abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218845216

Net een GRUWELIJKE linzensoep gemaakt met 2 halve broodjes besmeerd met halvarine _O_ _O_ Nog nooit zoiets lekkers gemaakt man _O_ _O_ _O_ _O_

Nu werk ik op kantoor, maar eigenlijk had ik naar de koksschool moeten gaan om mijn destiny te chasen sterrenchef te worden bij De Librije... Helaas is het daar te laar voor ;(
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_218845255
Ok
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  maandag 22 september 2025 @ 19:21:24 #3
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218845259
Ok
Want het wetboek ken ik ook
pi_218846175
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 19:13 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]

Net een GRUWELIJKE linzensoep gemaakt met 2 halve broodjes besmeerd met halvarine _O_ _O_ Nog nooit zoiets lekkers gemaakt man _O_ _O_ _O_ _O_

Nu werk ik op kantoor, maar eigenlijk had ik naar de koksschool moeten gaan om mijn destiny te chasen sterrenchef te worden bij De Librije... Helaas is het daar te laar voor ;(
Dingen zijn nooit 'te laar'

Gewoon ervoor gaan! *O*
pi_218846236
https://www.rocmn.nl/mbo/opleidingen/aanmelden/383?_gl=1

Ik weet wel een paar goede leerbedrijven, binnen 5 jaar fiks ik wel een plekje bij de Librije als garde manger of saucier. Als je dan je best blijft doen schop je het echt in 6-7 jaar tot sous. Daarna kan je overal als chef aan de slag!

Ik geloof in je mikey.
-nee-
pi_218846559
Ik zat een filmpje te zoeken van één of andere vegan sterrenrestaurant waar een gast echt een tomatenplant voor z'n neus gezet kreeg en hij de tomaten er af kon plukken en opeten. Dat was slechts 1 van de vele dingen die hij zo kon opvreten en die vent was helemaal in extase! :') Het zag er erg overtuigend over dat het geen parodie was of zo.
  maandag 22 september 2025 @ 22:27:47 #7
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218847268
Halvarine staat inderdaad te boek als een veelgebruikt ingrediënt in de culinaire wereld
Laffe huichelaar
pi_218847516
Linzensoep is fkking lekker!

Ik maak enkele keren per jaar een grote pan, en hoewel het een suffe naam is, en veel mensen het niet kennen is het erg lekker!

Iets meer dan 10 jaar geleden moest ik een groep kinderen iets laten koken op een houtvuur. De gezichtjes betrokken enigszins toen ze hoorden dat het recept linzensoep was. "Gatver!", was één van de reacties. Echter tijdens het koken (duurt wel ff op een houtvuur) trokken de gezichten bij. Het recept dat ik gebruik bevat uien, kip, salami, paprika en oregano en ik geloof dat er ook linzen in gaan en nog wat andere dingen. De kids vonden het naar pizza ruiken, en qua ingrediënten snap ik de associatie. Met 25 kinderen is op drie vuren 12 liter soep in totaal gemaakt, en het ging op. (idd met brood eten)

In de week erna het recept meerdere keren aan moeders gegeven die wel benieuwd waren wat hun kroost nou zo lekker vond:

Linzensoep

• 1,75 liter water
• 300 gram kip (2 complete poten met boven-poot)
• kruidenbuiltje kip
• rode paprika
• groene paprika
• 2 gesnipperde uien
• 300 gram linzen
• 150 gr blokjes salami
• oregano, peper, verse knoflook

Kip in water met kruidenbuiltje en linzen opzetten, drie kwartier laten koken. Na drie kwartier kip eruit, klein snijden en van botten ontdoen. Ondertussen andere ingrediënten toevoegen, en met de kip erbij weer aan de kook brengen en 10 minuten laten koken.
_-L'avenir est déja là
pi_218847805
Gruwelijk: 1) Afgrijselijk 2) Afgrijzenwekkend 3) Afschuwelijk 4) Afschuwwekkend 5) Angstwekkend 6) Barbaars 7) Enorm 8) Erg 9) Geweldig 10) Goddeloos 11) IJselijk 12) IJzig 13) Intens 14) Onguur 15) Ontzettend 16) Schandelijk 17) Verschrikkelijk 18) Vreselijk 19) Weerzienwekkend 20) Weerzinwekkend

Zo ziet het er ook wel uit ja :')
stupidity has become as common as common sense was before
pi_218847910
Je snert is niet goed doorgekookt lijkt het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')