quote:Op woensdag 24 september 2025 17:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat den fuck is handcreme nou weer. Ik was mijn klauwen gewoon met garagezeep of Jif.
Wetenschappelijk alleen wel een baggerproductquote:Op woensdag 24 september 2025 18:03 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
¤ 1,99 voor een tube van 100 ml. Trekt goed in.
Ja wat nou.quote:
Dit. Meer heeft een normale man niet nodig.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:48 schreef Caland het volgende:
@:tjacka spuugt gewoon in zijn handen.
https://www.weleda.nl/product/skin-food-body-butter-g007758quote:Op woensdag 24 september 2025 17:47 schreef Ypmaha het volgende:
De babbelbox vraagt u: welke handcreme gebruikt u het liefst?
die had ik een tijd terug een poosje geprobeerd. Het deed bij mij meer kwaad dan goedquote:Op woensdag 24 september 2025 18:52 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik zweer bij Working Hands (en Healthy feet) van O'Keeffe's. Je gebruikt er weinig van en het is regelmatig in de 1+1 aanbieding.
Ik heb meer ongemak van de ontvettende werking van afwasmiddel en sop dan van weer en wind.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat me raden. Jij werkt vast niet met je handen, in weer en wind.
Geen vaatwasser hebben?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:22 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb meer ongemak van de ontvettende werking van afwasmiddel en sop dan van weer en wind.
Jawel, maar niet altijd gehad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |