Ja maar toen was ze nog niet zo terminaal als nu he... hoop dat ze ergens een bedje hebben geregeld 👍quote:Op maandag 22 september 2025 21:35 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
De vorige keer was ze ook bij de boekpresentatie. Roy moest rijden. Baby moest mee, want net uitgepoept. Dus ja, ik denk dat ze weer gaat.
Hangend in haar elektrische stoel, koptelefoon op vanwege het vele applaus, zonnebril op tegen het vele flitslicht en haar zonnebloemketting om zodat iedereen gaat vragen wat ze heeft.quote:Op maandag 22 september 2025 21:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Misschien gaat ze naar de lancering.. ze kan geen half uur naar de pub maar wel naar een boek release hartje Amsterdam natuurlijk 👍 lekker in de rolie!
Eens... maar ze doen nu net of andere mensen deze gegevens gelekt hebben 🤦♂️ als je ze zo online gooit is het niet goed dat gekken ermee aan de haal gaan.. maar ook niet geheel ondenkbaarquote:Op maandag 22 september 2025 21:43 schreef Tarantelle het volgende:
Zo, het zal mij nog niet een keer gebeuren dat ik niet in de gaten heb dat ik de laatste poster was 😁.
Overigens keur ik bedreigingen, schelden, pesten en adressen doorgeven heel erg af. Dat is nooit goed te praten, voor geen enkele influencer. Mensen doen soms vreemde dingen.
Bonus punten als ze slabber omdoet voor het kwijlenquote:Op maandag 22 september 2025 21:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hangend in haar elektrische stoel, koptelefoon op vanwege het vele applaus, zonnebril op tegen het vele flitslicht en haar zonnebloemketting om zodat iedereen gaat vragen wat ze heeft.
Want ze heeft 2 zinnen geschreven voor het boekje hè?
#alleaandachtiswelkom
Begrijp nooit dat die mensen de common sense niet hebben dat ze de hele privacy van de kinderen te grabbel gooien inclui bij mensen met verkeerde bedoelingen. Lullen als brugman dat je het voor je kinderen doet maar die energie niet steken in de veiligheid van datzelfde kind. Je bent imo pas een goede influ als je je kinderen helemaal van internet weghoudt, dus helemaal geen foto's ook niet met afgeschermde gezichten.quote:Op maandag 22 september 2025 21:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Eens... maar ze doen nu net of andere mensen deze gegevens gelekt hebben 🤦♂️ als je ze zo online gooit is het niet goed dat gekken ermee aan de haal gaan.. maar ook niet geheel ondenkbaar
En omdát ze het uitvocht via insta, het voor de verkoopcijfers in haar boek zette en alles vreselijk uit heeft gemolken/melkt, kan ik geen medelijden met haar hebben.quote:Op maandag 22 september 2025 21:57 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik vind het wel echt verdrietig dat ook het contact met haar laatste sibling voorbij is. We waren er helaas allemaal bij hoe ze dit uitvocht via instagram. En toch vind ik het wel verdrietig voor haar. Het zal toch ook nooit haar intentie zijn geweest bij het starten van haar prinsessenaccount dat het tot een soort isolement zou leiden.
Dat snap ik ook niet zo goed.quote:Op maandag 22 september 2025 21:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
En met Judith gaat het voor de 4e week al niet goed.
Maar volgens haar werkt het medicijn wel, toch?
Michelle was ook al bij de Jumbo 😁quote:Op maandag 22 september 2025 22:00 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Jvp kookt ineens een oerhollandse maaltijd. Gewoon gekocht bij de jumbo en ze heeft nu tips nodig voor normale maaltijden.
De hello fresh en fantastische pasta’s van MB waren dus ook al nep
Denk niet per se nep, de samenwerking is met Michelle, niet met Jacqueline. En goedkoop is HF ook niet per se, misschien kanze MB haar kortingscode gebruiken 😉quote:Op maandag 22 september 2025 22:00 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Jvp kookt ineens een oerhollandse maaltijd. Gewoon gekocht bij de jumbo en ze heeft nu tips nodig voor normale maaltijden.
De hello fresh en fantastische pasta’s van MB waren dus ook al nep
Misschien werkt het medicijn wel voor haar PH, want haar hart was stabiel gebleven deelde ze de laatste keer toch?quote:Op maandag 22 september 2025 21:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vind haar heel vaak een zeur. Maar de laatste tijd extra inderdaad. En ik word gek van die buik de hele tijd in beeld. Ja, ze is zwanger, maar daar is dan ook echt niet omheen te gaan.quote:Op maandag 22 september 2025 21:54 schreef Harper het volgende:
Ben ik de enige die Junoordzij best wel een zeikerd vind de laatste tijd?
Ik denk dat ze de impact van deze zwangerschap plus in huis dat verbouwd wordt blijven wonen erg onderschat heeft. Maar toch. Kinderopvang, hondenopvang, een PA, dagelijks wandelen en nog steeds obsessief sporten. En dat alles met een (nep) glimlach en een zwijm van liefde. Terwijl ze volgens mij van binnen enorm opgefokt is.
Zij zou zichzelf een tijd offline moeten gunnen, tot na de bevalling. Maar die inkomsten he?
Ja dan denk je toch dat het juist aan dat medicijn ligt?quote:Op maandag 22 september 2025 21:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Paardrij-instructrice van de manege.quote:Op maandag 22 september 2025 22:09 schreef NineMilka het volgende:
Wat is bij AM de link met de overleden persoon van laatst? Gezien die tekeningen op de foto erbij. Of is die persoon ook die ene persoon die haar dat bericht stuurde en aan wie ze nu het boek opdraagt?
Ik denk dat er onderliggend iets is. Ik hoop dat het gevonden wordt want ik vind het best zorgelijk.quote:Op maandag 22 september 2025 22:16 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja dan denk je toch dat het juist aan dat medicijn ligt?
Ja of bijwerkingen? Je hebt dat wel vaker voor het 1 kan de medicatie heel goed zijn ding doen maar op een ander vlak heeft het bijwerkingen die soms nog erger kunnen zijn dan de kwaal zelf. Zeg niet dat dat bij Judith is.quote:Op maandag 22 september 2025 22:17 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ik denk dat er onderliggend iets is.
Ja dat begreep ik, maar is zij degene aan wie ze het boek dan opdraagt (die ook haar het bericht stuurde) of wat is anders de reden dat die 2 tekeningen een rol spelen in deze foto?quote:Op maandag 22 september 2025 22:16 schreef Shuri het volgende:
[..]
Paardrij-instructrice van de manege.
Oh ja, die buik. Altijd bloot. Maar dat is een ding onder influencers.quote:Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ik vind haar heel vaak een zeur. Maar de laatste tijd extra inderdaad. En ik word gek van die buik de hele tijd in beeld. Ja, ze is zwanger, maar daar is dan ook echt niet omheen te gaan.
En ik ben zelf ook zwanger toevallig, dus jaloezie zal de oorzaak van m’n irritatie niet zijn denk ik
Ik vind trouwens ook dat ze in haar berichten of antwoorden op vragen steeds zo mysterieus laat doorschemeren dat deze zwangerschap niet vanzelf kwam, maar het lijkt uiteindelijk ook weer op een kwestie van een paar maanden dat het duurde t.o.v. de eerste keer raak bij haar eerste kind. Daar kan ik ook echt niet tegen. Doe niet zo dramatisch denk ik dan.
Volgens mij is dat niet duidelijk.quote:Op maandag 22 september 2025 22:16 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja dan denk je toch dat het juist aan dat medicijn ligt?
Misschien werkt het wel voor de kwaal zelf, haar hart wel. Maar zijn dit de bijwerkingen.
Lekker duurzaam ook. En fantastisch spul, houdt je maar een paar uur fris.quote:Op maandag 22 september 2025 22:43 schreef Harper het volgende:
JvP en de Wild reclame: ´s avonds de stick, ´s ochtends de roller.
Goede reclame, als je twee keer per dag deo op moet doen!
😂quote:Op maandag 22 september 2025 23:39 schreef Memm het volgende:
Spuitelf/mosterd hier🤭 een leuke rijm om onze zware kutdag mee te eindigen:
Van pompoen-posing naar supermarkt-cruising 🎃🛒
Van stralend met pompoen, naar rollend boodschappen doen!🫢😵💫✨️
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |