En zo'n kastje ertussen hangen, hoe heet dat...quote:Op woensdag 24 september 2025 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn werklaptopscherm is 14 inch, daar kun je niets op zien joh. Mijn gaminglaptop is 17 inch dus an sich zou ik wel wat kunnen verzinnen
Dockingstation? Ja dat werkt dus niet omdat mijn gaminglaptop geen thunderbolt usb-c heeft maar alleen data usb-cquote:Op woensdag 24 september 2025 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En zo'n kastje ertussen hangen, hoe heet dat...
kakquote:Op woensdag 24 september 2025 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dockingstation? Ja dat werkt dus niet omdat mijn gaminglaptop geen thunderbolt usb-c heeft maar alleen data usb-c
Ik las gepijpt en kon het al niet thuis brengen waarom je arme mensen moest pijpen.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:10 schreef Nattekat het volgende:
Armen gepijnigd in de sportschool ✅️
dik verdiendquote:Op woensdag 24 september 2025 21:10 schreef Nattekat het volgende:
Armen gepijnigd in de sportschool ✅️
quote:Op woensdag 24 september 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las gepijpt en kon het al niet thuis brengen waarom je arme mensen moest pijpen.
ik weet ook niet waar het het beste is... in de supermarkt of de sportschoolquote:Op woensdag 24 september 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las gepijpt en kon het al niet thuis brengen waarom je arme mensen moest pijpen.
quote:Op maandag 22 september 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik kan wel even een leuk biljetje gaan shoppen. Maat gaat iedere keer op z'n knieën door de super dus ik hou scheppen met geld over nu.
succesquote:
Je bent er wel druk mee he?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet ook niet waar het het beste is... in de supermarkt of de sportschool
[..]
vast wel. Althans, bij mij welquote:Op woensdag 24 september 2025 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben meer benieuwd of het werkt op mijn werklaptop
ja als iemand denkt dat nattekat op zn knieen door de sportschool gaat dan denk ik aan die gozer op zn knieen door de supermarktquote:
ook gesport?quote:
Terecht wel.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als iemand denkt dat nattekat op zn knieen door de sportschool gaat dan denk ik aan die gozer op zn knieen door de supermarkt
Ja. Nog bezig. Althans. Nu e en wachten tot teamgenoten klaar zijn met hun wedstrijden en dan nog eentje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |