abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218846782
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218846807
Zo, het zal mij nog niet een keer gebeuren dat ik niet in de gaten heb dat ik de laatste poster was 😁.

Overigens keur ik bedreigingen, schelden, pesten en adressen doorgeven heel erg af. Dat is nooit goed te praten, voor geen enkele influencer. Mensen doen soms vreemde dingen.
pi_218846812
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:35 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
De vorige keer was ze ook bij de boekpresentatie. Roy moest rijden. Baby moest mee, want net uitgepoept. Dus ja, ik denk dat ze weer gaat.
Ja maar toen was ze nog niet zo terminaal als nu he... hoop dat ze ergens een bedje hebben geregeld 👍
pi_218846814
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Misschien gaat ze naar de lancering.. ze kan geen half uur naar de pub maar wel naar een boek release hartje Amsterdam natuurlijk 👍 lekker in de rolie!
Hangend in haar elektrische stoel, koptelefoon op vanwege het vele applaus, zonnebril op tegen het vele flitslicht en haar zonnebloemketting om zodat iedereen gaat vragen wat ze heeft.

Want ze heeft 2 zinnen geschreven voor het boekje hè?

#alleaandachtiswelkom
pi_218846831
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:43 schreef Tarantelle het volgende:
Zo, het zal mij nog niet een keer gebeuren dat ik niet in de gaten heb dat ik de laatste poster was 😁.

Overigens keur ik bedreigingen, schelden, pesten en adressen doorgeven heel erg af. Dat is nooit goed te praten, voor geen enkele influencer. Mensen doen soms vreemde dingen.
Eens... maar ze doen nu net of andere mensen deze gegevens gelekt hebben 🤦‍♂️ als je ze zo online gooit is het niet goed dat gekken ermee aan de haal gaan.. maar ook niet geheel ondenkbaar
pi_218846841
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 21:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hangend in haar elektrische stoel, koptelefoon op vanwege het vele applaus, zonnebril op tegen het vele flitslicht en haar zonnebloemketting om zodat iedereen gaat vragen wat ze heeft.

Want ze heeft 2 zinnen geschreven voor het boekje hè?

#alleaandachtiswelkom
Bonus punten als ze slabber omdoet voor het kwijlen
pi_218846867
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Eens... maar ze doen nu net of andere mensen deze gegevens gelekt hebben 🤦‍♂️ als je ze zo online gooit is het niet goed dat gekken ermee aan de haal gaan.. maar ook niet geheel ondenkbaar
Begrijp nooit dat die mensen de common sense niet hebben dat ze de hele privacy van de kinderen te grabbel gooien inclui bij mensen met verkeerde bedoelingen. Lullen als brugman dat je het voor je kinderen doet maar die energie niet steken in de veiligheid van datzelfde kind. Je bent imo pas een goede influ als je je kinderen helemaal van internet weghoudt, dus helemaal geen foto's ook niet met afgeschermde gezichten.

Maar goed heb dan ook het idee als dat fluflu tijdperk straks een keer voorbij is dat deze mensen zichzelf keihard gaan tegenkomen als ze serieus moeten meedraaien in de maatschappij en moeten luisteren naar een werkgever voor de centjes.
pi_218846880
Am doet alsof ze een soort pionier is,alsof ze een taboe doorbreekt, alsof zij voor anderen op de barricades gaat.

Dat het doel, het middel heiligt.

Alleen heeft zij geen doel, anders dan geld verdienen en aandachtsgeil zijn. Dus hoe meer zij zegt, hoe woorden zij eraan besteedt, hoe duidelijker het wordt dat haar kinderen, hun privacy en hun veiligheid zomaar te grabbel gooit. Er staat, behalve geld, aandacht en volgers voor haar, niks tegenover.
pi_218846885
AM: sorry maar wat een gezemel. Natuurlijk zijn bedreigingen nooit oké maar ga niet zeuren over de privacy van je man en kinderen als je zelf alles de hele dag door online gooit.
pi_218846893
Ben ik de enige die Junoordzij best wel een zeikerd vind de laatste tijd?
Ik denk dat ze de impact van deze zwangerschap plus in huis dat verbouwd wordt blijven wonen erg onderschat heeft. Maar toch. Kinderopvang, hondenopvang, een PA, dagelijks wandelen en nog steeds obsessief sporten. En dat alles met een (nep) glimlach en een zwijm van liefde. Terwijl ze volgens mij van binnen enorm opgefokt is.
Zij zou zichzelf een tijd offline moeten gunnen, tot na de bevalling. Maar die inkomsten he?
pi_218846923
Ik vind het wel echt verdrietig dat ook het contact met haar laatste sibling voorbij is. We waren er helaas allemaal bij hoe ze dit uitvocht via instagram. En toch vind ik het wel verdrietig voor haar. Het zal toch ook nooit haar intentie zijn geweest bij het starten van haar prinsessenaccount dat het tot een soort isolement zou leiden.
pi_218846932
En met Judith gaat het voor de 4e week al niet goed.
Maar volgens haar werkt het medicijn wel, toch?
pi_218846934
Debbie heeft ook weer even aandacht nodig hoor 🤦♀
pi_218846954
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:57 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik vind het wel echt verdrietig dat ook het contact met haar laatste sibling voorbij is. We waren er helaas allemaal bij hoe ze dit uitvocht via instagram. En toch vind ik het wel verdrietig voor haar. Het zal toch ook nooit haar intentie zijn geweest bij het starten van haar prinsessenaccount dat het tot een soort isolement zou leiden.
En omdát ze het uitvocht via insta, het voor de verkoopcijfers in haar boek zette en alles vreselijk uit heeft gemolken/melkt, kan ik geen medelijden met haar hebben.
pi_218846959
Jvp kookt ineens een oerhollandse maaltijd. Gewoon gekocht bij de jumbo en ze heeft nu tips nodig voor normale maaltijden.

De hello fresh en fantastische pasta’s van MB waren dus ook al nep
pi_218846967
Het filmpje dat AM deelt over online pesten en buitensluiten: Ik geloof best dat ze het moeilijk heeft met heftige (openbare) kritiek etc. Maar dit filmpje vind ik niet echt van toepassing op haar.
pi_218846983
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat snap ik ook niet zo goed.
pi_218846993
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:00 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Jvp kookt ineens een oerhollandse maaltijd. Gewoon gekocht bij de jumbo en ze heeft nu tips nodig voor normale maaltijden.

Michelle was ook al bij de Jumbo 😁
Ze moet nog 5 kilo aankomen, dan zit ze weer op de gezond gewicht (zegt ze)
pi_218847000
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:00 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Denk niet per se nep, de samenwerking is met Michelle, niet met Jacqueline. En goedkoop is HF ook niet per se, misschien kanze MB haar kortingscode gebruiken 😉
Maar zoals MB reclame maakt staat daar iedere week dezelfde HF pasta op t menu, dan zou t me ook de keel uithangen
pi_218847039
quote:
Misschien werkt het medicijn wel voor haar PH, want haar hart was stabiel gebleven deelde ze de laatste keer toch?

Ik denk dat ze iets onder de leden heeft waar ze, mede dankzij haar ziekte, moeilijk vanaf komt.

Wat ik dan alleen echt niet snap is dat ze deze week 4dagen gaat werken. (Het siert haar ook wel weer ergens natuurlijk)
Eerst een relaas over missende verbinding vanwege haar ziek zijn, maar nu alsnog niet de prioriteit leggen bij haar kind. Rust uit als hij op school is.
pi_218847051
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 21:54 schreef Harper het volgende:
Ben ik de enige die Junoordzij best wel een zeikerd vind de laatste tijd?
Ik denk dat ze de impact van deze zwangerschap plus in huis dat verbouwd wordt blijven wonen erg onderschat heeft. Maar toch. Kinderopvang, hondenopvang, een PA, dagelijks wandelen en nog steeds obsessief sporten. En dat alles met een (nep) glimlach en een zwijm van liefde. Terwijl ze volgens mij van binnen enorm opgefokt is.
Zij zou zichzelf een tijd offline moeten gunnen, tot na de bevalling. Maar die inkomsten he?
Ik vind haar heel vaak een zeur. Maar de laatste tijd extra inderdaad. En ik word gek van die buik de hele tijd in beeld. Ja, ze is zwanger, maar daar is dan ook echt niet omheen te gaan.

En ik ben zelf ook zwanger toevallig, dus jaloezie zal de oorzaak van m’n irritatie niet zijn denk ik ;)

Ik vind trouwens ook dat ze in haar berichten of antwoorden op vragen steeds zo mysterieus laat doorschemeren dat deze zwangerschap niet vanzelf kwam, maar het lijkt uiteindelijk ook weer op een kwestie van een paar maanden dat het duurde t.o.v. de eerste keer raak bij haar eerste kind. Daar kan ik ook echt niet tegen. Doe niet zo dramatisch denk ik dan.
pi_218847076
Wat is bij AM de link met de overleden persoon van laatst? Gezien die tekeningen op de foto erbij. Of is die persoon ook die ene persoon die haar dat bericht stuurde en aan wie ze nu het boek opdraagt?
pi_218847151
quote:
Ja dan denk je toch dat het juist aan dat medicijn ligt?
Misschien werkt het wel voor de kwaal zelf, haar hart wel. Maar zijn dit de bijwerkingen.
pi_218847153
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:09 schreef NineMilka het volgende:
Wat is bij AM de link met de overleden persoon van laatst? Gezien die tekeningen op de foto erbij. Of is die persoon ook die ene persoon die haar dat bericht stuurde en aan wie ze nu het boek opdraagt?
Paardrij-instructrice van de manege.
pi_218847160
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:16 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik denk dat er onderliggend iets is. Ik hoop dat het gevonden wordt want ik vind het best zorgelijk.
pi_218847191
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:17 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ik denk dat er onderliggend iets is.
Ja of bijwerkingen? Je hebt dat wel vaker voor het 1 kan de medicatie heel goed zijn ding doen maar op een ander vlak heeft het bijwerkingen die soms nog erger kunnen zijn dan de kwaal zelf. Zeg niet dat dat bij Judith is.
Hoop dat het gewoon een onderliggend iets is wat opgelost kan worden.
pi_218847232
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:16 schreef Shuri het volgende:

[..]
Paardrij-instructrice van de manege.
Ja dat begreep ik, maar is zij degene aan wie ze het boek dan opdraagt (die ook haar het bericht stuurde) of wat is anders de reden dat die 2 tekeningen een rol spelen in deze foto?
pi_218847269
Ik word zo boos als ik die post van AM lees, en niet omdat ze uigescholden wordt. Maar omdat ze met deze onzin dat boek probeert te slijten. Ze gooit zelf alles online. Kan zo haar adres geven en dat van de scholen waar haar kinderen op zitten en alleen maar omdat ze dat zelf allemaal deelt.
AM je bent echt een afschuwelijk mens!
pi_218847337
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ik vind haar heel vaak een zeur. Maar de laatste tijd extra inderdaad. En ik word gek van die buik de hele tijd in beeld. Ja, ze is zwanger, maar daar is dan ook echt niet omheen te gaan.

En ik ben zelf ook zwanger toevallig, dus jaloezie zal de oorzaak van m’n irritatie niet zijn denk ik ;)

Ik vind trouwens ook dat ze in haar berichten of antwoorden op vragen steeds zo mysterieus laat doorschemeren dat deze zwangerschap niet vanzelf kwam, maar het lijkt uiteindelijk ook weer op een kwestie van een paar maanden dat het duurde t.o.v. de eerste keer raak bij haar eerste kind. Daar kan ik ook echt niet tegen. Doe niet zo dramatisch denk ik dan.
Oh ja, die buik. Altijd bloot. Maar dat is een ding onder influencers.

Dat van de zwangerschap heb ik niet meegekregen, ik volg haar pas een tijdje weer (nadat ik me een jaar of twee geleden teveel ergerde). Dus niet meteen raak is "het kwam niet vanzelf"? En daarom komt het nu niet lekker uit met de verbouwing en zwangerschap? Tja, daar ben je zelf bij. Dom is ze niet dus dit had ze kunnen weten. Ik heb er niet zo´n medelijden mee.

Ik stoor me vooral aan het "lieflijk een boekje lezen met je peuter die niet wil slapen" terwijl je tussen de regels door leest dat ze vreselijk baalt dat ze op de opvang geslapen heeft.
pi_218847343
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 22:16 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Misschien werkt het wel voor de kwaal zelf, haar hart wel. Maar zijn dit de bijwerkingen.
Volgens mij is dat niet duidelijk.
pi_218847410
JvP en de Wild reclame: ´s avonds de stick, ´s ochtends de roller.
Goede reclame, als je twee keer per dag deo op moet doen! :wtf:
pi_218847514
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 22:43 schreef Harper het volgende:
JvP en de Wild reclame: ´s avonds de stick, ´s ochtends de roller.
Goede reclame, als je twee keer per dag deo op moet doen! :wtf:
Lekker duurzaam ook. En fantastisch spul, houdt je maar een paar uur fris.
Maar hé, je hebt wel een navulcase!
pi_218847823
Spuitelf/mosterd hier🤭 een leuke rijm om onze zware kutdag mee te eindigen:

Van pompoen-posing naar supermarkt-cruising 🎃🛒

Van stralend met pompoen, naar rollend boodschappen doen!🫢😵‍💫✨️
pi_218847872
AM, ongelooflijk. Niks geleerd van haar eerste boek, gewoon nog een keer je familie aan de schandpaal nagelen, en dan zielig in een hoekje huilen. Geen wonder dat ze niks met haar te maken willen hebben.
En na haatreacties 1 geweldige reactie die haar liet beseffen waar ze het voor doet? Dat moest haast wel een goeie sponsordeal zijn geweest. Geld is een grote roze bril. En waarom we niks begrijpen van haar eigen gezin die hierin mee gaat? De kinderen weten niet beter, de volwassenen zijn ondertussen net zo afhankelijk/verslaafd aan de verdiensten. Een rijdende trein waar je niet zomaar vanaf springt...
pi_218847930
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 23:39 schreef Memm het volgende:
Spuitelf/mosterd hier🤭 een leuke rijm om onze zware kutdag mee te eindigen:

Van pompoen-posing naar supermarkt-cruising 🎃🛒

Van stralend met pompoen, naar rollend boodschappen doen!🫢😵‍💫✨️
😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')