Ik had Paulien alleen echt niet durven tegen te spreken, zo zeker was ik er dan ook niet van 🤣quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Grappig: Paulien die denkt dat « Dragosteia din tei » een songfestivalliedje was en al die mannen die « niets/weinig met het songfestival ophebben » weten unisono dat dat geen songfestivalnummer was.
Herman sprak het - ongetwijfeld ingefluisterd door de redactie alsnog tegenquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
Grappig: Paulien die denkt dat « Dragosteia din tei » een songfestivalliedje was en al die mannen die « niets/weinig met het songfestival ophebben » weten unisono dat dat geen songfestivalnummer was.
😎quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Herman sprak het - ongetwijfeld ingefluisterd door de redactie alsnog tegen
Scherm staat vrij ver weg (op de plek waar de finale wordt gespeeld)quote:Op zondag 28 september 2025 22:45 schreef TLC het volgende:
Waarom had Thomas bij de gallerij niet gewoon zijn bril op ? Hij deed zo moeilijk
Neeeee je ligt eruit zo jammerquote:Op maandag 29 september 2025 07:06 schreef Selmar het volgende:
Scherm staat vrij ver weg (op de plek waar de finale wordt gespeeld)
IJdelheid?quote:Op zondag 28 september 2025 22:45 schreef TLC het volgende:
Waarom had Thomas bij de galerij niet gewoon zijn bril op ? Hij deed zo moeilijk
Zou best kunnen, ik kijk het vaak de volgende dag terug. Ik vind overigens de switch naar Paulien en Herman heel goed uitpakken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:11 schreef GwaiLow het volgende:
Topic loopt niet zo'n storm. Zou het komen door het latere tijdstip?
Jammer, Selmar! Het was geen sterke finale van beide kanten. Lijkt mij overigens een lastige keuze met 10 sec op de klok. Jezelf ook laten zakken naar 1 sec, en dus mogen beginnen bij de volgende vraag, Of hopen dat je tegenstander geen antwoord kan geven in die ene seconde. Ik denk dat ze je uitdaagde, maar je durfde niet. Zij had wel een beetje mazzel met de makkelijke vraag over Expeditie Robinson. ''Eiland'' is natuurlijk het eerst dat in je opkomt.
Bij de ander op 1 altijd jezelf naar 1 seconde laten terugzakken. De kans dat je binnen 1 seconde het meest logische antwoord kunt geven, is vrij groot.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:11 schreef GwaiLow het volgende:
Topic loopt niet zo'n storm. Zou het komen door het latere tijdstip?
Jammer, Selmar! Het was geen sterke finale van beide kanten. Lijkt mij overigens een lastige keuze met 10 sec op de klok. Jezelf ook laten zakken naar 1 sec, en dus mogen beginnen bij de volgende vraag, Of hopen dat je tegenstander geen antwoord kan geven in die ene seconde. Ik denk dat ze je uitdaagde, maar je durfde niet. Zij had wel een beetje mazzel met de makkelijke vraag over Expeditie Robinson. ''Eiland'' is natuurlijk het eerst dat in je opkomt.
Ja, erg jammer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Durf te vragen: hebben de makers nog wat moeten knippen tussen het gesprek van Beritt en Paulien over Peppa Pig?quote:Op maandag 29 september 2025 07:06 schreef Selmar het volgende:
[..]
Scherm staat vrij ver weg (op de plek waar de finale wordt gespeeld)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |