niks gemist dusquote:Op dinsdag 21 april 2026 00:29 schreef Dutch_view het volgende:
Waar heb ik naar zitten kijken? Een heel circus optuigen daar in dat land en gewoon niets mee opgeschoten.
Hahahaha bizar. En dat is dus een (voormalig) politieagent he. Schijterd.quote:Op maandag 20 april 2026 22:40 schreef matthijst het volgende:
Die gaye zoon van Kees is echt een pussie.
Elke keer wegwezen want de politie komt
Gewoon een beetje opletten wat je toestemming geeft. Een normale smartphone laat niet toe dat er zomaar iets wordt geïnstalleerd met alle permissies zonder dat de gebruiker daar toestemming voor geeft. De meeste oplichters zitten alleen zo erg achter dat geld aan dat ze lukraak overal doorheen klikken.quote:Op maandag 27 april 2026 23:49 schreef Spring_Sale het volgende:
Kees van der Spek werkt samen met hackers die websites nabouwen. En criminelen via deze websites laat inloggen. Wat mij het meeste angst aanjaagt, is dat iemand via zo'n website zomaar volledige controle over je webcam kan krijgrn. En zelfs je GPS kan aanzetten. Hoe kun je welke website dan ook nog vertrouwen (fok, je bankapp, ai-chatbots, zorgverzekeraar)?
Deze vrouw was wel héél erg naïef inderdaad. Hoezo met haar telefoon en al naar buiten lopen en zoveel geld op eigen rekening overmaken? Ik vond sowieso dat ze hem alles al snel toevertrouwde. Maar kennelijk was ze erg verliefd op hem en zag daardoor zijn schimmige geweten niet. Het ergste vind ik nog dat er amper moeite wordt gedaan het geld weer terug te krijgen maar meer om hem/haar aan te spreken op wat hij/zij een ander heeft aangedaan. Maar vaak zien we de afloop niet en blijken ze achter de schermen nog een en ander te doen via advokaten.quote:Op dinsdag 28 april 2026 00:03 schreef GwaiLow het volgende:
Wat was die Turks/Nederlandse vrouw irritant zeg. Wat een figuur.
Voor zo'n relatief jonge vrouw was ze wel erg makkelijk op te lichten op deze manier. Dit zie je toch vooral bij ouderen..
Altijd mooi om te zien jaquote:Op maandag 4 mei 2026 21:45 schreef DIJK het volgende:
Het is wel genieten dat je in zo’n land 100 dollar schuift en dat ze dan meteen maar uitrukken om een paar man te arresteren en molesteren
Ja he? Is het ineens een hele lieve man die zelf in de zeik wordt genomen. Wat een web ook van oplichtingspraktijken.quote:
Er zijn ook nog dagelijks mensen die hun pinpas afgeven aan tieners die zeggen dat ze van de pliesie zijn.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik blijf het bizar vinden hoe mensen hier zo diep in verstrikt kunnen raken.
In dit geval bleek die countryzanger erg op haar overleden echtgenoot te lijken. Meestal trappen deze vrouwen er in door eenzaamheid en geloven ze heilig in die nieuwe liefde. Nu bleek die man ook nog eens gewoon getrouwd te zijn dus ook niet erg zorgvuldig van die oudere dame. Deze keer wat ingewikkelder door die tussenpersoon die dus ook duidelijk slachtoffer was. Ik wilde dit eerst niet geloven maar Kees trapt niet zomaar ergens in. Ik vraag mij af of ze de werkelijke oplichter later hebben kunnen achterhalen want dat bleef in de uitzending onduidelijk.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik blijf het bizar vinden hoe mensen hier zo diep in verstrikt kunnen raken.
Zeker weer een hele mooie uitzending.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |