abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218858466
Demissionair minister Foort van Oosten (Justitie, VVD) heeft dinsdag tijdens het wekelijkse vragenuurtje een dringend advies genegeerd van terreurbestrijder NCTV om de Haagse rellen expliciet te bestempelen als ‘rechts-extremistisch’.

Foort van Oosten, demissionair minister van Justitie en Veiligheid, na afloop van het wekelijks vragenuur in de Tweede kamer

Volgens NRC was de minister juist in een advies erop gewezen dat als hij vaag zou blijven het kabinet bij zou dragen aan ‘normalisering’ van het gedachtegoed van de relschoppers, met gevolgen voor de ‘democratische rechtsorde en de nationale veiligheid’.

Het optreden van Van Oosten was dinsdag nogal opvallend. In de middag, tijdens het vragenuurtje bleef hij herhalen de VVD’er dat hij het geweld niet extreem-rechts of politiek geladen wilde noemen: „We moeten dat oordeel bij het Openbaar Ministerie en de rechter laten. Vraag mij niet naar de motieven van die mensen, dat is echt niet aan mij. Ik ga daar niet over speculeren.”

Maar na flinke kritiek daarop uit de Tweede Kamer zei Van Oosten in de avond alsnog dat de rellen deels het werk waren van ‘extreemrechtse relschoppers’. Hij noemde het plots ‘nazistisch’ en ‘antisemitisch’.

Van Oosten zei dat hij ‘s middags misschien ‘te star’ was geweest. „Dat had wel iets duidelijker gekund. Want over de Hitlergroet kan volgens mij geen misverstand bestaan.”

Kamerleden willen het advies van de NCTV aan de minister inzien. Volgens NRC schreef de de NCTV: ‘Door enkel te spreken over relschoppers, tuig of hooligans, zonder de achterliggende rechts-extremistische denkbeelden te benoemen, wordt geen volledig beeld van de werkelijkheid geschetst. Rechts-extremistisch gedachtegoed wordt hierdoor niet geproblematiseerd, maar zelfs verder genormaliseerd.’

https://www.ad.nl/politie(...)-te-noemen~a8116028/

Alles voor de beeldvorming. :r

We worden allemaal hier besodemieterd :(
  woensdag 24 september 2025 @ 13:45:22 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218858475
Goh verrassend! Wat verwacht je anders van een extreemrechts kabinet :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218858480
Naar mijn weten is Antifa links-extremistisch.
AZ
ALKMAAR
pi_218858519
Briefje van Jan – aan Foort van Oosten

Meneer Van Oosten,

Heel eerlijk: ik dacht dat de VVD met de omhooggevallen huismoeder Christianne van der Wal in het vorige en het deerniswekkende koplampkonijntje Sophie Hermans in het huidige kabinet wel genoeg incompetent volk in de ministerraad had neergezet.

Maar het kan dus wél altijd erger.

Want we hebben sinds kort een VVD-minister van Justitie en Veiligheid die tijdens een interview met Nieuwsuur-verslaggever Marc Belinfante op de vraag of je iemand die “Sieg Heil!” roepend de Hitlergroet brengt een nazi mag noemen, antwoordt dat hij daarover geen uitspraken kan doen, omdat dat aan de rechter is.

Die VVD-minister, dat bent u.

Foort van Oosten, de man wiens vader dronken was toen hij aangifte van de geboorte van zijn zoon ging doen.

Hoe gaat dat bij toekomstige interviews?

“Minister, ademt u nu zuurstof in?”

“Dat moet de Raad voor de Atmosferische Samenstelling beoordelen.”

“Minister, valt u naar beneden als u springt?”

“Daar moet de Commissie Zwaartekracht een uitspraak over doen.”

“Minister, bent u nu aan het praten?”

“Dat is aan de fonoloog om vast te stellen.”

“Minister, heeft u twee ogen?”

“Dat laat ik bij de optometrist.”

“Minister, bent u wakker tijdens dit interview?”

“Dat is aan de slaapkliniek om te diagnosticeren.”

“Zegt u nu woorden tegen mij?”

“Daar moet de hoofdredacteur van de Dikke Van Dale uitspraak over doen.”

“Minister, heeft u meer hersenen dan een mier?”

“Dat valt onder de Wet Meten en Wegen, dus dat moet het Nederlands Meetinstituut bepalen.”

“Minister, bestaat u eigenlijk wel?”

“Dat is een filosofische kwestie voor de commissie Ontologie en Metafysica.”

(Advertentie)

Dódelijk vermoeiend.

Geef gewoon antwoord, man!

Zal ik één keer voordoen hoe het wel moet?

Stel dat ik de volgende vraag zou krijgen: “Stukkiestikker uit Eesterga, welke kip zonder kop van de VVD heeft dit windei uit Spijkenisse gehaald en bij de koning afgeleverd voor het afleggen van de ambtseed?”

Denkt u dat ik dan zou antwoorden met: “Die vraag moet u neerleggen bij de Permanente Scoutingcommissie van de VVD”?

Nee, natuuurlijk niet.

Dan zou ik zeggen: “De Kakelkip!”

Zo simpel is het.

Groet,

JanD

https://www.buttkicken.nl(...)an-foort-van-oosten/

Denk je net het dieptepunt gehad te hebben na Rutte,Sophie,Dylan
Krijg je dit :|W
Waar halen ze die debielen toch vandaan :|W
pi_218858564
quote:
schreef de de NCTV: ‘Door enkel te spreken over relschoppers, tuig of hooligans, zonder de achterliggende rechts-extremistische denkbeelden te benoemen, wordt geen volledig beeld van de werkelijkheid geschetst. Rechts-extremistisch gedachtegoed wordt hierdoor niet geproblematiseerd, maar zelfs verder genormaliseerd.’
Hoe weet de NCTV wat de achterliggende denkbeelden van de relschoppers zijn?

Sinds wanneer zijn veiligheidsdiensten zo politiek actief, en niet alleen in Nederland? Waarom deed de politie zo geshockeerd alsof het de grootste rellen ooit waren, terwijl we beelden van veel ergere rellen hebben gezien het afgelopen jaar?

Dat Jetten, Timmermans, DPG en de NPO het zo willen framen weten we, daar zijn het de eeuwige globalistenhoeren voor, maar politie, OM, burgemeesters en veiligheidsdiensten zouden politiek neutraal moeten zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218858572
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 14:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Sinds wanneer zijn veiligheidsdiensten zo politiek actief
Terrorisme en veiligheid, de 2 meest non-politieke onderwerpen natuurlijk _O_ Belachelijk dat de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid kijkt naar extremistische politieke achtergronden inderdaad.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_218858584
quote:

[..]

Ze riepen rond met prinsenvlaggen en deden de hitlergroet. Dat geeft een sterke indicatie dat het extreem rechtse neonazi's waren.
pi_218858606
quote:
Waarom deed de politie zo geshockeerd alsof het de grootste rellen ooit waren, terwijl we beelden van veel ergere rellen hebben gezien het afgelopen jaar?
Heb je daar 1 voorbeeld van? De politie is vrij duidelijk dat het niet om de rellen op zich gaat, maar om de grootschalige aanval op de politie gericht. Dat is wel een unicum in de laatste decennia.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_218858630
Jongens jullie kunnen ons besodemieteren zoveel jullie willen maar deze aap gaat niet meer terug in de mouw.
pi_218858698
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 14:10 schreef vul_maar_in het volgende:
Jongens jullie kunnen ons besodemieteren zoveel jullie willen maar deze aap gaat niet meer terug in de mouw.
:?
Krekker is de bom!
pi_218858740
Op de rechtse demonstratie zijn extreem rechtse groeperingen, voetbal hooligans en extreem linkse groeperingen (Antifa heeft daar geen geheim van gemaakt - 'laat ze niet lopen') op afgekomen.

Op het Malieveld vond een vredige demonstratie plaats, terwijl daarbuiten het extreme gedachtegoed en hooligans slaags raakten met (met name) de politie.

Uiteraard wordt de vredige demonstratie nu mede gedemoniseerd.

En Antifa zag dat het goed was.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 24 september 2025 @ 14:25:12 #12
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218858752
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 14:23 schreef Montagui het volgende:
Op de rechtse demonstratie zijn extreem rechtse groeperingen, voetbal hooligans en extreem linkse groeperingen (Antifa heeft daar geen geheim van gemaakt - 'laat ze niet lopen') op afgekomen.

Lol.
Antifa
pi_218858757
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 14:03 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ze riepen rond met prinsenvlaggen en deden de hitlergroet. Dat geeft een sterke indicatie dat het extreem rechtse neonazi's waren.
Eens, maar dat was volgens mij maar een beperkt groepje, normaal mogen we dat ook altijd als excuus aandragen dus dat zal nu ook wel gelden toch?
pi_218858819
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 14:03 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Nee, Abdullah uit de Schilderswijk deed een Hitlergroet, de prinsenvlag is niet extreem-rechts en de VOC-vlag is slechts economisch uiterst rechts.

De politieke kleur van de relschoppers is slechts interessant voor de veilgiheid wanneer dat geweld rondom een ideologie georganiseerd is. Bij voetbalhooligans is dat niet het geval. Bij de Mocro rellen afgelopen jaar hoefde de minister ook niet speculaties over het politieke gedachtengoed van de kwetsbare jongeren als feit te presenteren.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 14:05 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Heb je daar 1 voorbeeld van? De politie is vrij duidelijk dat het niet om de rellen op zich gaat, maar om de grootschalige aanval op de politie gericht. Dat is wel een unicum in de laatste decennia.
Nee, dat is het niet.
pi_218858837
Zowel vvd en pvv is voor extreem rechts. dus ze gaat natuurlijk alles aan doen om boel schoon te vegen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  FOK!fotograaf woensdag 24 september 2025 @ 14:53:06 #16
842 Zorro
Z
pi_218858896
Hebben ze ook geadviseerd alle Palliewappie demonstraties extreemlinks te noemen, of is het dan ineens niet helemaal duidelijk?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_218858918
sowieso zijn rellen altijd extreem. of het nu door extreem links of extreem rechts wordt gepleegd. rellen zoals deze zijn vaak een escalatie en een afsplitsing van een demonstratie, dus een afzonderlijk alhoewel gerelateerd fenomeen

sommige relschoppers zwaaiden met de prinsenvlag en werden gespot met de hitlergroet. de demonstratie was gericht tegen het asielbeleid, wat een kernpunt is van veel extreemrechtse bewegingen. er waren ook online oproepen om politiek gemotiveerd geweld te gebruiken en te ageren tegen de overheid.

dus ja, deze rellen hadden een extreemrechts karakter
  woensdag 24 september 2025 @ 15:05:33 #18
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218858976
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 14:23 schreef Montagui het volgende:

Op het Malieveld vond een vredige demonstratie plaats, terwijl daarbuiten het extreme gedachtegoed en hooligans slaags raakten met (met name) de politie.

Uiteraard wordt de vredige demonstratie nu mede gedemoniseerd.

En Antifa zag dat het goed was.
Ja, het was Antifa die daar met prinsenvlaggen liep te zwaaien, de Hitlergroet bracht, antisemitische leuzen stond te schreeuwen, naar het partijkantoor van D66 trok...

Tuurlijk knul.
Huilen dan.
  woensdag 24 september 2025 @ 15:33:18 #19
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218859111
AIVD, NCTV, lezen jullie mee?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_218859245
De NCTV is dus ook al geïnfiltreerd door extreemlinks gedachtegoed. De NCTV zou ver weg moeten blijven van het bedrijven van politiek. Het grootste deel waren gewoon vreedzame demonstranten, de hooligans die hier op af kwamen hadden weer een excuus om te rellen en antifa heeft de demonstratie buiten het Malieveld weten te ontregelen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218859259
Nou onze appie is toch echt een palliwappie..wel blijft de vraag wat deed hij op een rechtse demonstratie.

https://vm.tiktok.com/ZGda57VXu/

https://vm.tiktok.com/ZGda5sbv2/
pi_218859546
Dit begint een patroon te worden in dit kabinet:

Yesilgöz die het haar onwelgevallige advies van de eigen ambtenaren negeerde en daarom een eigen rapport bij KPMG bestelde.

• Afgelopen week Mona Keizer die het advies van de RvS negeert, en nu een minister die tegen het advies van de NCTV in gaat.

En nu dus deze kersverse demissionaire minster.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_218859559
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:56 schreef Kopofmunt het volgende:
Nou onze appie is toch echt een palliwappie..wel blijft de vraag wat deed hij op een rechtse demonstratie.

https://vm.tiktok.com/ZGda57VXu/

https://vm.tiktok.com/ZGda5sbv2/
Mag ik je er aan herinneren dat een echte nazi gewoon antisemiet is? Die gaat echt niet opeens partij kiezen voor Israel.
pi_218859582
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De NCTV is dus ook al geïnfiltreerd door extreemlinks gedachtegoed. De NCTV zou ver weg moeten blijven van het bedrijven van politiek. Het grootste deel waren gewoon vreedzame demonstranten, de hooligans die hier op af kwamen hadden weer een excuus om te rellen en antifa heeft de demonstratie buiten het Malieveld weten te ontregelen.
Er was helemaal geen sprake van rechts-extremisme. Voorpost was aanwezig, Defend was er. Er werden hitlergroeten gebracht door mensen die al siegheilend over het terrein marcheerden. Het ontbrak ook niet aan Prinsenvlaggen met VoC logo. Maar nee hoor, het is allemaal de schuld van Antifa!
pi_218859594
quote:
Rechts-extremistisch gedachtegoed wordt hierdoor niet geproblematiseerd, maar zelfs verder genormaliseerd.’
Dit is echt onzin, gevaarlijke onzin zelfs.
pi_218859605
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:38 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dit is echt onzin, gevaarlijke onzin zelfs.
Nou, als politici zich hier niet krachtig tegen uitspreken, of het zelfs ontkennen, dan zal een deel van de achterban dat als rechtvaardiging zien om er mee door te gaan.
pi_218859624
quote:
6s.gif Op woensdag 24 september 2025 14:53 schreef Zorro het volgende:
Hebben ze ook geadviseerd alle Palliewappie demonstraties extreemlinks te noemen, of is het dan ineens niet helemaal duidelijk?
Nee die hebben het recht om te demonstreren en dingen vernielen politie aanvallen hoort daar nu eenmaal bij.
Links mag dat.
pi_218859630
En wat betreft de campagnestand waar de VVD in staat snap ik het mechanisme ook wel, want tegenwoordig vechten ze daar om die achterban met radicaal rechtse partijen. In de conurrentie met PVV en FvD proberen ze ook onder dit soort figuren zieltjes te winnen. Laat die VVD asjeblieft weer een liberale partij worden.
pi_218859635
Het zal me worst wezen wat voor label je er aan plakt, de grens hoort bij geweld te liggen en die is zaterdag overschreden.
Net zoals de grens overgeschreden werd door voor 4 miljoen schade aan te richten aan universiteitsgebouwen, te dreigen met boterzuur of het spuiten van ammoniak.
pi_218859644
quote:

[..]

[x] Hitlergroet
[x] Sieg Heil roepen
[x] Prinsenvlaggen
[x] Voorpost
[x] Defend
[x] D66 partijkantoor en het Binnenhof belagen

Ben ik nog iets vergeten?
pi_218859645
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:41 schreef recursief het volgende:

[..]
Nou, als politici zich hier niet krachtig tegen uitspreken, of het zelfs ontkennen, dan zal een deel van de achterban dat als rechtvaardiging zien om er mee door te gaan.
Nee, dat volgt echt nergens uit. Zeker als politici het geweld sowieso veroordelen, wat ze allemaal doen.
pi_218859651
quote:
6s.gif Op woensdag 24 september 2025 14:53 schreef Zorro het volgende:
Na de Macabi-rellen in Amsterdam waren de dames en heren in den Haag er als de kippen bij om dat te duiden als antisemitisch geweld. Maar als er sprake is van Voorpost, Hitlergroeten en "sieg heil" geroep dan is het opeens allemaal niet zo duidelijk wat er aan de hand is. Klopt het zo een beetje?
pi_218859684
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:36 schreef recursief het volgende:

[..]
Er was helemaal geen sprake van rechts-extremisme. Voorpost was aanwezig, Defend was er. Er werden hitlergroeten gebracht door mensen die al siegheilend over het terrein marcheerden. Het ontbrak ook niet aan Prinsenvlaggen met VoC logo. Maar nee hoor, het is allemaal de schuld van Antifa!
Nogmaals, Prinsenvlaggen en de VoC zijn geen extreemrechtse uitingen en degene die een Hitler-groet bracht was een verdwaasde Pro-pallie Marokkaan uit de Schilderswijk.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  woensdag 24 september 2025 @ 17:25:05 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218859849
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:57 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Prinsenvlaggen en de VoC zijn geen extreemrechtse uitingen
Wie denk je nou dat je hiermee voor de gek houdt?
Huilen dan.
pi_218859863
Waarom is de politieke kleur een thema voor de NCTV? Als er universiteiten plat worden geslagen of joden worden bedreigd en in elkaar gemept hoor je ze ook niet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218859865
Tijd dat ze zich in de kamer eens gaan bezig houden met het oplossen van de echte problemen.
Wat mij betreft komen er allemaal nieuwe kamerleden na de verkiezingen zodat ze het huis en de leden serieus gaan nemen.

Het lijkt wel een kleuterklas.
pi_218859867
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:50 schreef recursief het volgende:

[..]
Na de Macabi-rellen in Amsterdam waren de dames en heren in den Haag er als de kippen bij om dat te duiden als antisemitisch geweld. Maar als er sprake is van Voorpost, Hitlergroeten en "sieg heil" geroep dan is het opeens allemaal niet zo duidelijk wat er aan de hand is. Klopt het zo een beetje?
Waar maakt die kamer zich druk over? De rechter handels dit af, tijd dat die lui gaan werken.
pi_218859870
En de rellen in het AZC van Lochem, is dat extreem rechts of extreem links?
pi_218859875
Jeetje heftig
pi_218859897
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:47 schreef recursief het volgende:

[x] Hitlergroet
[x] Sieg Heil roepen
Dat was onze Abdullah uit de schilderswijk.
quote:
[x] Prinsenvlaggen
Ja, en?
quote:
[x] Voorpost
[x] Defend
Waren zij het die aan het rellen waren?

quote:
[x] D66 partijkantoor en het Binnenhof belagen
Hoef je ook geen rechts-extremist voor te zijn.
quote:
Ben ik nog iets vergeten?
Nadenken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Weltschmerz op 24-09-2025 18:56:39 ]
pi_218859904
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:50 schreef recursief het volgende:

[..]
Ja, het is duidelijk. Je kunt het een stuk beter verteren dat er daadwerkelijk joden lens worden geslagen dan dat er een debiel "Sieg Heil" roept.

Selectieve verontwaardiging heet dat.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218859908
Op social media gaan beelden rond van een groep in het zwart geklede gemaskerde mannen die de rellen initieerden en betrokken waren bij oa het in brand steken van een politieauto. Diezelfde mannen splitsten zich later af van de meute en zijn gefilmd terwijl ze achter in een ME bus stapten. Let wel, niet als arrestant, maar vrijwillig!

Trek je conclusies.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 24 september 2025 @ 17:42:17 #43
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218859922
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 17:39 schreef Hathor het volgende:
Op social media gaan beelden rond van een groep in het zwart geklede gemaskerde mannen die de rellen initieerden en betrokken waren bij oa het in brand steken van een politieauto. Diezelfde mannen splitsten zich later af van de meute en zijn gefilmd terwijl ze achter in een ME bus stapten. Let wel, niet als arrestant, maar vrijwillig!

Trek je conclusies.
Je vergeet nog te melden dat die politieauto daar naartoe was getakeld en eigenlijk al total loss was.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218859957
Bij de Jodenjacht moest er dagenlang gedebateerd worden over of het wel een Jodenjacht was, maar hier staan ze als de havikken bij om het te framen hoor. Nu wel.

quote:

Trek je conclusies.
Doe eens linkjes :)

quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 17:42 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Je vergeet nog te melden dat die politieauto daar naartoe was getakeld en eigenlijk al total loss was.
Dat roept wel wat vragen op ja.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218859966
quote:

Trek je conclusies.
Laat de beelden eens zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218860088
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:33 schreef recursief het volgende:

[..]
Mag ik je er aan herinneren dat een echte nazi gewoon antisemiet is? Die gaat echt niet opeens partij kiezen voor Israel.
Jep..blijft de vraag wat hij deed op een rechtse pro israel demo.
  woensdag 24 september 2025 @ 18:12:03 #47
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218860097
Die hele rechts-links discussie is zo vermoeiend, al die lui die gaan lopen rellen zijn totaaldebielen.

Israel of Gaza is tegenwoordig gewoon een schaamlap om los te kunnen gaan.
  woensdag 24 september 2025 @ 18:48:05 #48
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218860268
Waarom zo bang zijn om nazi´s als nazi´s weg te zetten?
Er waren daar idioten die hitlergroet brengen, sieg heil riepen in koor, en herhaaldelijk kankeren over buitenlanders.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218860291
quote:
Interesseert hun geen reet, en ze weten dat de daders hun mond houden, dus grijpen ze hun kans om ons voor te liegen
Net als Dilan met jodenhaat van Douwe Bob, alleen Douwe Bob vocht terug volkomen terecht en won ^O^ _O_
pi_218860301
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
De NCTV is dus ook al geïnfiltreerd door extreemlinks gedachtegoed. De NCTV zou ver weg moeten blijven van het bedrijven van politiek…….
Dat doet de Raad van State toch ook al ? En is ook om te :r
pi_218860307
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 18:48 schreef Harvest89 het volgende:
Er waren daar idioten die hitlergroet brengen, sieg heil riepen in koor, en herhaaldelijk kankeren over buitenlanders.
Feiten benoemen is alleen leuk als het goed uitkomt.
pi_218860366
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 17:42 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Desinformatie tiert welig hier.

Dit is na de aanrijding in februari op de Nijmeegsebaan. Deze auto was niet total loss.

Voor alle andere boude beweringen hier, o.a. over groepen in het zwart geklede mannen die na het rellen in politiebusjes stappen zie ik de bronnen graag tegemoet.
pi_218860374
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 18:48 schreef Harvest89 het volgende:
Klopt appie siegheil riep sieg heil

https://vm.tiktok.com/ZGda5G9C3/
verwarde nan met lage bloedsuiker zeg maar.
pi_218860385
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 19:13 schreef Kopofmunt het volgende:

[..]
Klopt appie siegheil riep sieg heil

https://vm.tiktok.com/ZGda5G9C3/
verwarde nan met lage bloedsuiker zeg maar.
En dat gaat ook op voor al die anderen?
Of kies je er eentje uit in een poging een of ander straatje schoon te vegen?
pi_218860476
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2025 18:57 schreef KareldeStoute het volgende:
Feiten benoemen is alleen leuk als het goed uitkomt.
En fatsoen is bij CDA een keuze :|W

Dit land is helemaal kapot door randdebielen aan de macht :(
pi_218861029
Het is algemeen bekend dat extreem links geen rechtse demonstratie tolereert. Overal waar een ander mening dan de extreem linkse wil demonstreren volgt (bijna altijd) een tegendemonstratie.

Zo werd dat ook deze keer bij de Els rechts demonstratie aangekondigd op facebook:

Inmiddels is 'hun' pagina niet meer bereikbaar. Het blijkt dan ook om een nep account te gaan (geen 'echt' Antifa account) om Antifa in een slecht (is dat nodig??) daglicht te stellen (overigens is dat het een fake account is een claim van Antifa zelf). Doordat Els rechts lucht kreeg van deze pagina, en uiteraard extreem rechts ook, is het kwaad daardoor al wel geschied. In de Telegram groep van 'Defend Netherlands' (niet echt patriottisch dat Engels, maar ja) legio reacties om 'lekker te gaan matten' en 'die ratten kapotslaan' etc etc.

https://afautrecht.noblog(...)91nu1WIVjqUT816UlHWg
https://afanederland.org/(...)of-violence-exposed/

Antifa was niet meer nodig om ter plekke het vlammetje aan te wakkeren. De hersenloze hooligans laten zich die kans niet ontnemen.

Overigens is het 2e screenshot wel waar getuige de tweets van AFA aanhanger, en D'66-er (ah, D'66? - dat is toevallig) Felix Woudenberg:

twitter

Hij was zeker niet de enige. AFA was zeker wel aanwezig tussen de demonstranten om e.e.a. te monitoren. Die lui zijn al decennia min of meer georganiseerd en weten wat ze doen.

Overigens heeft AFA wel een tegendemonstratie gepland, maar dan op 28 september in Den Haag. Deze is NIET als tegendemonstratie gepland n.a.v. de afgelopen ' rechtse' demonstratie maar stond al gepland:

https://www.doorbraak.eu/(...)egen-extreem-rechts/

"Mijn" conclusie: het was rechts-extremistisch geweld waarover 'ik vind' dat er een zweempje extreem links activisme hangt.

M.i. had de minister daarom zeker over extreem rechts geweld mogen spreken.

M.i. zeker ook belangrijk! DIT was het terrein van de demonstratie, niet die van de rellen:

twitter

Ik vind daarom ook dat beide gescheiden moeten worden gezien, (opgefokt) extreem rechts geweld t.o.v. een vreedzame demonstratie. Want zo ging het ook daar aan toe.

Laatste punt, Els rechts moet nog veel leren. Ze is nog jong.
pi_218861038
Ah ja, als rechtse voetbalhooligans mee komen rellen tellen ze niet mee

Bedankt Hans
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218861092
Er is daar iets gebeurd waardoor partijen helemaal los gingen en antifa heeft daar groot aandeel in de IQ lozen op te jutten.
Vakman pur sang
pi_218861143
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 20:14 schreef Montagui het volgende:
Het is algemeen bekend dat extreem links geen rechtse demonstratie tolereert. Overal waar een ander mening dan de extreem linkse wil demonstreren volgt (bijna altijd) een tegendemonstratie.

Zo werd dat ook deze keer bij de Els rechts demonstratie aangekondigd op facebook:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Inmiddels is 'hun' pagina niet meer bereikbaar. Het blijkt dan ook om een nep account te gaan (geen 'echt' Antifa account) om Antifa in een slecht (is dat nodig??) daglicht te stellen (overigens is dat het een fake account is een claim van Antifa zelf). Doordat Els rechts lucht kreeg van deze pagina, en uiteraard extreem rechts ook, is het kwaad daardoor al wel geschied. In de Telegram groep van 'Defend Netherlands' (niet echt patriottisch dat Engels, maar ja) legio reacties om 'lekker te gaan matten' en 'die ratten kapotslaan' etc etc.

[ afbeelding ]
https://afautrecht.noblog(...)91nu1WIVjqUT816UlHWg
https://afanederland.org/(...)of-violence-exposed/

Antifa was niet meer nodig om ter plekke het vlammetje aan te wakkeren. De hersenloze hooligans laten zich die kans niet ontnemen.

Overigens is het 2e screenshot wel waar getuige de tweets van AFA aanhanger, en D'66-er (ah, D'66? - dat is toevallig) Felix Woudenberg:

AFA is niet hetzelfde als Antifa.
pi_218861161
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Er is daar iets gebeurd waardoor partijen helemaal los gingen en antifa heeft daar groot aandeel in de IQ lozen op te jutten.
Aha, een nepaccount van uiterst rechts is dus voldoende om de uiterst rechtse figuren op te naaien?
pi_218861163
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 20:23 schreef recursief het volgende:

[..]
AFA is niet hetzelfde als Antifa.
poteeto, potaato.

wat jij wil joh.
pi_218861172
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2025 20:25 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Aha, een nepaccount van uiterst rechts is dus voldoende om de uiterst rechtse figuren op te naaien?
Claim van AFA, maar zou goed kunnen.
pi_218861181
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 20:26 schreef Montagui het volgende:

[..]
poteeto, potaato.
Dat is het dus precies niet.
pi_218861375
quote:

[..]
Claim van AFA.
Neuh, daar is wel breder onderzoek naar gedaan.
pi_218862565
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 17:48 schreef Red_85 het volgende:
Bij de Jodenjacht moest er dagenlang gedebateerd worden over of het wel een Jodenjacht was, maar hier staan ze als de havikken bij om het te framen hoor. Nu wel.
[..]
Doe eens linkjes :)
[..]
Dat roept wel wat vragen op ja.
Ze zijn er pik , effe zoeken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218862613
NCTV, AIVD, MIVD gekaapt door extreemlinkse terroristen van xr en antifa.
pi_218862615
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2025 20:25 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Schijnbaar. IQ lozen zeg ik toch?
Vakman pur sang
  woensdag 24 september 2025 @ 22:48:12 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218862733
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 22:39 schreef Nober het volgende:
NCTV, AIVD, MIVD gekaapt door extreemlinkse terroristen van xr en antifa.
Ja, dát zal het zijn. Het kan natuurlijk niet dat er daadwerkelijk sprake is van van extreemrechts (politiek) geweld.

On-mo-ge-lijk!
Huilen dan.
pi_218862795
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2025 22:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, dát zal het zijn. Het kan natuurlijk niet dat er daadwerkelijk sprake is van van extreemrechts (politiek) geweld.

On-mo-ge-lijk!
Kan wel.

Als je de beelden hebt gezien was dat hier niet aan de orde.

De voetbalhooligans hebben zelfs aangekondigd te komen en voor het eerst samen op te trekken tegen de politie.
  woensdag 24 september 2025 @ 22:56:37 #70
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218862836
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 22:53 schreef Nober het volgende:

[..]
Kan wel.

De voetbalhooligans hebben zelfs aangekondigd te komen en voor het eerst samen op te trekken tegen de politie.
Misschien moet je morgen ff naar de Specsavers en dan de beelden nog maar eens bekijken.
Huilen dan.
pi_218862863
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2025 22:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Misschien moet je morgen ff naar de Specsavers en dan de beelden nog maar eens bekijken.
Ja, dát zal het zijn. Het kan natuurlijk niet dat er daadwerkelijk sprake is van voetbalhooligans.

On-mo-ge-lijk!
pi_218862940
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 22:53 schreef Nober het volgende:

[..]
Kan wel.

Extreemrechtse hooligans kwamen op verzoek van een extreemrechtse Els naar een extreemrechtse betoging. En dan is het gek dat er extreemrechts politiek geweld uitbreekt?
pi_218862983
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2025 23:03 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Extreemrechtse hooligans kwamen op verzoek van een extreemrechtse Els naar een extreemrechtse betoging. En dan is het gek dat er extreemrechts politiek geweld uitbreekt?
De voetbalhooligans kwamen om te knokken met de extreemlinkse terroristen van antifa maar dat bleken laffe herders aangezien ze niet op kwamen dagen.
pi_218863001
quote:

[..]
Schuld van antifa.
pi_218863010
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 23:06 schreef Nober het volgende:

[..]
De voetbalhooligans kwamen om te knokken met de extreemlinkse terroristen van antifa maar dat bleken laffe herders aangezien ze niet op kwamen dagen.
En dus gingen ze maar met de politie knokken?

In bepaalde andere situaties zou jij jezelf een "wegkijkers" en "goedpraten" noemen.
pi_218863058
quote:

[..]
Oh? Heeft Els ze uitgenodigd? Dan heeft ze een probleem.

Ik denk eerder dat ze zich geprovoceerd voelden door die 'fake' Facebook berichten en daardoor opgefokt de strijd wilden aangaan.

Uiteraard heeft de tweet van Els haar geen goed gedaan. Ze was een beetje dom.

Wie weet. Misschien dat dat nog wordt uitgezocht.
  woensdag 24 september 2025 @ 23:50:50 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218863250
quote:

[..]
Claim van AFA, maar zou goed kunnen.
Volgens politie is er geen enkele indicatie voor de aanwezigheid van Antifa. Nul, nada, noppes.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218863262
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Volgens politie is er geen enkele indicatie voor de aanwezigheid van Antifa. Nul, nada, noppes.
die lieverds waren waarschijnlijk hun pro-Palestina spandoekjes aan het spuiten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218863308
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 23:07 schreef koemleit het volgende:
En dus gingen ze maar met de politie knokken?
In bepaalde andere situaties zou jij jezelf een "wegkijkers" en "goedpraten" noemen.
Ze hadden ook thuis kunnen gaan gamen :')
Aldus de beste bestuurder die haar kinderen met wapens liet spelen :') _O- _O-
pi_218863412
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Zie mijn post #56 - er is zelfs iemand door de politie weggestuurd.

Dus 'geen enkele indicatie' slaat als een tang op een varken.
pi_218863430
Linksom of rechtsom, laat ze lekker rellen.

Vorig jaar sloegen ze de boel kort en klein bij de UvA. Probleem van de UvA, niet van mij in Zeeland of van Truus in Groningen.

Net als dat AZC, slaan ze hun meubilair kapot. Ja prima dan maar geen stoelen, ga maar op de grond zitten.

Echt de wereld is zo veel makkelijker zonder discussie. Ik ben voor een groot AZC op Curaçao of op een van de onbewoonde eilanden. Pleuren we dat uitschot want dat is het, daar neer.
pi_218863775
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 23:06 schreef Nober het volgende:

[..]
Dus gingen die extreemrechtse hooligans die op verzoek van een extreemrechtse Els naar een extreemrechtse betoging kwamen maar gezellig Sieg Heilen en het Binnenhof aanvallen?
Goed verhaal

quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 23:07 schreef koemleit het volgende:

[..]
Schuld van antifa.
Die zijn er schuldig aan dat extreemrechtse dwazen dingen verzinnen?

quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 23:11 schreef Montagui het volgende:

[..]
Oh? Heeft Els ze uitgenodigd? Dan heeft ze een probleem.

Ik denk eerder dat ze zich geprovoceerd voelden door die 'fake' Facebook berichten en daardoor opgefokt de strijd wilden aangaan.

Uiteraard heeft de tweet van Els haar geen goed gedaan. Ze was een beetje dom.

Wie weet. Misschien dat dat nog wordt uitgezocht.
Ja, ze heeft ze actief uitgenodigd en ook enthousiast gereageerd toen dat soort clubjes hun komst aankondigden.
  donderdag 25 september 2025 @ 07:43:22 #83
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_218863856
quote:
7s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, het was Antifa die daar met prinsenvlaggen liep te zwaaien, de Hitlergroet bracht, antisemitische leuzen stond te schreeuwen, naar het partijkantoor van D66 trok...

Tuurlijk knul.
Ach er vindt eens een keer een rechtse demonstratie plaats en heel POL komt er als vliegen op de stroop op af.
pi_218864113
quote:
81s.gif Op woensdag 24 september 2025 13:45 schreef Starhopper het volgende:
Goh verrassend! Wat verwacht je anders van een extreemrechts kabinet :')
Dit kabinet is centrumrechts tot rechts, niet extreemrechts.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 07:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ach er vindt eens een keer een rechtse demonstratie plaats en heel POL komt er als vliegen op de stroop op af.
Dat valt inderdaad op, want in de topics over bepaalde andere onderwerpen zie je deze mensen nooit. Dat toont ook aan dat men hier helemaal niet actief is voor een inhoudelijke discussie, maar alleen voor bashen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218864169
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2025 07:21 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dus gingen die extreemrechtse hooligans die op verzoek van een extreemrechtse Els naar een extreemrechtse betoging kwamen maar gezellig Sieg Heilen en het Binnenhof aanvallen?
Goed verhaal
Op verzoek van Els. Bron?

Els is PVV stemmer die partij is ook al niet extreemrechts.

Sieg heil Appie uit de schilderswijk is een propalliewappie.

twitter

https://x.com/MattijsGlas/status/1970423735011164613
  donderdag 25 september 2025 @ 10:21:43 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218864794
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 08:53 schreef Nober het volgende:
die partij is ook al niet extreemrechts.
:') :') :')
Huilen dan.
  donderdag 25 september 2025 @ 14:52:47 #87
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_218867260
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:50 schreef viagraap het volgende:
Wauw er wordt hier een partij weggekeken van de echte problemen in dit land zeg, tering. 'Het was appie' ja tuurlijk jongens, doen we net alsof hij de enige was die Sieg Heil riep en de hitlergroet deed :') 'Aanstichters waren van de politie zelf en die auto was al total loss' ja tuurlijk jongens, laat vooral zien hoe je dit denkt te weten, we wachten nog steeds.
En dan de mooiste: 'nu is er ineens veel verontwaardiging, altijd hetzelfde liedje als rechts een keer demonstreert zijn ze er als de kippen bij' _O- Tering jantje zeg wat een fucking droeftoeter ben je als je dit echt meent. Fucking snowflakes, eeeeeuwige slachtoffers altijd bij domrechts :') De minister van justitie is nota bene te laf om het beestje bij de naam te noemen, maar nee hoor het hele land is tegen jullie boehoehoe! Wat een fucking clowns lopen er hier op dit forum, wtf man.

Oja en de PVV is niet extreem rechts _O- Als je de PVV doodnormaal vindt ben je zelf een fascist, sieg je moeder man, ga alsjeblieft je woede eens tot de juiste mensen richten ipv mensen die óók slachtoffer zijn van de dingen waar je je over opwindt. Man man man wat een niveau, zuipen jullie zoveel dat je hersenencapaciteit terug is gekrompen naar groep 4 ofzo? 'Ja maak het maar persoonlijk de argumenten zijn op zeker' zeggen ze dan, alsof hun argumenten ook maar een seconde aandacht verdienen :W

Als die 'argumenten' nou eens consequent toegepast werden zou ik er nog wat respect voor hebben maar zelfs dat is teveel gevraagd |:(
Je lijkt wel die ene sneue gast uit Haarlem met al die smileys. skcvj of zo.
pi_218867276
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:52 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Je lijkt wel die ene sneue gast uit Haarlem met al die smileys. skcvj of zo.
Ik pas mijn boodschap aan per doelgroep, als ik het moeilijker maak snappen ze niet wat er staat of doen ze alsof ze het verkeerd gelezen hebben.
What Would Goku Do
pi_218867306
Weet je wat dit land echt nodig heeft? Mensen van extreem links die schreeuwen dat dit toch wel écht extreem rechts was (en vica versa). Dat zou Nederland meteen een stukje mooier maken :)
pi_218867340
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:00 schreef Solispolar het volgende:
Weet je wat dit land echt nodig heeft? Mensen van extreem links die schreeuwen dat dit toch wel écht extreem rechts was (en vica versa). Dat zou Nederland meteen een stukje mooier maken :)
Gelukkig roept iedereen die geen kast-fascist is dat dit extreem rechts was, want dat is namelijk de waarheid.
What Would Goku Do
  donderdag 25 september 2025 @ 15:10:50 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218867445
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:00 schreef Solispolar het volgende:
Als extreemrechts de tent afbreekt lijkt me het inderdaad wel handig om dat te benoemen ja, in plaats van je in kronkels wringen om dat maar niet te hoeven erkennen.
Huilen dan.
pi_218867536
Oja en de AIVD en/of NCTV verwijten dat ze onnodig politiek bedrijven of zelfs geïnfiltreerd zijn, hoe fucking vergezocht wil je het hebben man :') Gewoon alles waar je het niet mee eens bent antifa noemen, zo komen we er wel in dit land joh _O-

Flinke ontmaskering ook dat wanneer men voorbeelden moet noemen van extreem links geweld je bij de UvA protesten uitkomt. Tegen genocide (of etnische zuivering, voor de lafaards die wachten op de uitspraak van een rechter) zijn is links? Wat maakt dat rechts? 'Curious' zou een zekere onlangs vermoordde religieus extremist zeggen.
What Would Goku Do
pi_218867992
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als extreemrechts de tent afbreekt lijkt me het inderdaad wel handig om dat te benoemen ja
Ja je herhaalt wat ik zeg; maar WAAROM is het dan zo handig? Wat we nu namelijk al 10 jaar lang zien is links die naar rechts wijst en rechts die naar links wijst. Wat zijn we er precies mee opgeschoten dan?
pi_218868005
quote:
14s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:02 schreef viagraap het volgende:

[..]
Gelukkig roept iedereen die geen kast-fascist is dat dit extreem rechts was, want dat is namelijk de waarheid.
Zeker. Maar of het nou extreem links is die met dergelijke acties komen of extreem rechts: wat boeit het? Wat winnen we er precies mee om schuldige partijen aan te wijzen? Nogmaals: dat doen we al een jaar of 10 en het heeft ons nergens gebracht.
pi_218868117
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:10 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Zeker. Maar of het nou extreem links is die met dergelijke acties komen of extreem rechts: wat boeit het? Wat winnen we er precies mee om schuldige partijen aan te wijzen? Nogmaals: dat doen we al een jaar of 10 en het heeft ons nergens gebracht.
Het is wel een beetje makkelijk om te zeggen dat beide kampen schuldig aan hetzelfde zijn. 'Links' geweld zoals bij de UvA ging om een poging om die universiteit geen zaken meer te laten doen met partijen die een genocide faciliteren. Rechts geweld zoals afgelopen weekend ging om eigen volk eerst, terwijl 'het volk' daarbij vijanden ziet die ze aangepraat zijn door domrechts.
What Would Goku Do
  donderdag 25 september 2025 @ 16:28:43 #96
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218868151
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:24 schreef viagraap het volgende:

[..]
Het is wel een beetje makkelijk om te zeggen dat beide kampen schuldig aan hetzelfde zijn. 'Links' geweld zoals bij de UvA ging om een poging om die universiteit geen zaken meer te laten doen met partijen die een genocide faciliteren. Rechts geweld zoals afgelopen weekend ging om eigen volk eerst, terwijl 'het volk' daarbij vijanden ziet die ze aangepraat zijn door domrechts.
Godskolere; je zit nou gewoon keihard te beweren dat links “deugend” geweld beter is.

Alles is fout.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218868211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:33 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Laat me raden; D-Day was georganiseerd door AFA.

Die verwende huilertjes hebben níks gemeen met mensen die in de oorlog gevochten hebben.

Je maakt je belachelijk met je ronduit idiote vergelijkingen. :D
Dus er is nooit onderscheid te maken in welk geweld dan ook volgens jou? En is AFA nou een gewelddadig bolwerk van extremisten of zijn het huilertjes?
What Would Goku Do
  donderdag 25 september 2025 @ 16:41:52 #98
182233 thedeedster
pi_218868237
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:37 schreef viagraap het volgende:

[..]
Dus er is nooit onderscheid te maken in welk geweld dan ook volgens jou? En is AFA nou een gewelddadig bolwerk van extremisten of zijn het huilertjes?
Hoezo of, of? Het is en, en.

Je vergelijkt gesanctioneerd geweld van legers met groepjes die eigen rechter willen spelen.

De overheid heeft het geweldsmonopolie. Punt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218868280
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:46 schreef thedeedster het volgende:

[..]
OK, hier heb je voor eens een punt. Een heel ver gezocht punt, dat dan weer wel.

Dus we zijn nu ook in oorlog?
Neuh we zijn niet in oorlog, ik probeer duidelijk te maken dat niet al het geweld per definitie hetzelfde is. Idealiter is geweld helemaal niet nodig en het zou een laatste middel moeten zijn, dat staat buiten kijf.
What Would Goku Do
  donderdag 25 september 2025 @ 16:49:54 #100
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_218868298
Nederland lekker pauper Amerika achterna, alles politiseren. Ons land is net zo pauper. Lekker toxic beide kanten. Naar de kanker helpen dit land en de samenleving, hoe sneller hoe beter. Lekker man 💪
enkelband
pi_218868321
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:46 schreef thedeedster het volgende:

[..]
OK, hier heb je voor eens een punt. Een heel ver gezocht punt, dat dan weer wel.

Dus we zijn nu ook in oorlog?
Buiten oorlogstijd is er in de Nederlandse wet ook nog zoiets als noodweer en noodweerexces.
pi_218868333
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:48 schreef viagraap het volgende:

[..]
Neuh we zijn niet in oorlog, ik probeer duidelijk te maken dat niet al het geweld per definitie hetzelfde is. Idealiter is geweld helemaal niet nodig en het zou een laatste middel moeten zijn, dat staat buiten kijf.
Dat staat voor links/globalisten niet buiten kijf, omdat ze zich inbeelden dat hun strijd nobeler is en zij zelf nobeler zijn, en iedereen die het niet met ze eens is het absolute kwaad vertegenwoordigt. Daarom wordt er ook een totalitaire infrastructuur opgetuigd die elk verzet als in 40-45 onmogelijk zal maken.
pi_218872627
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:24 schreef viagraap het volgende:

[..]
Jij probeert gewoon dingen goed te praten en daarin maak je 2 kampen: links vecht voor het 'goede' en rechts is het ultieme kwaad.

Lees je eens in over links-extremisme en kom dan even terug. Zijn mooie artikelen over verschenen de afgelopen 3 jaren. Als je daadwerkelijk geïnteresseerd bent mag je me even DM'en, ik heb 2 artikelen op mijn PC staan.
  vrijdag 26 september 2025 @ 10:49:46 #104
3542 Gia
User under construction
pi_218874085
Ik zie het hier niet meer goed komen met dat Links Rechts gezever. We gaan elkaar niet meer vinden.
Oplossing, splits de zuidelijke provincies (grotendeels rechts) af van de rest van Nederland en voeg deze bij het eveneens overwegend rechtse Vlaanderen. Voeg Wallonie bij Frankrijk, die toch al in de kont van de moslims zitten, en maak hier 3 verschillende landen van.

Moslims kunnen dan in Noord Nederland gaan wonen en zijn niet welkom in het nieuwe Groot Brabant. Ze kunnen ook kiezen voor beter weer en naar Frankrijk verhuizen. Dan blijft er tenminste nog 1 land over met de oorspronkelijke cultuur voor de mensen die dat wensen.
  vrijdag 26 september 2025 @ 11:00:45 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218874224
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 10:49 schreef Gia het volgende:
Ik zie het hier niet meer goed komen met dat Links Rechts gezever. We gaan elkaar niet meer vinden.
Oplossing, splits de zuidelijke provincies (grotendeels rechts) af van de rest van Nederland en voeg deze bij het eveneens overwegend rechtse Vlaanderen. Voeg Wallonie bij Frankrijk, die toch al in de kont van de moslims zitten, en maak hier 3 verschillende landen van.

Moslims kunnen dan in Noord Nederland gaan wonen en zijn niet welkom in het nieuwe Groot Brabant. Ze kunnen ook kiezen voor beter weer en naar Frankrijk verhuizen. Dan blijft er tenminste nog 1 land over met de oorspronkelijke cultuur voor de mensen die dat wensen.
PVV/BBB bolwerken Friesland, Drenthe, Flevoland en Overijssel zijn het hier niet mee eens
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218874294
quote:

Behalve dat veel rechtse mensen hun geboortegrond moeten opgeven, zie ik nog meer problemen. Linkse mensen zullen rechtse mensen nooit los kunnen laten. Links heeft rechts nodig voor hun zelfbeeld. In hun eigen beleving zijn ze een heldhaftig groepje dat vecht tegenover de rechtse kwaadaardige invloeden. Ze zien zichzelf graag als de intelligentsia die diepere werkelijkheid ontwaart die de domme rechtse medemens ontgaat. Deze identiteit moet continue bevestigd worden door zich van rechtse mensen af te zetten. Hierdoor kunnen ze zich nooit met rechtse verzoenen. Dat was gisteren goed zichtbaar toen linkse partijen het statement tegen rechtsextreem geweld niet wilden ondertekenen. Rechtse partijen hadden deze namelijk ook ondertekend. Maar dat kan voor links helemaal niet, want er moet een rechts blok bestaan gescheiden van henzelf. Het zou hun hele zelfbeeld ondergraven. Ze zullen hier dan ook nooit mee akkoord gaan.
pi_218874314
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Jij probeert gewoon dingen goed te praten en daarin maak je 2 kampen: links vecht voor het 'goede' en rechts is het ultieme kwaad.

Lees je eens in over links-extremisme en kom dan even terug. Zijn mooie artikelen over verschenen de afgelopen 3 jaren. Als je daadwerkelijk geïnteresseerd bent mag je me even DM'en, ik heb 2 artikelen op mijn PC staan.
Weinig kans met hem. Schreeuwen en vooringenomenheid. Daar blijft het bij.

Inmiddels heeft hij tientallen tr's verzameld met zn gedrag.
1947-2016
  vrijdag 26 september 2025 @ 11:27:24 #108
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218874516
quote:

Wat de neuk is 'oorspronkelijke cultuur' precies, en in welk museum kunnen we dat vinden?
Huilen dan.
  vrijdag 26 september 2025 @ 11:33:16 #109
3542 Gia
User under construction
pi_218874579
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat de neuk is 'oorspronkelijke cultuur' precies, en in welk museum kunnen we dat vinden?
Joods Christelijke zonder islam.
  vrijdag 26 september 2025 @ 11:35:15 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218874598
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:33 schreef Gia het volgende:

[..]
Nederland is nooit Joods-Christelijk geweest. Dat is een term die om onverklaarbare redenen uit de VS is komen overwaaien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 26 september 2025 @ 11:38:15 #111
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218874622
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:33 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoe ziet dat eruit, en wat is er oorspronkelijk aan?
Huilen dan.
pi_218874636
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dit vind ik ook altijd zo’n leuke act wanneer links doet alsof ze basisconcepten niet meer begrijpen. Als het over niet-Westerse landen gaat begrijpen ze wel wat de oorspronkelijke cultuur is. Voor de VS begrijpen ze dat ook. En niet te vergeten natuurlijk de 'oorspronkelijke' Palestijnse cultuur.
  vrijdag 26 september 2025 @ 11:40:43 #113
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218874646
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:40 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Dit vind ik ook altijd zo’n leuke act wanneer links doet alsof ze basisconcepten niet meer begrijpen. Als het over niet-Westerse landen gaat begrijpen ze wel wat de oorspronkelijke cultuur is. Voor de VS begrijpen ze dat ook. En niet te vergeten natuurlijk de 'oorspronkelijke' Palestijnse cultuur.
Huh?
Huilen dan.
pi_218874649
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Nederland is nooit Joods-Christelijk geweest. Dat is een term die om onverklaarbare redenen uit de VS is komen overwaaien.
Stukje schuldgevoel. Antisemitisme was eeuwenlang een wezenlijk onderdeel van de Europese cultuur en kent natuurlijk gewoon een Christelijke basis omdat de Joden daar collectief verantwoordelijk werden gehouden voor de dood van Jezus.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 26 september 2025 @ 11:42:18 #115
182233 thedeedster
pi_218874660
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als cultuur niet bestaat, dan hoeven we ook geen geld meer te besteden aan het faciliteren van andere culturen. *O*
pi_218874670
quote:

[..]
Ffies wat anders he. Vind jij dat de islam in een land als NL past?
1947-2016
  vrijdag 26 september 2025 @ 11:45:00 #117
3542 Gia
User under construction
pi_218874681
quote:

[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Cultuur_van_Nederland

Kerst, Pasen, Sint Maarten, Carnaval, Sinterklaas, allemaal tradities die aangepast moeten worden of van naam moeten veranderen. Een kerststol is een feeststol, zwarte Piet is niet meer zwart, Paasvuur is feestvuur en ga zo maar door. Allemaal omdat zich hier een intolerante cultuur heeft gevestigd die onze feesten niet accepteert.

In mijn straat zijn de laatste jaren veel moslimgezinnen komen wonen. Het eerste wat ze probeerden was het Buurthuis sluiten, omdat daar 1 x in de maand een dansavond is, en het een prinsenresidentie is met Carnaval.
Maar owee als er commentaar komt op het schreeuwen vanaf de minaret van de moskee! Dan is het discriminatie.

Sorry, ben er wel een beetje klaar mee.
Vind het wel geinig dat Carnaval zowel afgelopen jaar als de komende 3-4 jaren gelijk valt met de Ramadan en/of het suikerfeest. Alaaf!!
  vrijdag 26 september 2025 @ 11:45:14 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218874682
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ffies wat anders he. Vind jij dat de islam in een land als NL past?
Ik vind eigenlijk alle gelovigen achterlijk, daar maak ik geen uitzondering in.

Maar men moet dat vooral lekker zelf weten als ze er mij niet mee lastig vallen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218874701
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Vrijheid van elkaars godsdienst.
  vrijdag 26 september 2025 @ 11:48:17 #120
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218874703
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Kerst, Pasen, Sint Maarten, Carnaval, Sinterklaas, allemaal tradities die aangepast moeten worden of van naam moeten veranderen. Een kerststol is een feeststol, zwarte Piet is niet meer zwart, Paasvuur is feestvuur en ga zo maar door. Allemaal omdat zich hier een intolerante cultuur heeft gevestigd die onze feesten niet accepteert.

In mijn straat zijn de laatste jaren veel moslimgezinnen komen wonen. Het eerste wat ze probeerden was het Buurthuis sluiten, omdat daar 1 x in de maand een dansavond is, en het een prinsenresidentie is met Carnaval.
Maar owee als er commentaar komt op het schreeuwen vanaf de minaret van de moskee! Dan is het discriminatie.

Vind het wel geinig dat Carnaval zowel afgelopen jaar als de komende 3-4 jaren gelijk valt met de Ramadan en/of het suikerfeest. Alaaf!!
Newsflash: tradities veranderen continu. Dat was ook al zo voordat er MOSLIMS!!!!!!! waren. Dus nogmaals: wat bedoel je met 'oorspronkelijk'?
Huilen dan.
pi_218874740
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Newsflash: tradities veranderen continu. Dat was ook al zo voordat er MOSLIMS!!!!!!! waren. Dus nogmaals: wat bedoel je met 'oorspronkelijk'?
Mooi, dan hoeven de nieuwkomers hun cultuur ook niet bewaren.
  vrijdag 26 september 2025 @ 11:53:09 #122
3542 Gia
User under construction
pi_218874752
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind eigenlijk alle gelovigen achterlijk, daar maak ik geen uitzondering in.

Maar men moet dat vooral lekker zelf weten als ze er mij niet mee lastig vallen.
Maar dat is het punt! Zij vallen anderen er wel mee lastig. Zij vinden dat wij rekening moeten houden met hun gebruiken. Nog effe en we mogen niet meer eten in hun bijzijn tijdens de ramadan. Dat zal beginnen met een beroep doen om 'respect voor hun cultuur', totdat het werkelijk een verbod gaat worden.
Ook pasfoto's voor ID e.d. Wij moeten goed duidelijk op de foto staan, aanzet van de oren zichtbaar, bril vaak af. Zij mogen hun hoofddoekje ophouden, waardoor je alleen de zwaar opgemaakte ogen, neus en mond ziet. Niet eens de vorm van het gezicht. Tja, dat is hun cultuur.
Bidden onder werktijd. Gebedsruimtes op scholen en universiteiten. Voor de oorspronkelijke cultuur werd nooit zoveel georganiseerd. Je moest naar school en had maar te gehoorzamen.

Van mij mag iedereen geloven wat hij/zij wil, in je eigen tijd, in je eigen huis of gebedshuis, maar verlang niet dat anderen rekening met je houden vanwege je rituelen.
Als gezichtbedekkende kleding niet mag, dan is een boerka verboden. Punt!
Als een school geen hoofddeksels toestaat, geldt dat ook voor een hoofddoekje.
Als een verpleegster op een dialyse afdeling met ontblote onderarmen moet werken, geldt dat ook voor een moslima.

Niks "maar mijn geloof!"
  vrijdag 26 september 2025 @ 11:54:21 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218874765
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:53 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar dat is het punt! Zij vallen anderen er wel mee lastig.
Ik heb daar in mijn dagelijks leven geen last van eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:00:50 #124
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218874799
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:51 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Mooi, dan hoeven de nieuwkomers hun cultuur ook niet bewaren.
Hoeft niet. Mag wel. Moeten zij weten hè, zolang men zich maar aan de wet houdt.

Het punt was dat je tradities altijd veranderen. Dat geldt voor sinterklaas net zo goed als voor het suikerfeest, waarbij dat laatste bijvoorbeeld in Turkije anders gevierd wordt dan in Marokko.
Huilen dan.
pi_218874820
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoeft niet. Mag wel. Moeten zij weten hè, zolang men zich maar aan de wet houdt.

Het punt was dat je tradities altijd veranderen. Dat geldt voor sinterklaas net zo goed als voor het suikerfeest, waarbij dat laatste bijvoorbeeld in Turkije anders gevierd wordt dan in Marokko.
Dan moet je niet naar een ander land gaan. Als je je niet aanpast doe je eigenlijk gewoon aan kolonialisme.
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:07:44 #126
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218874846
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:03 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Dan moet je niet naar een ander land gaan. Als je je niet aanpast doe je eigenlijk gewoon aan kolonialisme.
Ik verhuis mogelijk volgend jaar naar Zwitersland.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ik daar met vrienden sinterklaas vier en pindakaas op m'n bammetjes kwak doe ik aan kolonialisme? Ik leer hier elke dag wat nieuws :') .
Huilen dan.
pi_218874867
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik heb daar in mijn dagelijks leven geen last van eigenlijk.
Ik heb 2 x gehad dat mijn hond een rot schop kreeg omdat ie onrein is volgens het Moslim geloof. Terwijl hij gewoon aan de lijn liep, ik hield em altijd strak bij me als ik Moslims zag omdat ik weet dat ze volgens hun geloof onrein zijn.
En altijd sneaky in het voorbij gaan.

Ik heb een keer gevraagd waarom ze hierheen verhuizen terwijl ze weten dat honden hier huisdieren zijn en dat er veel zijn en was ik ineens een racist.
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:11:02 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218874868
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:03 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Godver, daar gaat de vakantie naar de Hollandse wijk in Torremolinos.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:12:41 #129
3542 Gia
User under construction
pi_218874882
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ik daar met vrienden sinterklaas vier en pindakaas op m'n bammetjes kwak doe ik aan kolonialisme? Ik leer hier elke dag wat nieuws :') .
Alleen als je daar anderen mee lastig valt. Als je dat gewoon in je eigen woning doet, is er niets aan het handje.
pi_218874890
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

SPOILER
Als jij daar gaat wonen met een groep Nederlanders en permanent de Nederlandse cultuur voortzet is dat in feite een kolonie inderdaad.
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:14:48 #131
3542 Gia
User under construction
pi_218874913
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:13 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Als jij daar gaat wonen met een groep Nederlanders en permanent de Nederlandse cultuur voortzet is dat in feite een kolonie inderdaad.
En als er nog meer Nederlanders komen wonen, verwachten dat je een Sinterklaasintocht mag organiseren.
pi_218874969
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:14 schreef Gia het volgende:

[..]
En als er nog meer Nederlanders komen wonen, verwachten dat je een Sinterklaasintocht mag organiseren.
En dan afdwingen dat Sinterklaas eigenlijk altijd al onderdeel was van de Zwitserse cultuur.
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:20:35 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218874988
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik heb 2 x gehad dat mijn hond een rot schop kreeg omdat ie onrein is volgens het Moslim geloof. Terwijl hij gewoon aan de lijn liep, ik hield em altijd strak bij me als ik Moslims zag omdat ik weet dat ze volgens hun geloof onrein zijn.

Ik heb een keer gevraagd waarom ze hierheen verhuizen terwijl ze weten dat honden hier huisdieren zijn en dat er veel zijn en was ik ineens een racist.
Vervelend voor je

Al vind ik honten overwegend ook kutbeesten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218875104
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik blijf het gewoon Kerst en Pasen noemen. Wat anderen er van maken mogen ze zelf weten. :)
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:37:35 #135
498210 KoningWouter
pi_218875150
quote:

[..]
Ja en gaan steigeren als er een paella restaurant wil openen.
pi_218875157
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Vandaag in dingen die nooit gebeurd zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:41:56 #137
498210 KoningWouter
pi_218875196
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wie ben jij nou weer? Was je er bij?
pi_218875203
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:41 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Wie ben jij nou weer? Was je er bij?
Nee, jij wel?
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:46:40 #139
498210 KoningWouter
pi_218875230
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nee, jij wel?
Nee ik ook niet.
  vrijdag 26 september 2025 @ 12:47:15 #140
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218875233
quote:

[..]
Ah, moslims worden hier negatief neergezet dus is het niet gebeurd.
pi_218875368
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Vervelend voor je

Al vind ik honten overwegend ook kutbeesten.
Ik neem aan dat je ze niet vanuit het niets aan zal vallen.
pi_218875411
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat staat voor links/globalisten niet buiten kijf, omdat ze zich inbeelden dat hun strijd nobeler is en zij zelf nobeler zijn, en iedereen die het niet met ze eens is het absolute kwaad vertegenwoordigt. Daarom wordt er ook een totalitaire infrastructuur opgetuigd die elk verzet als in 40-45 onmogelijk zal maken.
Een totalitaire infrastructuur door links _O- Laat even zien welke linkse plannen de huidige stand van zaken mogelijk hebben gemaakt en welke partijen het hardst pleiten voor meer bevoegdheden voor de politie. Law and order is ineens enorm links nu? _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 08:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Op dit moment valt toch zeker niet te ontkennen dat zodra rechts letterlijk gaat vechten het is om onschuldige mensen uit het land te schoppen? Als je naleest waar links voor vecht op het moment dat er daadwerkelijk geweld is zijn dat nobele doelen ja, wat klopt daar niet aan? En ben zeer benieuwd naar je artikelen, ik durf er geld op in te zetten dat ze complete bullshit zijn.
What Would Goku Do
pi_218875432
quote:

[..]
Dat jij er nooit van gehoord hebt en google te moeilijk voor je is is niet mijn probleem.
In islamitisch geloof is een hond onrein. En uiteraard is het maar een klein deel die daar echt een probleem van maakt.
pi_218875441
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 11:53 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar dat is het punt! Zij vallen anderen er wel mee lastig. Zij vinden dat wij rekening moeten houden met hun gebruiken. Nog effe en we mogen niet meer eten in hun bijzijn tijdens de ramadan. Dat zal beginnen met een beroep doen om 'respect voor hun cultuur', totdat het werkelijk een verbod gaat worden.
Ook pasfoto's voor ID e.d. Wij moeten goed duidelijk op de foto staan, aanzet van de oren zichtbaar, bril vaak af. Zij mogen hun hoofddoekje ophouden, waardoor je alleen de zwaar opgemaakte ogen, neus en mond ziet. Niet eens de vorm van het gezicht. Tja, dat is hun cultuur.
Bidden onder werktijd. Gebedsruimtes op scholen en universiteiten. Voor de oorspronkelijke cultuur werd nooit zoveel georganiseerd. Je moest naar school en had maar te gehoorzamen.

Van mij mag iedereen geloven wat hij/zij wil, in je eigen tijd, in je eigen huis of gebedshuis, maar verlang niet dat anderen rekening met je houden vanwege je rituelen.
Als gezichtbedekkende kleding niet mag, dan is een boerka verboden. Punt!
Als een school geen hoofddeksels toestaat, geldt dat ook voor een hoofddoekje.
Als een verpleegster op een dialyse afdeling met ontblote onderarmen moet werken, geldt dat ook voor een moslima.

Niks "maar mijn geloof!"
5% moslims in Nederland, dat getal was rond Fortuyn al zo. Nou poeh wat een overname! Help! En echt helemaal niemand gaat je verbieden kerst te zeggen, <Knip>
Praktische zaken als blote onderarmen en hoofddeksels ben ik met je eens, maar laten we niet doen alsof dat een exclusief probleem rond de Islam is.

En zoals iemand al zei: tradities veranderen. Vrijwel alle christelijke feestdagen zijn ook maar een door de kerk vroom gewassen heidens feest dat iets met de timing van de zon of oogst te maken heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 26-09-2025 14:03:44 ]
What Would Goku Do
pi_218875443
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 12:47 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ah, moslims worden hier negatief neergezet dus is het niet gebeurd.
Maar ze vinden zichzelf heel empathisch hoor!
pi_218875444
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Dat jij er nooit van gehoord hebt en google te moeilijk voor je is is niet mijn probleem.
In islamitisch geloof is een hond onrein. En uiteraard is het maar een klein deel die daar echt een probleem van maakt.
Nee, ik heb geen google nodig om dat weten. Je verhaal is alleen erg ongeloofwaardig.
pi_218875457
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Het aantal honden dat daadwerkelijk een schop krijgt van een moslim is waarschijnlijk kleiner dan het aantal bijtincidenten (honden onderling meegerekend) op straat. Gemene deler in beide zaken: asociale mongolen, die vind je overal met elk tintje of geloof.
What Would Goku Do
  vrijdag 26 september 2025 @ 13:21:23 #148
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218875487
quote:

[..]
Ja, prima toch?
Huilen dan.
pi_218875514
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nee, ik heb geen google nodig om dat weten. Je verhaal is alleen erg ongeloofwaardig.
Hoezo?
Alle Moslims zijn lief en niet agressief?

In de wijk waar ik woon zijn heel veel Moslims, ik heb er zelden problemen mee op een paar na dus.
  vrijdag 26 september 2025 @ 13:28:40 #150
3542 Gia
User under construction
pi_218875536
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:07 schreef viagraap het volgende:

[..]
Een totalitaire infrastructuur door links _O- Laat even zien welke linkse plannen de huidige stand van zaken mogelijk hebben gemaakt en welke partijen het hardst pleiten voor meer bevoegdheden voor de politie. Law and order is ineens enorm links nu? _O-
[..]
Op dit moment valt toch zeker niet te ontkennen dat zodra rechts letterlijk gaat vechten het is om onschuldige mensen uit het land te schoppen? Als je naleest waar links voor vecht op het moment dat er daadwerkelijk geweld is zijn dat nobele doelen ja, wat klopt daar niet aan? En ben zeer benieuwd naar je artikelen, ik durf er geld op in te zetten dat ze complete bullshit zijn.
Er is niets nobels aan om een tegendemonstratie te houden, omdat je vindt dat rechtse standpunten niet gehoord mogen worden. Iedereen heeft het recht om te demonstreren. Ik vind dat mensen die een tegendemonstratie organiseren ten alle tijden fout zijn. Juist DAT zou strafbaar moeten zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 26-09-2025 13:35:21 ]
pi_218875543
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:14 schreef viagraap het volgende:

[..]
5% moslims in Nederland, dat getal was rond Fortuyn al zo. Nou poeh wat een overname! Help! En echt helemaal niemand gaat je verbieden kerst te zeggen, <Knip>
Praktische zaken als blote onderarmen en hoofddeksels ben ik met je eens, maar laten we niet doen alsof dat een exclusief probleem rond de Islam is.

En zoals iemand al zei: tradities veranderen. Vrijwel alle christelijke feestdagen zijn ook maar een door de kerk vroom gewassen heidens feest dat iets met de timing van de zon of oogst te maken heeft.
Die 5% wordt wel steeds orthodoxer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 26-09-2025 14:06:23 ]
  vrijdag 26 september 2025 @ 13:30:04 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218875548
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:28 schreef Gia het volgende:

[..]
Er is niets nobels aan om een tegendemonstratie te houden, omdat je vindt dat rechtse standpunten niet gehoord mogen worden. Iedereen heeft het recht om te demonstreren. Ik vind dat mensen die een tegendemonstratie organiseren ten alle tijden fout. Juist DAT zou strafbaar moeten zijn.
Ik vind überhaupt dat mensen die vaker dan een keer in de zoveel tijd demonstreren in Nederland in een dwangbuis opgenomen moeten worden. 1 van de meest welvarende landen in Europa, praktisch iedereen kan een keer (of twee) per jaar op vakantie en toch is er altijd een groep stelselmatig boos.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218875564
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:16 schreef viagraap het volgende:

[..]
Het aantal honden dat daadwerkelijk een schop krijgt van een moslim is waarschijnlijk kleiner dan het aantal bijtincidenten (honden onderling meegerekend) op straat. Gemene deler in beide zaken: asociale mongolen, die vind je overal met elk tintje of geloof.
Het ging erom dat Caland geen last heeft van het geloof.
Ik wel een paar keer mijn hond werd aangevallen door geloof.

Kan je een heleboel er weer bij halen om het goed te praten zoals gewoonlijk, maar dat is mijn ervaring.
En het zegt niet dat ik een hekel aan Moslims heb, ik woon in een multiculti wijk en heb zelden problemen.
  vrijdag 26 september 2025 @ 13:33:43 #154
3542 Gia
User under construction
pi_218875580
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:14 schreef viagraap het volgende:

[..]
5% moslims in Nederland, dat getal was rond Fortuyn al zo. Nou poeh wat een overname! Help! En echt helemaal niemand gaat je verbieden kerst te zeggen, aansteller.
Het gaat me om het straatbeeld. Geen kerstboom meer op marktpleinen, geen Kerstmarkt meer maar wintermarkt, alles 'feest- en/of winter-' noemen, om het woordje Kerst maar te vermijden, want er zou een moslim zich eens aan kunnen storen.
quote:
Grotendeels wel. Ook ziekenhuisopname, welke dokter een bevalling mag doen of de narcose bij een operatie. Flikker op! Dit is Nederland. We kunnen niet overal rekening mee houden.
quote:
Dan kunnen moslims ook hun tradities aanpassen, zodat ze beter passen binnen de westerse samenleving, toch?
  vrijdag 26 september 2025 @ 13:34:43 #155
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218875585
quote:

[..]
Er is niets nobels aan om een tegendemonstratie te houden, omdat je vindt dat rechtse standpunten niet gehoord mogen worden. Iedereen heeft het recht om te demonstreren. Ik vind dat mensen die een tegendemonstratie organiseren ten alle tijden fout. Juist DAT zou strafbaar moeten zijn.
Ohja dus dat iedereen het recht heeft om te demonstreren maar niet iedereen heeft het recht om te demonstreren.
  vrijdag 26 september 2025 @ 13:39:17 #156
3542 Gia
User under construction
pi_218875620
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:34 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ohja dus dat iedereen het recht heeft om te demonstreren maar niet iedereen heeft het recht om te demonstreren.
Rechts moet geen tegendemonstratie organiseren als er een linkse demonstratie is, puur om het tegen te werken.
Maar andersom ook niet.

Links moet wegblijven bij rechtse demonstraties, rechts moet wegblijven bij linkse demonstraties.
Want juist dat tegenwerken leidt tot geweldadigheden. En vooral links is daar vaak op uit.
  vrijdag 26 september 2025 @ 13:40:45 #157
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218875628
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:39 schreef Gia het volgende:

[..]
Rechts moet geen tegendemonstratie organiseren als er een linkse demonstratie is, puur om het tegen te werken.
Maar andersom ook niet.

Links moet wegblijven bij rechtse demonstraties, rechts moet wegblijven bij linkse demonstraties.
Want juist dat tegenwerken leidt tot geweldadigheden. En vooral links is daar vaak op uit.
Ja nee precies ja
  vrijdag 26 september 2025 @ 13:41:39 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218875632
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:33 schreef Gia het volgende:

[..]
Het gaat me om het straatbeeld. Geen kerstboom meer op marktpleinen, geen Kerstmarkt meer maar wintermarkt, alles 'feest- en/of winter-' noemen, om het woordje Kerst maar te vermijden, want er zou een moslim zich eens aan kunnen storen.
[..]
Grotendeels wel. Ook ziekenhuisopname, welke dokter een bevalling mag doen of de narcose bij een operatie. Flikker op! Dit is Nederland. We kunnen niet overal rekening mee houden.
[..]
Dan kunnen moslims ook hun tradities aanpassen, zodat ze beter passen binnen de westerse samenleving, toch?
Dat is gewoon winstbejag: noem het winterfeest en je kan je omzet vergroten door je troep ook aan moslims te verkopen. Echt helemaal niemand houdt je tegen om een boom in je woonkamer dood te laten gaan hoor.
Huilen dan.
  vrijdag 26 september 2025 @ 13:42:36 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218875641
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat is gewoon winstbejag: noem het winterfeest en je kan je omzet vergroten door je troep ook aan moslims te verkopen.
Buiten dat schieten die kerst/feest/wintermarkten juist als paddestoelen uit de grond, in heel Europa

Je hoeft er niet meer voor naar Keulen of Dusseldorf te rijden in ieder geval.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218875643
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat is gewoon winstbejag: noem het winterfeest en je kan je omzet vergroten door je troep ook aan moslims te verkopen.
Zelfde als met verstopeitjes. Paaseitjes kunnen alleen met Pasen. FvD bouwde er een heel frame omheen. :')
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  vrijdag 26 september 2025 @ 13:44:24 #161
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218875648
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:42 schreef Caland het volgende:

[..]
Buiten dat schieten die kerst/feest/wintermarkten juist als paddestoelen uit de grond, in heel Europa

He wat gek ik leer net dat "we" kerst niet meer "mogen" vieren?????
Huilen dan.
  vrijdag 26 september 2025 @ 13:46:53 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218875660
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
He wat gek ik leer net dat "we" kerst niet meer "mogen" vieren?????
Tegenwoordig zijn plastic kerstbomen zelfs de norm :r
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218875665
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Je kunt nu ook op een nederlandse kerstmarkt het risico lopen doodgereden te worden door een "verwarde" man.
Lang leve de inclusiviteit.
-
  vrijdag 26 september 2025 @ 13:49:15 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218875676
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:47 schreef quo_ het volgende:

[..]
Je kunt nu ook op een nederlandse kerstmarkt het risico lopen doodgereden te worden door een "verwarde" man.
Lang leve de inclusiviteit.
Die kans is bij een viering van koningsdag aanzienlijk groter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218875741
quote:

[..]
Er is niets nobels aan om een tegendemonstratie te houden, omdat je vindt dat rechtse standpunten niet gehoord mogen worden. Iedereen heeft het recht om te demonstreren. Ik vind dat mensen die een tegendemonstratie organiseren ten alle tijden fout zijn. Juist DAT zou strafbaar moeten zijn.
Ik had het over de UvA rellen. Welke tegendemonstratie? Overigens vind ik dat een tegendemonstratie helemaal prima is in alle gevallen.
What Would Goku Do
pi_218875744
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Het ging erom dat Caland geen last heeft van het geloof.
Ik wel een paar keer mijn hond werd aangevallen door geloof.

Kan je een heleboel er weer bij halen om het goed te praten zoals gewoonlijk, maar dat is mijn ervaring.
En het zegt niet dat ik een hekel aan Moslims heb, ik woon in een multiculti wijk en heb zelden problemen.
'Zoals gewoonlijk'? Je moet er vaker op gewezen worden dat jouw ervaring geen maatstaf is voor alles?
What Would Goku Do
pi_218875758
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:33 schreef Gia het volgende:

[..]
[..]
[..]
Je overdrijft echt enorm, hoeveel voorbeelden van zo'n kerstboom zijn er nou? En lekker boeien dat het wintermarkt heet, als er maar glühwein is. Verder eens.
What Would Goku Do
pi_218875761
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:36 schreef quo_ het volgende:

[..]
Maar het is wel fijn dat je het zo goed met jezelf getroffen hebt. Dan is er tenminste nog iemand die denkt dat je slim bent en die aardig voor je is.
Het begint wel op te vallen dat ik alleen op fok zulke domme mensen tegenkom ja.
What Would Goku Do
pi_218875767
quote:

[..]
Maar andersom ook niet.

Vooral links? Leugens, aantoonbaar.
What Would Goku Do
pi_218875788
quote:

[..]
Maar andersom ook niet.

Linkse mensen zijn Qua postuur toch nietig? Als die geweld zouden gebruiken dan voelen rechtse lieden de klappen geeneens.
pi_218875789
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 14:00 schreef viagraap het volgende:

[..]
Ik had het over de UvA rellen. Welke tegendemonstratie? Overigens vind ik dat een tegendemonstratie helemaal prima is in alle gevallen.
Tegendemonstraties zijn bijna altijd om te proberen luider te zijn dan de andere kant, zodat die niet gehoord kan worden en de mond te snoeren,.
Daarom snap ik niet dat dat mag.
pi_218875822
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 14:09 schreef torentje het volgende:

[..]
Linkse mensen zijn Qua postuur toch nietig? Als die geweld zouden gebruiken dan voelen rechtse lieden de klappen geeneens.
Antifa lui zijn altijd flink agressief anders.

Meestal als een rechtse organisatie ergens wil demonstreren, met vergunning, dan komen Antifa eraan met maskers op en kettingen en dergelijke, politie is dan bang dat er geweld los barst en de rechtse demonstratie wordt stop gezet.

Dit gebeurd zo vaak dat de ANTI FASCISTEN vrij successvol zijn in de mond snoeren met geweld of dreiging daarvan van anders denkenden..
pi_218876018
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 14:15 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Antifa lui zijn altijd flink agressief anders.

Meestal als een rechtse organisatie ergens wil demonstreren, met vergunning, dan komen Antifa eraan met maskers op en kettingen en dergelijke, politie is dan bang dat er geweld los barst en de rechtse demonstratie wordt stop gezet.

Dit gebeurd zo vaak dat de ANTI FASCISTEN vrij successvol zijn in de mond snoeren met geweld of dreiging daarvan van anders denkenden..
Gelukkig kon extreemrechts afgelopen weekend gezellig zonder Antifabemoeienis rellen, slopen en Sieg Heilen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')