ja denk ik ook wel, nu is het nog 2 weken. maar denk zal er ff topic over aanmaken.quote:Op maandag 22 september 2025 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een heel goed idee.
En ook niet in volgorde, zodat zelfs zoeken via Mycroft onduidelijk is waar dag 1 stopt en dag 2 begint.quote:
ja ken het idd, maar ben meer van het zelf ff posten ipv live tracking enzoquote:Op maandag 22 september 2025 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
Polarsteps downloaden
dan kunnen wij je volgen
De kreevolg: dag 1: De koffers zijn kwijtquote:Op maandag 22 september 2025 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk ik ook wel, nu is het nog 2 weken. maar denk zal er ff topic over aanmaken.
Link hem wel ff hier als het zover is.
Kook video ff wachten weer die doe ik daarna wel weer
Zoekstok kree.quote:
nah nee dat is saai, het werkt altijd beter merk ik als ik gewoon vertel wat ik meemaak. en goed hoe de reactie erop is zie ik wel.quote:Op maandag 22 september 2025 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Niet in een eigen reeks maar gewoon her en der in een topic een post....
wandelschoenen vergetenquote:Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De kreevolg: dag 1: De koffers zijn kwijt
Hoeft niet te lang hoor per dag, anders haken mensen af.quote:Op maandag 22 september 2025 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
nah nee dat is saai, het werkt altijd beter merk ik als ik gewoon vertel wat ik meemaak. en goed hoe de reactie erop is zie ik wel.
Ga volgende week ff topic maken, bedenk nog wel waar
neuh kort en krachtig en als ik er zin in heb. Weet ook nog niet. Maar denk kan ik wel ff voor ik ga slapen ff wat vertellenquote:Op maandag 22 september 2025 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, je moet er maar zin in hebben, reisverslagjes maken. Je bent toch op vakantie? Dan ga je niet 's avonds nog een heel stuk in elkaar typen wat je hebt gedaan die dag?
ook idee nog, weet nog niet waar te posten. maar wil wel ff een soort van semi live topic doen over mijn avonturen.quote:
Buikloop.quote:
ik langdradig?quote:Op maandag 22 september 2025 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoeft niet te lang hoor per dag, anders haken mensen af.
mobiel in ravijn gevallenquote:
Neuh, nooit.quote:
gaquote:Op maandag 22 september 2025 22:11 schreef kree het volgende:
heb wel wandelschoenen besteld, bij mijn ma zijn ze bezorgd, heb helemaal woudlopers outfit besteld, daar zal t niet aan liggen
ja dat gaat niet meer lukken, maargoed hoop dat het niet te heftig is dat ik daar last van krijg.quote:
enquote:Op maandag 22 september 2025 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk ook dat je inderdaad moet gaan proeflopen, als het zulke afstanden gaan worden.
blarenpleisters etc mee in je rugzakquote:Op maandag 22 september 2025 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat gaat niet meer lukken, maargoed hoop dat het niet te heftig is dat ik daar last van krijg.
LOL beetje last-minute was dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |