abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 september 2025 @ 11:25:13 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218857231
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:10 schreef Caland het volgende:
[ x ]

_O-
Omg _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 24 september 2025 @ 11:26:07 #52
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218857237
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is gebleven bij een generiek tweetje terwijl bij veel kleinere rellen een week lang werd opgeroepen tot het inzetten van het leger, uitzettingen en kamervragen.

Vreemd.
Natuurlijk niet vreemd. Als dit te groot wordt, kost het hem te veel stemmen. Daar wil hij niet aan meewerken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218857271
quote:
5s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:24 schreef SEMTEX het volgende:
Wie heeft hier trouwens een vergunning voor afgegeven?
Een vergunning om te rellen?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 24 september 2025 @ 11:39:51 #54
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218857346
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:29 schreef recursief het volgende:

[..]
Een vergunning om te rellen?
Nee, uberhaupt voor een evenement op het Malieveld. Ik dacht dat ze daar kieskeuriger mee waren geworden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_218857441
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:39 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Nee, uberhaupt voor een evenement op het Malieveld. Ik dacht dat ze daar kieskeuriger mee waren geworden.
Het demonstratierecht is redelijk onbeperkt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218857545
Zondag 19 oktober op De Dam op de dag van de marathon.

twitter

https://x.com/j55o/status/1969381385409351827
pi_218857561
quote:

[..]
Je meldt het bij de gemeente en dan kan de burgemeester dat verbieden, maar a priori heeft iedereen toestemming om te demonstreren.
pi_218857641
Vanuit een reconstructie uit de Volkskrant bljjkt dat de kans aardig groot is dat het Facebook account "Antifa Nederland" in handen is van extreem-rechtse lui. En dat was dan de pretext op basis waarvan deze slecht geintegreerde medelanders los gingen.
pi_218857666
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
Vanuit een reconstructie uit de Volkskrant bljjkt dat de kans aardig groot is dat het Facebook account "Antifa Nederland" in handen is van extreem-rechtse lui. En dat was dan de pretext op basis waarvan deze slecht geintegreerde medelanders los gingen.
Dat was toch al direct duidelijk, amper volgers. Daar trappen alleen boomers in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218857688
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 12:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat was toch al direct duidelijk, amper volgers. Daar trappen alleen boomers in.
Ik heb het verder niet van meet af aan zo gevolgd eerlijk gezegd.

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 24-09-2025 12:29:34 ]
pi_218857885
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:57 schreef Nober het volgende:

[ x ]
Ze hebben het een weekje naar voren getrokken ivm de marathon.
pi_218857901
quote:

[..]
Voor demonstraties hoef je geen vergunning aan te vragen.
pi_218857926
Inderdaad flutstraffen zoals de TT zegt.
maar altijd nog (ietsje) beter dan helemaal geen straf zoals palliewappie-vernielers of xr bezetters
-
pi_218858011
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 10:10 schreef Caland het volgende:
[ x ]

_O-
Beertema:
quote:
Omdat ik op dat moment niet zag wat er aan de andere kant van het Malieveld gebeurde. Zo simpel. Maar maak er gerust een mooi complot van, Genossen. Wat vonden jullie van m’n toespraak die ging over al die fatsoenlijke, hardwerkende mensen die door jullie voortdurend voor extreemrechts, fascist, racist en nazi uitgemaakt worden in jullie koortsige drift om vijanden te creëren die jullie heldhaftig kunnen bestrijden? Zoals die dappere mensen van de Stasi deden nog niet zo lang geleden? Terwijl al die fatsoenlijke mensen daar ook nog eens jullie uitkeringen betalen? Beetje ondankbaar wel.
twitter

https://x.com/harmbeertema/status/1970800542717820935
pi_218858123
Harm Beertema die anderen beticht van complotdenken _O-

Dit was wel weer genoeg internet voor vandaag
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 24 september 2025 @ 13:21:59 #66
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218858319
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:57 schreef Nober het volgende:

[ x ]
Dat gaat de politie ongetwijfeld tegenhouden :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 24 september 2025 @ 13:22:19 #67
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218858323
quote:
Goh.
  woensdag 24 september 2025 @ 13:27:55 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218858363
quote:
HAHAHAHA ja de Volkskrant, het EXTREEMLINKSE huisblaadje van ANTIFA.

Daar trappen we niet in hè!
Huilen dan.
  woensdag 24 september 2025 @ 13:28:27 #69
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_218858372
quote:
5s.gif Op woensdag 24 september 2025 11:24 schreef SEMTEX het volgende:
Wie heeft hier trouwens een vergunning voor afgegeven?
Dat je in Nederland een vergunning nodig zou hebben om te demonstreren is een wijdverbreid misverstand dat lokale politici graag versterken/in stand houden. Aanmelden is voldoende voor de wet.
Life is what you make it.
  woensdag 24 september 2025 @ 14:56:22 #70
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218858915
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2025 13:28 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Dat je in Nederland een vergunning nodig zou hebben om te demonstreren is een wijdverbreid misverstand dat lokale politici graag versterken/in stand houden. Aanmelden is voldoende voor de wet.
Ah, maar ze kunnen wel een betoging/demonstratie verbieden. Had ik dan een goed idee gevonden.
pi_218859105
Minister negeerde NCTV-advies om Haagse rellen expliciet ‘rechts-extremistisch’ te noemen

quote:
Rechts-extremisme De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding adviseerde de demissionair minister van Justitie om de rellen in Den Haag te bestempelen als ‘rechts-extremistisch’. De minister sloeg dit advies in de wind. Door vaag te blijven zou hij volgens de terrorismebestrijder „normalisering” van het gedachtegoed in de hand werken.

Demissionair minister Foort van Oosten van Justitie en Veiligheid (VVD) heeft tijdens het wekelijkse vragenuurtje een dringend advies genegeerd van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTV) om de rellen in Den Haag van zaterdag expliciet als ‘rechts-extremistisch’ te bestempelen. Door vaag te blijven zou de minister volgens de terrorismebestrijder „normalisering” van het gedachtegoed in de hand werken, met gevolgen voor de „democratische rechtsorde” en de „nationale veiligheid”.

In weerwil van het advies weigerde de pas aangetreden Van Oosten, die tot begin deze maand burgemeester van Nissewaard was, in de Tweede Kamer om over politiek geweld te spreken. „Dat oordeel laten we bij de politie en het OM”, zei hij. Het ging, zo verklaarde hij dinsdag tijdens het vragenuurtje, „puur om het belagen van politieagenten, het vernielen van andermans bezit. Het is niet meer en minder dan dat”.

De NCTV, die belast is met terrorismebestrijding en nationale veiligheid, noemde de rellen wel onomwonden rechts-extremistisch, zo blijkt uit een dossier dat de dienst maandag, direct na de rellen dit weekend, naar de eigen minister stuurde ter voorbereiding op het vragenuur in de Tweede Kamer. Daarin wijst de dienst de minister erop dat er „leden van rechts-extremistische groeperingen” op het anti-asielprotest in Den Haag waren afgekomen, en hooligans die zich als rechts-extreem profileerden door met prinsenvlaggen te zwaaien en leuzen te scanderen als „buiten met buitenlanders” en „azc weg ermee”. Het uitgedragen beeld, met „donkere kleding” en „gezichtsbedekking” was „intimiderend” en „bewust” rechts-extremistisch, schreef de dienst in het dossier dat NRC inzag. Het vernielen van het D66-kantoor kon als poging worden opgevat tot het „tot zwijgen brengen van (ideologische) tegenstanders”.

Dus een paar jaar geleden hadden we Yesilgöz die het haar onwelgevallige advies van de eigen ambtenaren negeerde en daarom een eigen rapport bij KPMG bestelde. Afgelopen week Mona Keizer die het advies van de RvS negeert, en nu een minister die tegen het advies van de NCTV in gaat. Juist ja, wat een zooitje. Hopelijlk duurt het formeren na de verkiezingen niet te lang, dan zijn ze snel opgehoepeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door recursief op 24-09-2025 16:19:02 ]
pi_218859115
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2025 14:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ah, maar ze kunnen wel een betoging/demonstratie verbieden. Had ik dan een goed idee gevonden.
Dat kan de burgemeester doen, maar niet zomaar. Dan moeten er echt hele concrete redenen zijn om aan te nemen dat het uit de hand gaat lopen. Stel je voor dat je met boterzachte onderbouwing demonstraties kan verbieden, dan zou een burgemeester ongewenste meningen kunnen uitbannen.
pi_218860011
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:31 schreef recursief het volgende:
Minister negeerde NCTV-advies om Haagse rellen expliciet ‘rechts-extremistisch’ te noemen
[..]
Dus een paar jaar geleden hadden we Yesilgöz die het haar onwelgevallige advies van de eigen ambtenaren negeerde en daarom een eigen rapport bij KPMG bestelde. Afgelopen week Mona Keizer die het advies van de RvS negeert, en nu een minister die tegen het advies van de NCTV in gaat. Juist ja, wat een zooitje. Hopelijlk duurt het formeren na de verkiezingen niet te lang, dan zijn ze snel opgehoepeld.
De VVD radicaliseert echt in heel rap tempo.
pi_218860041
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 17:58 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
De VVD radicaliseert echt in heel rap tempo.
Welnee, ze verborgen het altijd beter.
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
  woensdag 24 september 2025 @ 18:11:20 #75
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218860095
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 13:00 schreef quo_ het volgende:
Inderdaad flutstraffen zoals de TT zegt.
maar altijd nog (ietsje) beter dan helemaal geen straf zoals palliewappie-vernielers of xr bezetters
3 tier policing
Tier 1 SebbeSwensje
Tier 2 Extreem-rechts
Tier 3 Antifa & XR
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218860252
quote:
2s.gif Op woensdag 24 september 2025 14:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat gebeurt maar erg weinig. En dat zou ook weer allerlei gezeik opleveren. Wellicht is het ergens ook goed dat dit doorging en zo de ware aard zichtbaar werd…
pi_218862341
Nos:

'Akerboom zegt dat geweld
duidelijk benoemd moet worden om het te
kunnen oplossen'

Nu wel he, dat duidelijk benoemen. Gaat ook maar 1 kant op met dat hypocriete gedrag. Over de term 'Jodenjacht' waren er een aantal verbolgen, het linksextremisme, vandalisme en islamitisch geweld in uni's mocht niet zo genoemd worden want het waren 'bezorgde' mensen.

Gtfo joh.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218862558
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 22:16 schreef Red_85 het volgende:
Nos:

'Akerboom zegt dat geweld
duidelijk benoemd moet worden om het te
kunnen oplossen'

Nu wel he, dat duidelijk benoemen. Gaat ook maar 1 kant op met dat hypocriete gedrag. Over de term 'Jodenjacht' waren er een aantal verbolgen, het linksextremisme, vandalisme en islamitisch geweld in uni's mocht niet zo genoemd worden want het waren 'bezorgde' mensen.

Gtfo joh.
Sterker nog, het werd heel snel omgebogen naar hoe Marokkanen zich onder de kritiek zouden moeten voelen.
pi_218862597
Neemt niet weg natuurlijk dat dit gewoon achterlijke extreemrechtse rellen zijn. Echt kansloos volk, dit is precies waarom veel rechtse mensen nooit naar demonstraties gaan. Je wil hier gewoon niet mee geassocieerd worden als normaal persoon.
pi_218863332
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 22:38 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Neemt niet weg natuurlijk dat dit gewoon achterlijke extreemrechtse rellen zijn. Echt kansloos volk, dit is precies waarom veel rechtse mensen nooit naar demonstraties gaan. Je wil hier gewoon niet mee geassocieerd worden als normaal persoon.
Nee.
Of het nu antifa is die het komt verpesten of hoolies van de lokale fc, dit hoeft niet.
1947-2016
pi_218863759
Het is natuurlijk ook niet zo heel raar dat aanhangers van uiterst rechts niet in staat blijken om zonder geweld te demonstreren. Daarvoor zitten haat en agressie gewoon teveel integraal ingebakken in die ideologie.
pi_218864500
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2025 07:16 schreef KareldeStoute het volgende:
Het is natuurlijk ook niet zo heel raar dat aanhangers van uiterst rechts niet in staat blijken om zonder geweld te demonstreren. Daarvoor zitten haat en agressie gewoon teveel integraal ingebakken in die ideologie.
Zelfde voor extreem links.
Laken en pak. In de afgelopen jaren meer geweld van de linker kant gezien.

Maar hey, het is maar hoe je het zelf bekijkt <Knip>

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 25-09-2025 14:51:45 ]
1947-2016
pi_218864674
quote:
2s.gif Op donderdag 25 september 2025 07:16 schreef KareldeStoute het volgende:
Hooligans hebben geen ideologie. Dat zijn hersenloze geweldzoekers, die het vooral op elkaar EN extreem links gemunt hebben.

Ook zullen hooligans hoogstwaarschijnlijk rechts stemmen, net zoals extremisten ter linkerzijde links zullen stemmen. Het zou maar je achterban zijn. Als volksvertegenwoordiger dien je dan ook links en rechts geweld te veroordelen, wat gelukkig m.b.t. de rellen bij het 'elsfest' ook gebeurd is.

Ik zie dat veroordelen, of afkeuren, helaas te weinig gebeuren door linkse politici wanneer weer eens geweld (ook verbaal) ter linkerzijde plaatsvind.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218864787
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 10:06 schreef Montagui het volgende:

[..]
Hooligans hebben geen ideologie. Dat zijn hersenloze geweldzoekers, die het vooral op elkaar EN extreem links gemunt hebben.

Ook zullen hooligans hoogstwaarschijnlijk rechts stemmen, net zoals extremisten ter linkerzijde links zullen stemmen. Het zou maar je achterban zijn. Als volksvertegenwoordiger dien je dan ook links en rechts geweld te veroordelen, wat gelukkig m.b.t. de rellen bij het 'elsfest' ook gebeurd is.

Ik zie dat veroordelen, of afkeuren, helaas te weinig gebeuren door linkse politici wanneer weer eens geweld (ook verbaal) ter linkerzijde plaatsvind.
Hooligans vinden het heerlijk om agressie kwijt te kunnen namens een club, of dat nu een voetbalclub is of een politieke club.

In een democratie keur ik geweld af. Zodra er een doorgeschoten autocratie ontstaat en er razzia's plaatsvinden met buitenproportioneel geweld, waarin dit soort hooligans worden ingezet, dan heb ik mijn bedenkingen. Maar dan zit je al meer op het oorlogsniveau. En partijen hebben een sterke verantwoordelijkheid hierin om het niet zover te laten komen.
pi_218868934
Eldor van Feggelen:
tiktok

1:24:00
https://gemeentedenhaag.c(...)ng=nl&session=110496
pi_218868983
Eldor praat als iemand die geen neusschotje meer heeft _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218871855
quote:
13s.gif Op woensdag 24 september 2025 13:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dat gaat de politie ongetwijfeld tegenhouden :P
Hoezo? De 6000ste a12 bezetting van xr en de 483ste palivlag-uni-sloopdemo stoppen ze ook niet.
1947-2016
pi_218871861
quote:
Vurig.
1947-2016
pi_218871873
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 10:06 schreef Montagui het volgende:

[..]

Bron?
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 september 2025 @ 09:40:44 #91
485843 crew  Jippie
pi_218873310
Geveegd, oeverloos gekibbel gaat weg.
pi_218875537
quote:
Tienduizenden euro's schade aan Binnenhof door rellen, monumentale ramen ingegooid

Er is voor ongeveer 55.000 euro schade aan het Binnenhof als gevolg van de rellen van afgelopen zaterdag. Dat meldt het ministerie van Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening. Bij het Tweede Kamergebouw zijn meerdere monumentale ramen ingegooid.
Relschoppers forceerden eind vorige week het toegangshek en gooiden objecten naar het monumentale Tweede Kamergebouw. Het pand is al vier jaar gesloten, omdat het wordt gerenoveerd.

De toegangspoort zodanig beschadigd dat deze vervangen moet worden. Daarnaast zorgt de tijdelijke afzetting van het hek voor extra kosten.
Wij zijn Nederland zingen en Neerlands erfgoed vernielen _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218875563
Els heeft nog wel 20k liggen.
  vrijdag 26 september 2025 @ 13:58:58 #94
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_218875730
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Wij zijn Nederland zingen en Neerlands erfgoed vernielen _O_
Dat is nog niets vergeleken met de miljoenen schade van de pro-pallies bezettingen en vernielingen.
Maar hier maakt men zich 100x drukker om.
pi_218875738
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2025 13:58 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Dat is nog niets vergeleken met de miljoenen schade van de pro-pallies bezettingen en vernielingen.
Maar hier maakt men zich 100x drukker om.
Oh ik wist niet dat het een wedstrijd was joh
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218879946
quote:
Er was veel commotie de hele week over de reactie van @Minister_FIN

Eelco Heinen bij WNL op de rellen in Den Haag. De beschuldiging was dat hij niet zou hebben erkend dat de rellen politiek waren. Dat hij reageerde op een beschuldiging van Jetten werd overal weggelaten..
quote:
Vandaag loopt Heinen tegen de microfoon van RTL verslaggever @mdvz aan. Zij blijkt 5 dagen later nog steeds niet te hebben uitgezocht in welke context Heinen sprak. Waardoor hij weer zichzelf moet verdedigen, zie fragment.
twitter

https://x.com/talithamuusse/status/1971666577851650087

Marieke van de Zilver :')
pi_218883802
Bekijk deze YouTube-video

Buitengewoon raak. Niets aan toe te voegen.
pi_218905167
Els Rechts is al een week niet gesignaleerd op X terwijl ze daar toch vrij vaak te vinden was

Zou ze op vakantie zijn van de 20K? Is ze weer manisch depressief?

Zoveel vragen :{ @Paul
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 30 september 2025 @ 18:37:04 #99
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_218905599
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 17:28 schreef Caland het volgende:
Els Rechts is al een week niet gesignaleerd op X terwijl ze daar toch vrij vaak te vinden was

Zou ze op vakantie zijn van de 20K? Is ze weer manisch depressief?

Zoveel vragen :{ @:paul
Onze lieverd doet even rustig aan
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')