en 1*3=3 dus in totaal 460,5 en dat ene 3tje is mn wijffie en daar heb ik ondertussen al weer bijna 4 jaar mee en ik ben net 20
boeiuh, ik heb er mee leren leven
[edit]Ohwja, ben 18[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door KroJo op 17-01-2001 15:09]
quote:Als je vriendin "normale" normen en waarden bezit; dus monogaam is..
Op 17 januari 2001 16:08 schreef StarScreeeaaM het volgende:
Jaja ik weet het ik moet een keuze maken blablabla is me al honderden keren verteld. maar het feit is gewoon dat ik zoenen met vreemde meisjes heel erg leuk vind maar niet echt zo speciaal dat ik het onder vreemdgaan zie. ik ga het dus ook niet uitmaken want ik heb al weer een hele tijd met mn konijntje en dat wil ik dus ook niet verknallen. en aan de andere kant kan ik gewoon geen weerstand bieden aan de vele voor mij bekende meisjes in de bar die mij zoentjes komen geven. ik ben volgens mijn normen en waarden trouwens nog nooit vreemd gegaan (dus ik ben nooit met een meisje mee naar huis gegaan of haar mee naar huis genomen en haar een beurt gegeven of zij mij) ik heb trouwens een enorm lieve en mooie vriendin en die zal ik dus never nooit niet inruilen. nou valt het het laatste jaar ook nog wel mee met dat zoenen enzo maar in het begin is het natuurlijk wel spannend en nieuw en dan is het gewoon enorm leuk ik kan er ook nix aan doen.
Ik zou het wel heel laf vinden als je vriendin er niks van wist en ik bestempel het zeker als vreemdgaan!
Greetz
Star
PS ik bestempel het niet als vreemdgaan
Zoenpartners: 3 x 3 = 9
Sexpartners : 1 x 6 = 6
Totaal 15 (en dat op 34 jarige leeftijd)... hmmm... ben ik nou zo trouw of hoe zit dat...
Maar goed, de sexpartner is dus nu mijn vrouw.
Herb (een trouwe "stille" lezer)...
How the F*CK houden jullie DAT bij??? Gaan jullie turven ofzow na elk avondje uit?
mmm, zelf ff rekenen (als me geheugen me niet in de steek laat):
15 x 3 = 45 (gokje)
6 x 6 = 36
6 x 3 = 18 (De meesten houden het niet langer dan 3 weken uit bij mij )
[edit: ow fuck ik kan niet rekenen, 2 partners gehad met sex da's dus + 2x3]
[Na edit] Totaal: 105
Mmm, dat valt toch best wel mee??? Althans, als ik die scores zo zie hier...
Maar waarom word ik dan player genoemd???
btw, ik ben 17, wonenende in een boerengat, dus de uitsgaansmogelijkheden zijn beperkt
[Dit bericht is gewijzigd door Tha_Butcha op 19-01-2001 17:03]
nu 19, was toen 15 of 16
Waarvan in de laatste 8 jaar:
Zoenen: 11 x 3 = 24
Sex: 8 x 6 = 48
Sex én relatie: 6 x 3 = 18
Score: 90
Ben 26, mijn 'wilde haren'-periode dateert van mijn 14 t/m mijn 18e.
Totaal... 6...
En ik ben 22 jaar.
NB moet ik wel effe zeggen dat ik nog nooit eerder mensen van 17 jaar 120 meisjes heb zien zoenen, hallelujah, da's wel tegen het extreme aan hoor
18 punten dus.
ben zelf 19.
quote:ik bedenk me opeens dat ik al bijna een jaar droog sta
Op 07 februari 2001 02:01 schreef NeXoR88 het volgende:
10x3 <--ruwe schatting (ik hou dit niet echt bij)
1x6
+3 relatie
39 punten
en ikke = 18;
quote:He wat jammer nou voor je he, Nickje...!
Op 07 februari 2001 02:05 schreef NeXoR88 het volgende:
ik bedenk me opeens dat ik al bijna een jaar droog sta
quote:en niet te vergeten geen vriendin... (en/of vriend)
Op 07 februari 2001 02:06 schreef Kouros het volgende:
Pfff, ik wordt jaloers...0 x gezoent
0 x sex gehadNah...
En ikke ben 18...
[Dit bericht is gewijzigd door NeXoR88 op 07-02-2001 02:12]
quote:dit knappe meisje hield 't vroeger dan ook op een briefje bij
Op 15 februari 2001 16:25 schreef RipCurl het volgende:
knappe jongen die er ff 60 onthoud!!
quote:Euuh..heb een hele leuke ski-vakantie gehad en moet dus mijn score ff aanpassen:
Op 12 januari 2001 09:29 schreef Godspeed het volgende:
(Ben 25j)3*(+/-)35=105
6*18= 108
3*1= 3
----+
216Ach, gemiddeld dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Godspeed op 16-02-2001 16:23]
quote:Nou ik ook wel, maar wat maakt het eigenlijk uit? In the end zijn het er toch maar een paar die er echt toe doen.
Op 16 februari 2001 14:58 schreef bixister het volgende:
volgens mij scoor ik wel 'n voldoende.
Miss Sakura in ik gaan morgenavond weer ff flink aan de score werken (niet dat dat echt belangrijk is, gaat tenslotte om het plezier)
[Dit bericht is gewijzigd door Godspeed op 16-02-2001 16:46]
quote:[achteraanloopmodus]
en een kneus
Totaal : 72
19 jaar
* xobelix heeft 18 puntjes
Dan kun je aan de hand van je score X SOAFACTOR bereken of je de volgende dag mischien naar de dokter moet.
( )
en een kneus
Dat moet jij zeggen!!!
Mijn "score"?
Zoenpartners: 18
Sexpartners: 5 waarvan ik er met 4 een vaste relatie had.
Maar wat boeit het?
zoenen=12 mensen
sex=4 mensen
vast=1
12x3 + 4x6 + 3
=63
21 jaar. Niet geweldig maar ik ben er tevreden mee...
Maakt dus ... (25x3)+(3x6)+(3+3+3) = 112
Leeftijd........25
totaal dus 199 punten
Ik ben 28.
Oops .. was er 2 vergeten (laat het ze niet horen)
Een wilde gok dan maar
Zoenen= 20 meisjes of zo? Zou het echt niet meer weten. Misschien meer of minder. Pak em beet 20.
20 x 3= 60
Sexpartners= 9
Waarvan 4 vaste partners
Dus 60 + (9 x 6)+ (4 x 3)= 126
24 trouwens....en 6 jaar met dezelfde partner doorgebracht.... Kirsten....
quote:
Op woensdag 26 december 2001 10:02 schreef Lestat het volgende:
Die hoge scores hier komen natuurlijk doordat de meeste mensen hier op fok! lager tot middelbaar zijn opgeleid. Die staan derhalve dichter bij dieren dan hoger opgeleiden, en zullen dus ook veel promiscueuzer zijn.
Bla! Ik ben HBO opgeleid, en ODOL was een kloon van mij. Dus mijn score is 126. Is dat hoog genoeg opgeleid of?
Zoenen= 20 meisjes of zo? Zou het echt niet meer weten. Misschien meer of minder. Pak em beet 20.
20 x 3= 60
Sexpartners= 9
Waarvan 4 vaste partners
Dus 60 + (9 x 6)+ (4 x 3)= 126
Volgens mij is hier wat jalouzie aanwezig wegens het niet kunnen scoren?
de uitschieters bij de mannen scoren duidelijk hoger als de vrouwen
ga ik me toch afvragen word een bezoekje aan de hoeren of een schaap en een geit ook mee getelt
moeten hier straf punten voor worden gegeven of juist bonus punten
zoenpartners: ongeveer 15x3=45
sekspartners: 1x6+3=9
45+9=54 punten
ik ben 22
dussuh (20x3)+(4x6)+(3x3) = 93
* thedane is 24
Wordt dus 6x3+5X6+6=54
54 partnerpunten. En ik ben 21
quote:Dat valt me tegen, zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!De !-spam is noodzakelijk
Op woensdag 26 december 2001 13:37 schreef SEMTEX het volgende:
- Zoenpartners: 6
- Sexpartners: dat zijn er 5
- Vast: 2Wordt dus 6x3+5X6+6=54
quote:Is niet ongeloofwaardig, ik hou het ook bij. Da's niet vreemd onder vriendinnen.
Op zaterdag 23 december 2000 12:39 schreef SkyMaster het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 december 2000 12:36 schreef Rat het volgende:
--------------------
Totaal : 417, 30 jaar<HR></BLOCKQUOTE>Een beetje ongeloofwaardig hoor; dat hou je ook echt bij.. 60 keer zoenen
NOT!!!
zoenen 52x3=156
sex 10x6= 60
Partner 5x3= 15
totaal 231, tja datzal het ongeveer zijn.... als ik ze allemaal heb meegerekend. Denk het wel. Ik ben 30.
hou het er maar op dat ik hem niet heb
versleten met plassen.
ben er niet trots op maar soms loopt het zo.
(niet dat ik er spijt van heb, kan gewoon de "ware"
niet vinden)
maar vanaf mijn 30 gaat de telling opnieuw in.
toch?
quote:Ik ben 16 jaar
Op vrijdag 22 december 2000 23:19 schreef Robino het volgende:
Hee allemaal, ik ben eigenlijk reuze benieuwd hoeveel partners de Fok!kers nou gemiddeld hebben gehad. Overigens niet op zo'n manier van 'ik ben stoer, ik heb 2000 vrouwen gehad', nee gewoon voor de gein.De criteria:
- Sexpartners: met hoeveel partners heb je sex gehad? (niet alleen neuken, maar ook al het andere 'leuks')
- Waarvan vaste vriendin: hoeveel van de partners waarmee je sex hebt gehad, wast echt een vaste vriendin/vriend waar je het minstens +/- 1,5 maand mee hebt uitgehouden?De zoenpartners leveren 3 punten per partner op, de sexpartners 6 en bij elke sexpartner die ook een vaste partner was moet je drie punten erbij tellen. Zet wel even je leeftijd erbij want het is natuurlijk logisch dat een 25-jarige wat meer kansen heeft gehad dan een 15-jarige.
hoeveel zijn je punten dan nog waard?
[Dit bericht is gewijzigd door MrWilliams op 26-12-2001 15:26]
quote:Hoezo? Omdat ik niet 1 of andere slet blijk die met iedereen neuk, valt het tegen? Ik houd van sex, maar ik ben wel kieskeurig en doe het niet met elke nitwit die rondloopt.....
Op woensdag 26 december 2001 14:02 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Dat valt me tegen, zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!De !-spam is noodzakelijk
is dus 30 punten..
(ben 17)
quote:En jij?
Op vrijdag 22 december 2000 23:46 schreef Priscella het volgende:
Of oerlelijk
quote:Excuses, Uncle_Sam had er een [
Op woensdag 26 december 2001 16:25 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Hoezo? Omdat ik niet 1 of andere slet blijk die met iedereen neuk, valt het tegen? Ik houd van sex, maar ik ben wel kieskeurig en doe het niet met elke nitwit die rondloopt.....
Er zijn al genoeg sletjes op deze wereld (en geslachtsziektes liggen ook op de loer)
quote:zoen: plm 60 * 3 = 180 punten
Op vrijdag 22 december 2000 23:19 schreef Robino het volgende:Ik benadruk erbij dat dit geen patserig wedstrijdforum moet worden
ik ben 28
quote:Ik ken geen schaamte.
Op donderdag 27 december 2001 13:12 schreef TrashNSk8 het volgende:
tjongejonge... dit topic zal de opscheppers wel aantrekken, maar wat een sletten hier (zowel mannelijk als vrouwelijk)!! ik zou me echt diep schamen met sommige aantallen! maar ja, dat ben ik...
Wel goede sex.
quote:+3 bed partners
Op zaterdag 23 december 2000 17:31 schreef Aneurism het volgende:
De criteria:
stuk of 40 50/60 (was vaak bezopen en zoende een bepaalde tijd veel mensen)- Sexpartners: met hoeveel partners heb je sex gehad? (niet alleen neuken, maar ook al het andere 'leuks')stuk of vier
- Waarvan vaste vriendin: hoeveel van de partners waarmee je sex hebt gehad, wast echt een vaste vriendin/vriend waar je het minstens +/- 1,5 maand mee hebt uitgehouden?stuk of 2 misschien drie, maar die zoende ik alleen en was niet echt een vriendinnetjeDe zoenpartners leveren 3 punten per partner op, de sexpartners 6 en bij elke sexpartner die ook een vaste partner was moet je drie punten erbij tellen. Zet wel even je leeftijd erbij want het is natuurlijk
40X3=120 + (minimum)
4X6=24+
2X9=18
--------
144+18= 162 punten(slet)
:)
quote:
tjongejonge... dit topic zal de opscheppers wel aantrekken, maar wat een sletten hier (zowel mannelijk als vrouwelijk)!! ik zou me echt diep schamen met sommige aantallen! maar ja, dat ben ik...
quote:
Op donderdag 27 december 2001 15:27 schreef Uncle_Sam het volgende:
quote:ahhhh jaloers
quote:yeah right... ik ben echt niet jaloers op iemand die meer dan 50 mensen gezoend heeft!! dat is gewoon ranzig!
Op donderdag 27 december 2001 15:36 schreef MissX het volgende:[..]
ahhhh jaloers
quote:wow ik ben het een keer met je eens
Op donderdag 27 december 2001 15:52 schreef Aneurism het volgende:
50 in een leven is weinig...
- intensief zoenen: >40 (bij benadering)
- sexmaatjes: >35 (bij benadering)
- relaties: 5 (dat weet ik nog wel zeker)
Dus het sommetje is dan (40*3)+(35*6)+(5*3) is euhhh..... ongeveer 345 punten
Daar heb ik dan wel 16 jaar over gedaan, vanaf m'n 14e dus, dus in dat licht bekeken valt het nogal mee, hoop ik tenminste
Enne.... ik heb nergens spijt van hoor! Het leven is toch al zo kort en zo, dus de 'fun' gaat voor
Totaal: 72
6 punten per maand dus..
*relatie telt alleen als ik het ook een relatie vind natuurlijk
(1x3)+(6x6)+3=42 ik ben uhm....
quote:En dat noemt zich pornosterretje?
Op woensdag 26 december 2001 13:37 schreef SEMTEX het volgende:
- Zoenpartners: 6
- Vast: 2Wordt dus 6x3+5X6+6=54
Zelfs hele lelijke mensen zoals Ulx wippen meer....
Tsk....
quote:1) ik ben een trouwe hond
Op vrijdag 28 december 2001 01:02 schreef X-Ray het volgende:[..]
En dat noemt zich pornosterretje?
Zelfs hele lelijke mensen zoals Ulx wippen meer....
Tsk....
en mensen mogen dus van me denken wat ze willen, uiteindelijk blijkt het allemaal mee te vallen
quote:Ik was je ook maar een beetje aan het pesten hoor
Op vrijdag 28 december 2001 03:33 schreef SEMTEX het volgende:[..]
1) ik ben een trouwe hond
2) ik ben kieskeurigen mensen mogen dus van me denken wat ze willen, uiteindelijk blijkt het allemaal mee te vallen
30 punten.. en ben 17
35*3=105
en ik ben 19
hmm periode er dan ook maar bij: over een periode van 2 jaar.
Ik heb een vriendin (als in vrienden, dus niet m'n vriendin effe voor de duidelijkheid) die met iets van 54 jongens een relatie van 3 weken of meer heeft gehad (maar meestal rond de 3 weken)
Ze weet van allemaal nog hoe ze heten en heeft van bijna allemaal een foto.. echt hele fotoboeken vol met jongens en ze is pas 20. Tegen de tijd dat ze 30 is heeft ze een apart huis nodig om al d'r relatiefoto's in op te slaan
Ikzelf heb niet zo'n indrukwekkende track-record gezien het feit dat ik 22 ben maar ik was er dan ook een beetje laat bij:
zoenen: 5
sex: 2
relatie: 1
'k heb geen zin om weer helemaal op te gaan zoeken hoeveel punten dat is, ik zal toch niet hoog eindigen in de fok! relatie top-100
quote:ROFLOL!!
Ik benadruk erbij dat dit geen patserig wedstrijdforum moet worden.
(..)Dat hou je toch niet tegen denk ik, of in ieder geval zullen er ongetwijfeld mensen zijn die dit zo wel gaan behandelen.
(..)
Eigenlijk ben ik de tel al heel lang geleden kwijt geraakt, maar zal toch proberen zoveel mogelijk naar waarheid hier neer te pennen.
quote:
- Zoenpartners: ik denk 30, ik zou het eigenlijk niet weten.
- waarvan 2 vaste.Wordt dus 30x3+5X6+6=
126 partnerpunten. En ik ben 20
zoenen met 1
sex met 1
relatie met 1
en met haar ben ik nu ruim 9 jaar getrouwd ben nu 31
Sex en zoenen is lekker maar het draait om relatie en communicatie met elkaar....
quote:Yeah right
Op vrijdag 28 december 2001 16:22 schreef joandutch het volgende:
Sex en zoenen is lekker maar het draait om relatie en communicatie met elkaar....
Neuken is wat we willen, je DNA verspreiden!
quote:Jezus... en dat binnen 6 maand.
Op woensdag 26 december 2001 14:46 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
Ik ben 16 jaar
- aan zoen partners heb ik er: 8
- Sexpartners heb ik: 5
- vaste relaties : 2
= dan in totaal 60p
Of was dit alleen voor de mannelijke fokkers?![]()
quote:Zoenen: pfff geen idee, erg veel stuk 30-35
Op vrijdag 22 december 2000 23:19 schreef Robino het volgende:
De criteria:
- Waarvan vaste vriendin: hoeveel van de partners waarmee je sex hebt gehad, wast echt een vaste vriendin/vriend waar je het minstens +/- 1,5 maand mee hebt uitgehouden?De zoenpartners leveren 3 punten per partner op, de sexpartners 6 en bij elke sexpartner die ook een vaste partner was moet je drie punten erbij tellen.
30*3+7*6+4*3=90+42+12=144 puntjes
en ben bijna 25 jaar
quote:w0000t je bent de eerste die ik met een Calvin & Hobbes-icon zie (naast mezelf)
joandutch:
wat maak het uit als je maar gelukkig bent...zoenen met 1
sex met 1
relatie met 1en met haar ben ik nu ruim 9 jaar getrouwd ben nu 31
Maar ik ben het ook nog eens met je eens. Een relatie stelt geen reet voor als je niet "connect" met elkaar op een andere manier dan lichamelijk...
just my C 0,02
quote:hmmm update.. Er kwam er stiekum nog eentje bij in 2001 dus de eindscore 2001 is 75 punten..
Op donderdag 27 december 2001 21:04 schreef Frenkie het volgende:
Oke de score van 2001 (dat weet ik tenminste allemaal nog)
Zoenen: 14x3= 42
Sex: 4x6= 24
Relatie 2x3 = 6*Totaal: 72
6 punten per maand dus..
*relatie telt alleen als ik het ook een relatie vind natuurlijk
50x3+8x6+4x3= 212 punten
En ik ben 22
quote:Op je 14e al met 40 meisjes gezoend???
Op vrijdag 11 januari 2002 17:06 schreef flup het volgende:
K ben 14 jaar:Zoen: rond 40
verder niets........logisch ook!dus 40*3=120
zal ik ook nog wel ff achterwege laten, zo'n 4 jaar!
Owja, ben 25 jaar
[Dit bericht is gewijzigd door Kore op 12-01-2002 00:58]
21 jaar
ben 17 jaar oud.
voor alle duidelijkheid. Ben geen player, die mensen bah eikels zeg. Vrouwen gevoelens Schaden! Dan ben je pas een lul!
quote:Ik vind et op zich wel meevallen, kben iig niet vreemd gegaan of what so ever ...
Op vrijdag 11 januari 2002 15:11 schreef DarkIce het volgende:[..]
Jezus... en dat binnen 6 maand.
Misschien eens ff tijd om na te denken of dit verstandig is...
enne.. tis allemaal erg veilig gegaan
quote:-edit-
Op woensdag 26 december 2001 14:46 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
Ik ben 16 jaar
- aan zoen partners heb ik er: 8
- Sexpartners heb ik: 5
- vaste relaties : 2 3
= dan in totaal 60p
Of was dit alleen voor de mannelijke fokkers?![]()
zit er weer in 1 nu maar nog nix gebeurd, was ik ook nog niet van plan eik
quote:*grinnikt*
Op zaterdag 12 januari 2002 13:12 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
-edit-
alles blijft etzelfde behalve vaste relatie..zit er weer in 1 nu
maar nog nix gebeurd, was ik ook nog niet van plan eik
die jongen is niet leuk genoeg? of juist wel
quote:Juist wel
Op zaterdag 12 januari 2002 13:21 schreef Swatkat het volgende:[..]
*grinnikt*
die jongen is niet leuk genoeg? of juist wel
![]()
Er zal ook niks meer bijkomen aangezien in al mijn "prins op het witte paard" gevonden heb.
(bijna 2 jaar nu)
[Dit bericht is gewijzigd door Swatkat op 12-01-2002 16:34]
quote:115x3=345
Op dinsdag 16 januari 2001 19:55 schreef MoJo het volgende:
90 vrouwen gezoend.
4 geneukt, waarvan 1 vaste verkering.90*3 = 210
6*4 = 24210 + 24 + 3 = 237.
17 jaar.
345 + 84 + 3 = 429
Jaartje geleden dat ik hier reageerde..
Niet stilgelegen dit jaar..
[Dit bericht is gewijzigd door MoJo op 12-01-2002 15:44]
quote:Oh...ons aller Calvobbes is er ook nog hoor...
Op vrijdag 11 januari 2002 15:46 schreef drm het volgende:[..]
w0000t je bent de eerste die ik met een Calvin & Hobbes-icon zie (naast mezelf)
* chapeau!
totaal = 90
of moet ik voor 4 vaste relaties der ook noges 3 per x bijtellen, dan wordt 't nml 102
17 jaar...
niet slecht
?? zoenpartners
2 bedpartners (allebei vaste relatie)
ik ben 16
[Dit bericht is gewijzigd door Nav0ltjuh op 13-01-2002 14:32]
quote:Zo hey, je bent echt wel stoer zeg...wat een patser zeg...shit....sorry dat ik het zeg, maar datvind ik wel erg overdreven...
Op vrijdag 22 december 2000 23:34 schreef Sakura het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik benadruk erbij dat dit geen patserig wedstrijdforum moet worden<HR></BLOCKQUOTE>Dat hou je toch niet tegen denk ik, of in ieder geval zullen er ongetwijfeld mensen zijn die dit zo wel gaan behandelen.Maar back on topic
Ik heb eigenlijk maar met 3 vrouwen gezoend waarmee ik geen sex gehad heb.
Sex partners:
Ik gok een stuk of 50 waarvan 1 als vaste relatie (mijn huidige vrouw)Zou dus uitkomen op 309 punten. Maar wat ik al zei, het kunnen net zo goed veel meer vrouwen geweest zijn waarmee ik sex gehad heb.
Oh ja, en ik ben 39
quote:geen patser maar een hoerenloper
Op maandag 14 januari 2002 15:06 schreef Swordfish het volgende:[..]
Zo hey, je bent echt wel stoer zeg...wat een patser zeg...shit....sorry dat ik het zeg, maar datvind ik wel erg overdreven...
quote:Vuile slet!
Op zaterdag 23 december 2000 12:36 schreef Rat het volgende:
--------------------
Totaal : 417, 30 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |