abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218880335
Selmar *O*
  zaterdag 27 september 2025 @ 02:23:59 #27
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_218880764
Goed gewerkt, Selmar! Sterke eerste aflevering. Ben benieuwd naar de rest :)
pi_218882759
Grappig: Paulien die denkt dat « Dragosteia din tei » een songfestivalliedje was en al die mannen die « niets/weinig met het songfestival ophebben » weten unisono dat dat geen songfestivalnummer was.
pi_218883196
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 11:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Grappig: Paulien die denkt dat « Dragosteia din tei » een songfestivalliedje was en al die mannen die « niets/weinig met het songfestival ophebben » weten unisono dat dat geen songfestivalnummer was.
Ik had Paulien alleen echt niet durven tegen te spreken, zo zeker was ik er dan ook niet van 🤣
pi_218883736
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 11:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Herman sprak het - ongetwijfeld ingefluisterd door de redactie alsnog tegen
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218885565
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Herman sprak het - ongetwijfeld ingefluisterd door de redactie alsnog tegen
😎
pi_218892136
Oei, ik loop nog een week aan afleveringen achter en zie dat Selmar volgens de gids aan de beurt was. Hopelijk ging het goed en zit je er de komende week nog in! Zet em op.

Tot nu toe is Tosca Menten de leukste deelnemer, op 2 Brankele.
  zondag 28 september 2025 @ 21:10:43 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_218895298
@Selmar wat ongelooflijk tof!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218895779
Waarom had Thomas bij de gallerij niet gewoon zijn bril op ? Hij deed zo moeilijk
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218896341
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 22:45 schreef TLC het volgende:
Waarom had Thomas bij de gallerij niet gewoon zijn bril op ? Hij deed zo moeilijk
Scherm staat vrij ver weg (op de plek waar de finale wordt gespeeld)
pi_218901693
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 07:06 schreef Selmar het volgende:

Neeeee je ligt eruit zo jammer 8)7
  dinsdag 30 september 2025 @ 11:11:43 #37
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_218903148
Topic loopt niet zo'n storm. Zou het komen door het latere tijdstip?

Jammer, Selmar! Het was geen sterke finale van beide kanten. Lijkt mij overigens een lastige keuze met 10 sec op de klok. Jezelf ook laten zakken naar 1 sec, en dus mogen beginnen bij de volgende vraag, Of hopen dat je tegenstander geen antwoord kan geven in die ene seconde. Ik denk dat ze je uitdaagde, maar je durfde niet. Zij had wel een beetje mazzel met de makkelijke vraag over Expeditie Robinson. ''Eiland'' is natuurlijk het eerst dat in je opkomt.
pi_218903231
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:11 schreef GwaiLow het volgende:

Jammer, Selmar! Het was geen sterke finale van beide kanten. Lijkt mij overigens een lastige keuze met 10 sec op de klok. Jezelf ook laten zakken naar 1 sec, en dus mogen beginnen bij de volgende vraag, Of hopen dat je tegenstander geen antwoord kan geven in die ene seconde. Ik denk dat ze je uitdaagde, maar je durfde niet. Zij had wel een beetje mazzel met de makkelijke vraag over Expeditie Robinson. ''Eiland'' is natuurlijk het eerst dat in je opkomt.
Zou best kunnen, ik kijk het vaak de volgende dag terug. Ik vind overigens de switch naar Paulien en Herman heel goed uitpakken.
pi_218905619
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:11 schreef GwaiLow het volgende:

Bij de ander op 1 altijd jezelf naar 1 seconde laten terugzakken. De kans dat je binnen 1 seconde het meest logische antwoord kunt geven, is vrij groot.

Maar tof dat je hier hebt meegepost @selmar. Leuk je in de serie te zien!
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218906558
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 22:38 schreef Blues het volgende:

[..]
Neeeee je ligt eruit zo jammer 8)7
Ja, erg jammer.
2 afleveringen meegedaan, 2x boven de 300 punten gescoord, dan heb je het gewoon goed gedaan. Toegegeven, de finale had wel iets beter gekund, al lag het niet aan de tactiek.

Jammer Selmar, maar je mag trots zijn.

En owja. Mocht ik ooit mee gaan doen aan Hunted en zin hebben om de hunters een beetje uit te dagen, dan zou ik post sturen en het adresseren aan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_218907620
Ik was een paar dagen met vakantie en heb niet gekeken, maar ik begrijp dat er een Fok!er mee heeft gedaan? :D Wellicht kijk ik wel even terug
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_218907651
"Ik vond het een hele fijne seconde, was het voor jou ook fijn, Herman?" :D
pi_218907688
Daar hebben we de basilicum weer.
Maar hij heeft wel gelijk, als je ze groot wilt zien worden moet je die plantjes uit elkaar halen, dan kan je een plant van meer dan een halve meter hoog krijgen.
pi_218907901
Jeetje, ze dachten we hebben nog niet genoeg simpele galerijen gehad, dus doen we een nog makkelijkere?

x2
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_218908050
Als Berit even naar de stand had gekeken, had ze geweten dat ze beter even door kon raden. Nog een woord goed en ze was de slimste.
pi_218908051
Heeft die jongen het programma ooit gezien? Die roept de meest idiote termen bij iedere vraag.
A mind with a heart of it's own
pi_218908096
Goed dat die mouth breather weg is.
pi_218908143
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 07:06 schreef Selmar het volgende:

[..]
Durf te vragen: hebben de makers nog wat moeten knippen tussen het gesprek van Beritt en Paulien over Peppa Pig? :D
Verder was je een toffe kandidaat ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')