Maar Zoë is hoogbegaafd en een oude zielquote:Op woensdag 24 september 2025 13:26 schreef opwegnaar het volgende:
Maar gaat Zoë dan mee naar dat concert? Dat is toch, neem ik aan, niks voor jonge kinderen?
🤣quote:Op woensdag 24 september 2025 13:32 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Maar Zoë is hoogbegaafd en een oude ziel
Hoezo niet, het is toch geen baby? Als je van die muziek houdt is dat toch juist een supergave ervaring, goede oorbescherming gebruiken en genieten maar!quote:Op woensdag 24 september 2025 13:26 schreef opwegnaar het volgende:
Maar gaat Zoë dan mee naar dat concert? Dat is toch, neem ik aan, niks voor jonge kinderen?
Sanneke verkondigt hierover nogal wisselende dingen, de ene dag zegt ze dat ze niks te klagen hebben, de andere keer hebben ze het weer krap, tis net hoe de wind waait (en je weet het, die waait altijd daar, en hard ook! Daarom wisselt haar verhaal natuurlijk ook zo vaak)quote:Op woensdag 24 september 2025 11:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nee dat zegt ze zelf ook nooit. Dat wordt alleen hier gedacht vanwege haar boodschappenkeuzes 🤣.
Is toch hartstikke leuk voor een kind?quote:Op woensdag 24 september 2025 13:26 schreef opwegnaar het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre het prinsesje van die muziek houdt. De tv staat daar vaak op standje oorverdovend.quote:Op woensdag 24 september 2025 13:48 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Hoezo niet, het is toch geen baby? Als je van die muziek houdt is dat toch juist een supergave ervaring, goede oorbescherming gebruiken en genieten maar!
Niet alleen vanwege haar boodschappenkeuzes toch? Ze heeft zelf meerdere keren gezegd dat haar inkomen erg wisselt, ze weinig/geen spaargeld heeft en dat als ze straks een ander huis toegewezen krijgen ze dan niet de middelen hebben om het te stofferen en meubileren.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:14 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nee dat zegt ze zelf ook nooit. Dat wordt alleen hier gedacht vanwege haar boodschappenkeuzes 🤣.
Natuurlijk, van al haar zogenaamde anekdotes geloof ik nog geen 10%.quote:Op woensdag 24 september 2025 12:57 schreef Miepje77 het volgende:
AM: dat is toch gewoon verzonnen dat ze nog om 22:48 huiswerk aan het maken zijn? Gewoon voor content?
Tip van de dag week: iedere gemeente heeft een kaart met parkeervergunningenvlakken. Zo ook Arnhem. In een paar klikken gevonden.. maar dan moet je wel 5-10min lopen!quote:Op woensdag 24 september 2025 11:35 schreef papierentas het volgende:
Sanneke gaat alweer weg, want ze leefde de laatste tijd langs elkaar heen. Hoe dan? Dion werkt 4-5 dagen in de week en verder is zij altijd thuis. Mag hij ook gewoon een leven buiten de deur hebben, jeetje. En dan nu midden in Arnhem een hotel boeken en dan gaan vragen naar tips over parkeren? Je kiest toch zelf een hotel uit, midden in het centrum, zonder parkeermogelijkheid. Nu moet iemand anders gaan vertellen waar ze goedkoop/ gratis kan parkeren, wat een luiheid ook weer.
Ze heeft die reismiep van AM gewoon nodig!quote:Op woensdag 24 september 2025 11:42 schreef Clavis het volgende:
[..]
En graag nog even zeggen waar ze kan winkelen, eten en drinken. Misschien kan iemand een dagprogramma voor haar maken. Ik zou bij haar sowieso geen tips durven geven want het is niet snel goed.
Misschien kunnen ze het succesvolle ebook van Debbie kopen? Verbinding in rust, ideal voor Sanneke, want dat kan gewoon vanaf de bank!quote:Op woensdag 24 september 2025 13:45 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke en Peppie zijn elkaar wat kwijt geraakt, misschien moeten ze boekje lezen aan de ontbijttafel dat werkt bij Judith en Bob ook. (Én is Sanneke op tijd uit bed én heeft ze voldoende tijd om te lopen buiten, ik zeg winwin situatie)
De kleine van Sanneke slaapt al rond 18u, Sanneke onderneemt niks zonder Peppie en Peppie niet zonder Sanneke. (Wat natuurlijk prina is) Maar alle tijd om samen aan hun relatie te werken toch, wat doet een hotel (met kind) extra ten opzichte van thuis.
Dit snap ik ook niet! Waarom inderdaad niet die deur op slot?quote:Op woensdag 24 september 2025 14:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Z van HvK heeft weer iets nieuws: hij doet iedere keer de voordeur open en L loopt dan naar buiten. Nu terwijl zij pannenkoeken aan het bakken was.
Maar dan draai je de deur toch op slot en leg je de sleutel op een plek waar hij niet bij kan?
Maar dat is net als met ‘leer je kinderen mee te helpen met opruimen’ wel te simpel gedacht.
Die viel mij ook op idd... in combinatie met dat scheve lachjequote:Op woensdag 24 september 2025 14:27 schreef Giddie het volgende:
Ik kom even uit de meeleesstand (hoi mensen!) om iets over mevr. Lether te zeggen en haar filmpje waarin ze reageert op de mensen die zeggen dat ze niet ziek is.
Luister goed wat ze zegt: vooral dat het niet te bewijzen is dat ze niet ziek is. Ze zegt dus niet letterlijk dat het niet klopt wat ze zeggen omdat ze wel ziek is. Lijkt me heel relevant in deze context!
Laatst kwam op haar stories een stukje voorbij uit de podcast met Kluun. Ze zou Jim 2 weken lang om 08.00 hebben buiten gezet, net zo lang tot dat ie een baan ging zoeken. En dan mocht ie er pas om 18.00 weer in. Ja, tuurlijk. Je hebt hem 2 weken lang aan benen of armen uit z'n bed en daarna eigenhandig de trap afgesleept zonder ie een kick gaf. Oh en hem ook nog even schoenen aan gedaan en aangekleed want ja hij mocht er niet meer in....quote:Op woensdag 24 september 2025 14:11 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Natuurlijk, van al haar zogenaamde anekdotes geloof ik nog geen 10%.
Oh, ik dacht dat het echt een artiest voor volwassenen was🙈ik ken die man helemaal niet, maar blijkbaar zijn kinderen er dus ook fan van! 👍🏻quote:Op woensdag 24 september 2025 13:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Is toch hartstikke leuk voor een kind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |