SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Wanneer is ke eerste dag?quote:
Heb je hier ook veel in de bergen. Is in principe een 80 weg maar met alle bochten (vaak zonder vangrail) op de smalle wegen red je dat nooit. Of je moet je leven moe zijn.quote:Op maandag 22 september 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja 60 mph is hier volstrekt onmogelijk op sommige weggetjes.
ja dat, maar niet alleen bochten, ook stukken 25 % en blind summits. Dat je tot de laatste meter geen idee hebt wat de weg daarna gaat doen. Daar vlieg je zo vanaf. Letterlijk.quote:Op maandag 22 september 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je hier ook veel in de bergen. Is in principe een 80 weg maar met alle bochten (vaak zonder vangrail) op de smalle wegen red je dat nooit. Of je moet je leven moe zijn.
Zo ben ik met m'n vader samen ooit door de lucht gevlogen, over een heuvel die hij wat verkeerd ingeschat hadquote:Op maandag 22 september 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat, maar niet alleen bochten, ook stukken 25 % en blind summits. Dat je tot de laatste meter geen idee hebt wat de weg daarna gaat doen. Daar vlieg je zo vanaf. Letterlijk.
Daar heb ik het serverhok voor. Lekker temperatuurtje daar.quote:Op maandag 22 september 2025 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben net maar even in de droogkamer gaan staan. Daar is het een graad of 40 of zo. Dat is best even lekker nuKom je weer een beetje bij de mensen
Als dat laatste zo was dan zou ik lekker met de armen over elkaar kunnen zitten en zo mijn geld verdienen.quote:Op maandag 22 september 2025 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee joh alles in de cloud![]()
Up in smoke WHOOPIE
Ik zit bier te drinken in Schotland. Maat is eten aan het koken. Heb gevraagd of ik wat moest doen maar dat hoefde nietquote:Op maandag 22 september 2025 18:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als dat laatste zo was dan zou ik lekker met de armen over elkaar kunnen zitten en zo mijn geld verdienen.
quote:Op maandag 22 september 2025 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het niet Draupnir dan??! Mag minstens allebei.
Nou, lekker genieten dan maarquote:Op maandag 22 september 2025 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit bier te drinken in Schotland. Maat is eten aan het koken. Heb gevraagd of ik wat moest doen maar dat hoefde niet
In Zuid-Frankrijk is het 90 geloof ik en dan stond er vlak voor een haarspeldbocht een bordje 60.quote:Op maandag 22 september 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je hier ook veel in de bergen. Is in principe een 80 weg maar met alle bochten (vaak zonder vangrail) op de smalle wegen red je dat nooit. Of je moet je leven moe zijn.
geen idee wat hier de bedoeling van was maar dit gaat hem niet worden zoquote:
Dat vindt die kat ook.quote:Op maandag 22 september 2025 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee wat hier de bedoeling van was maar dit gaat hem niet worden zo
jij durft!quote:
wat voor soep?quote:Op maandag 22 september 2025 18:41 schreef essnhills het volgende:
Geen zin in avondeten
Doe wel soep ofzo
Tebbie?quote:Op maandag 22 september 2025 18:41 schreef essnhills het volgende:
Geen zin in avondeten
Doe wel soep ofzo
Ik zie nu echt zo’n Knight Rider jump voor mequote:Op maandag 22 september 2025 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ben ik met m'n vader samen ooit door de lucht gevlogen, over een heuvel die hij wat verkeerd ingeschat hadGelukkig ging de weg nog rechtdoor daarna en kwamen we weer op het asfalt terecht
quote:
Champignon denk ikquote:
Broodkontjesquote:
Kwight Riderquote:Op maandag 22 september 2025 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo’n Knight Rider jump voor me
Ja, ik bedoelde eigenlijk: Waarom heb je geen trek?quote:Op maandag 22 september 2025 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Champignon denk ik
[..]
Broodkontjes
Ohquote:Op maandag 22 september 2025 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde eigenlijk: Waarom heb je geen trek?
Awwwwquote:
iemand heeft mijn neef in de rechter benedenhoek geshoptquote:
Die spin is banger voor jou dan jij voor hem zou moeten zijnquote:Op maandag 22 september 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
Ik chill hem toch iets minder lekker nu ik niet weet of die spin nog in de woonkamer zit ergens.
Ja zal allemaal best.quote:Op maandag 22 september 2025 19:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die spin is banger voor jou dan jij voor hem zou moeten zijn
Zoveel te groter zoveel te beter. Vooral die grote zwarte huisspinnen met lange potenquote:Op maandag 22 september 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
Zal allemaal best maar niet als ze enorm groot zijn.
Ja leuk.quote:Op maandag 22 september 2025 19:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Tijdje terug werd ik 's nachts wakker en zag ik ineens een hele grote zwarte spin op de muur zitten waar ik tegenaan keek. Dacht eerst dat ik nog aan het dromen was maar hij was echt
quote:
Ongehoord dit.quote:
Dat is wat minder ja... Heb de spin in de slaapkamer uiteindelijk ook getransformeerd van huis naar buitenspin.quote:Op maandag 22 september 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
Ik laat spinnen vaak gewoon zitten waar ze zitten.
Behalve in mijn slaapkamer
Zeker na die keer dat er zo'n hele grote vlak naast mijn hoofd viel toen ik in bed lag
Vooral die grote dikke turbozestienkleppers met stalen poten die zo BAM BAM BAM door je huis raggen op zoek naar ratten, katten en andere kleine prooidiertjes.quote:Op maandag 22 september 2025 19:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zoveel te groter zoveel te beter. Vooral die grote zwarte huisspinnen met lange poten
Ik ben al redelijk ver met Scheurbek. heb 3 van de 7 zakjes gedaan. Gaat mooi wordenquote:Op maandag 22 september 2025 19:50 schreef Ama het volgende:
Ik stel voor dat we het over iets leuks gaan hebben.
Ik heb net een bod van 750 dollar uitgebracht op een 1899 $1 silver certificate in PMG 64 EPQ die een helft is van een mule changeover pairquote:Op maandag 22 september 2025 19:50 schreef Ama het volgende:
Niet, vind het sneuquote:
Doen ZIJ iets niet goed.quote:Op maandag 22 september 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie dat spinnen je ritme van hoe je door huis beweegt herkennen en daarna gaan gedragen?
Spinnen ontwijken je het liefst. Dus als je vaak spinnen tegenkomt doe je iets niet goed
Jaquote:Op maandag 22 september 2025 19:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat is wat minder ja... Heb de spin in de slaapkamer uiteindelijk ook getransformeerd van huis naar buitenspin.
Beetje zoals een Arachnotron in Doom.quote:Op maandag 22 september 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral die grote dikke turbozestienkleppers met stalen poten die zo BAM BAM BAM door je huis raggen op zoek naar ratten, katten en andere kleine prooidiertjes.
Overduidelijk zijquote:Op maandag 22 september 2025 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen ZIJ iets niet goed.
Wie betaalt er hier godverdomme de rekeningen?? Nou??
Lego?quote:Op maandag 22 september 2025 19:50 schreef Ama het volgende:
Ik denk het. Arachna = Spin dus primaquote:Op maandag 22 september 2025 19:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje zoals een Arachnotron in Doom.
Ik zuig ze ook wel eens op, gebeurd met name als ik spinnerag verwijder want dat hoef ik niet in huis.quote:Op maandag 22 september 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik pak gewoon de stofzuiger of elektrische vliegenmepper. Moet je maar niet boven bed gaan wonen
Zou mooi zijn als je donderdag je bestelling krijgtquote:Op maandag 22 september 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn bestelling is nog steeds niet verzonden.
Ook geen goed onderwerpquote:Op maandag 22 september 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn bestelling is nog steeds niet verzonden.
Met een plasmagun.quote:Op maandag 22 september 2025 19:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje zoals een Arachnotron in Doom.
Ja maar ik betwijfel het.quote:Op maandag 22 september 2025 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je donderdag je bestelling krijgt
Nee geen onesie.quote:Op maandag 22 september 2025 20:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ook geen goed onderwerp![]()
Naja, je hebt in ieder geval een fijne badjas. Volgende moet maar een onesie worden.
Ambar heeft ook een badjasjequote:Op maandag 22 september 2025 20:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ook geen goed onderwerp![]()
Naja, je hebt in ieder geval een fijne badjas. Volgende moet maar een onesie worden.
ETTO WEEGT HET ZWAARST OLEE VIEZE DIKZAKquote:
Maar als het dan echt heel koud is kun je badjas en onesie combinerenquote:Op maandag 22 september 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee geen onesie.Badjas is juist top.
Handig voor als het koud isquote:Op maandag 22 september 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar heeft ook een badjasje
Daar heb je dekentjes voor.quote:Op maandag 22 september 2025 20:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Maar als het dan echt heel koud is kun je badjas en onesie combineren
Nu al? Dat is op tijd. Welterustenquote:Op maandag 22 september 2025 20:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Tijd om naar bed te gaan. Welterusten alvast
Ik heb nergens gezegd wat ik daar ga doenquote:Op maandag 22 september 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu al? Dat is op tijd. Welterusten
quote:
Klopt en nat.quote:Op maandag 22 september 2025 20:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Handig voor als het koud is
heeft er nog iemand een printer?quote:
En die nieuwe dingen van Verkade.quote:Op maandag 22 september 2025 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Moet morgen naar Kruidvat en ze hebben nieuwe Milka. Halp.
quote:Op maandag 22 september 2025 20:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd wat ik daar ga doen![]()
Dank
Ik heb nog een laserprinter, maar die doet het niet goed meer. Elk vel papier komt vast te zitten.quote:
misschien moet je hem even opnieuw kalibrerenquote:Op maandag 22 september 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog een laserprinter, maar die doet het niet goed meer. Elk vel papier komt vast te zitten.
Was dit een betere dag?quote:Op maandag 22 september 2025 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
potver. Weer een biljetje wat ik wil. Nu even mijn bod accepteren graag, dan kunnen we naar bed.
Nee, niet meer.quote:
Geen idee. Misschien is een nieuwe toner cassette al een oplossing. Maarja, ik print echt zelden wat, en dat kan ook op kantoor, daar staat een mooie multifunctional. Die kan zelfs in kleur printen en dubbelzijdig.quote:Op maandag 22 september 2025 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien moet je hem even opnieuw kalibreren
Wat heb je nou weer gezegd.quote:Op maandag 22 september 2025 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heeeeeeeeee's baaaaaaaaaaaaaaaaaaad
Bekijk deze YouTube-video
Wat sta je nou stoer te doen. Is gewoon kalksteen.quote:Op maandag 22 september 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
dole mite is my name
and f-cking up motherf-ckers is my game
He's bad,
He's outta sight..
His name is..
DOLEMITE
niks ergs, gewoon wat D66 volk van weerwoord gediend.quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niks ergs, gewoon wat D66 volk van weerwoord gediend.
ofwel: tot in november ergens
Groetjes aan dimmiequote:Op maandag 22 september 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ZEEGGGG OUWEEquote:Op maandag 22 september 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie moet het anders doen dan?quote:Op maandag 22 september 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik dan zelf m'n Milka regelen?
Welnee, zelfs al bij overlijden notarieel vastgelegd:quote:Op maandag 22 september 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik dan zelf m'n Milka regelen?
quote:Op maandag 22 september 2025 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welnee, zelfs al bij overlijden notarieel vastgelegd:
"Op conto van overledene zal tot 2047 milka geleverd worden aan crediteur met name 'CherryLips.'"
Morgen een lange dag, maar overmorgen weer zoeentje als nu.quote:Op maandag 22 september 2025 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien had je dit even nodig
Ja blijf gewoon daar weg want hier kun je gewoon gezellig praten.quote:Op maandag 22 september 2025 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
waarom ga ik eigenlijk nog naar pol..
eigenlijk
waarom
Alleen maar verliezers.quote:Op maandag 22 september 2025 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
waarom ga ik eigenlijk nog naar pol..
eigenlijk
waarom
Misschien he.quote:Op maandag 22 september 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
JAMAARIKBENBOOS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan zegt vlinder weer dat ik normaal moet doen
Drink even een liter Chocomel, daar knap je wel weer van op.quote:Op maandag 22 september 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
JAMAARIKBENBOOS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan zegt vlinder weer dat ik normaal moet doen
Je dikke hoerenmoeder op een bakbrommerquote:
I'M BAAAAAAAAAAAAAAAADquote:Op maandag 22 september 2025 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoor dit incl. deuntje nu in mijn hoofd.
Nou, maar even doorbijten dan. Hoe is het daar met de verwarming?quote:Op maandag 22 september 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder op een bakbrommer![]()
Over 4378 uur is het weer lente
Kerstmarkt is wel leukquote:Op maandag 22 september 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
Ik vind de herfst echt heel matig en de winter ook want koud maar de winter is nog gezellig ofzo.
ja, niet.quote:Op maandag 22 september 2025 21:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, maar even doorbijten dan. Hoe is het daar met de verwarming?
Ja, in de herfst zijn de naaktslakken natuurlijk ook weer extra actief op de fietspaden.quote:Op maandag 22 september 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
Iedereen die enthousiast doet over de herfst gaat ongetwijfeld altijd met de auto.
quote:Op maandag 22 september 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
Iedereen die enthousiast doet over de herfst gaat ongetwijfeld altijd met de auto.
Enige voordeel misschien aan twee of drie weken thuis moeten blijven straks.quote:Op maandag 22 september 2025 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, in de herfst zijn de naaktslakken natuurlijk ook weer extra actief op de fietspaden.
Ze verkopen dit jaar wel steeds leukere dingen voor Halloween bij de Action enz. Wel leuk dat het steeds meer gaat leven.quote:
Plaatje doet het niet.quote:Op maandag 22 september 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
Dacht pak snel mijn schone dekentje (had hem uitgewassen) weg voor de kat hem inpikt. Tja was even vergeten dat ze ook een schootkat is.
[ link | afbeelding ]
Missie mislukt.
Collega van mij was vanmorgen wel erg enthouisiast.quote:Op maandag 22 september 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
misschien was voor haar ook wel de 'lente' begonnen?quote:Op maandag 22 september 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Collega van mij was vanmorgen wel erg enthouisiast.
Erik, de lente is begonnen en trok een vrolijk gezicht.
ehh je bedoelt de herfst
oh ja zei ze![]()
Zou kunnen natuurlijkquote:Op maandag 22 september 2025 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien was voor haar ook wel de 'lente' begonnen?
neequote:Op maandag 22 september 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
Die deed het hier wel. En dat is een mummie.quote:Op maandag 22 september 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
Dan deed die andere het vast ook niet waar ik vroeg of dit nou een mummie of een zombie is.
[ afbeelding ]
En na verloop van tijd wordt het ongemakkelijk warm.quote:Op maandag 22 september 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
Het is wel schattig hoor dat ze op schoot ligt maar het is ook wel een beetje vervelend dat je echt gewoon niks kan.
Ja op het dekentje die ik eigenlijk een beetje kattenhaar vrij probeerde te houden.quote:
Goed idee. ik ga ook even een bakkie zettenquote:Op maandag 22 september 2025 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ben maar aan de thee inmiddels
gewoon tijdelijk aan overgevenquote:Op maandag 22 september 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
Het is wel schattig hoor dat ze op schoot ligt maar het is ook wel een beetje vervelend dat je echt gewoon niks kan.
Wat een gare website dat het de ene keer wel werkt en de andere keer weer niet.quote:Op maandag 22 september 2025 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Die deed het hier wel. En dat is een mummie.
quote:Op maandag 22 september 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja op het dekentje die ik eigenlijk een beetje kattenhaar vrij probeerde te houden.
quote:Op maandag 22 september 2025 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
En na verloop van tijd wordt het ongemakkelijk warm.
Ja het begin is wel heel schattig maar op den duur denk je goh een glas drinken is wel chill ofzo.quote:Op maandag 22 september 2025 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon tijdelijk aan overgeven
maar ik snap je punt, ik heb ook liever een kat die naast me ligt of rustig heen en weer loopt (langs een hangende arm/hand zeg maar)
hapse!quote:Op maandag 22 september 2025 21:25 schreef mschol het volgende:
even kijken of mn pita broodjes afgekoeld zijn, kan ik gyros erin dumpen
#geenhittebestendigehanden
Ik begrijp nog steeds niet hoe je zo laat avondeten kunt doen zonder eerst een pak koekjes ofzo leeg te hebben gegeten.quote:Op maandag 22 september 2025 21:25 schreef mschol het volgende:
even kijken of mn pita broodjes afgekoeld zijn, kan ik gyros erin dumpen
#geenhittebestendigehanden
ik had zaterdag beloofd om twee kerstbomen van boven te halen en klaar te zetten voor morgen.quote:Op maandag 22 september 2025 21:26 schreef mschol het volgende:
en ik moet eigenlijk nog ruimen hier.... maar eigenlijk geen zin meer in.. heb nog tot vrijdag..
quote:Op maandag 22 september 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet hoe je zo laat avondeten kunt doen zonder eerst een pak koekjes ofzo leeg te hebben gegeten.
Kerstbomen wat in september.quote:Op maandag 22 september 2025 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik had zaterdag beloofd om twee kerstbomen van boven te halen en klaar te zetten voor morgen.
Bedacht ik me ook rond half 9 om nog even snel te doen
ja het schijnt dat als je ze pas op 20 december kado doet aan iemand dat diegene er erg weinig meer aan heeftquote:
Droogkamerquote:Op maandag 22 september 2025 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
wel net nog even 5 minuten in de droogkamer gezeten. Dat werkt toch het beste. Ik ben een soort salamander.
meestal heb ik wat fruit ofzo als ik thuis komquote:Op maandag 22 september 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet hoe je zo laat avondeten kunt doen zonder eerst een pak koekjes ofzo leeg te hebben gegeten.
Nou ik ben donderdag jarig maar ik zou niet per se een kerstboom voor mijn verjaardag willen hebben.quote:Op maandag 22 september 2025 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja het schijnt dat als je ze pas op 20 december kado doet aan iemand dat diegene er erg weinig meer aan heeft
mijne staat het hele jaar.quote:Op maandag 22 september 2025 21:35 schreef Donna het volgende:
Ohhhh de kerstboom. Zodra dochter jarig geweest is, zet ik 'm op.
Had ook niet het idee om hem naar Emmen te brengenquote:Op maandag 22 september 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik ben donderdag jarig maar ik zou niet per se een kerstboom voor mijn verjaardag willen hebben.
Nou gelukkig maar want het lijkt me ook geen succes met de kat.quote:Op maandag 22 september 2025 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Had ook niet het idee om hem naar Emmen te brengen
quote:
quote:
dat geeft meteen een gevoel van voldoening (of hoe je het maar wilt noemen) dat het zo goed terecht komt.quote:Op maandag 22 september 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
ik zag een appje dat de markers die ik kado heb gedaan driftig gebruikt werden vandaag
die persoon had nog niet geprobeerd te blenden, maar dat komt wel
ja, al wist ik wel dat ze in de smaak zouden vallen..ookal was de dankjewel wat koeltjes..quote:Op maandag 22 september 2025 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat geeft meteen een gevoel van voldoening (of hoe je het maar wilt noemen) dat het zo goed terecht komt.
quote:Op maandag 22 september 2025 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, al wist ik wel dat ze in de smaak zouden vallen..ookal was de dankjewel wat koeltjes..(denk beetje overdonderd van het aantal markers
)
ik vind het wel leuk staan, beetje kerstdecoratie.. maar het liefst staat het dan wel gelijk een lange tijd..quote:
Gewoon altijd een soort Halloween thema in huis hebben.quote:Op maandag 22 september 2025 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk staan, beetje kerstdecoratie.. maar het liefst staat het dan wel gelijk een lange tijd..
ik kan niet zoals mijn moeder deed bij elk dingetje (pasen, kerst, sinterklaas, zomer, herfst enzo) de woonkamer aanpassen,
roze gevel met halloween decoratie?quote:Op maandag 22 september 2025 22:01 schreef Ama het volgende:
Over een paar jaar kan je mijn huis denk ik echt in drie woorden omschrijven: roze, LEGO en Halloween.
Is nu al een beetje zo maar nu is het nog subtiel.
Breng mij nou niet op ideeën.quote:Op maandag 22 september 2025 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
roze gevel met halloween decoratie?
Ik wist helemaal niet dat het van Disney is.quote:Op maandag 22 september 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
Jimmy Kimmel keert dinsdag terug op tv na gesprekken met Disney
Jimmy Kimmel (57) is vanaf dinsdag weer te zien met zijn talkshow 'Jimmy Kimmel Live'. Dat bevestigt Disney, dat samen met de presentator de afgelopen dagen aan een compromis werkte voor zijn terugkeer.
Niet iedereen is blij met die terugkeer. President Trump liet zich al spottend uit: volgens hem is Jimmy 'niet getalenteerd' en zou de talkshow eigenlijk al eerder zijn gestopt. "Noem het vrijheid van meningsuiting of niet, hij is ontslagen vanwege gebrek aan talent", sneerde Trump tijdens zijn staatsbezoek aan het Verenigd Koninkrijk.
Met zijn terugkeer is duidelijk dat Disney het vertrouwen nog niet heeft verloren in de komiek, die sinds 2003 zijn talkshow presenteert. Of de comedian bereid is zich in te houden in zijn scherpe grappen over de president, blijft voorlopig de vraag.
je hebt alle boycotdisney oproepen niet meegekregen?quote:Op maandag 22 september 2025 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat het van Disney is.
Ik heb voor dit jaar wel even genoeg dingetjes gekocht maar volgend jaar weer nieuwe ronde en nieuwe dingen. Het leeft wel steeds meer in de winkels dus dat is wel leuk.quote:
Nou nee ik wist dat hij eraf gegooid was na die opmerking maar ben er verder niet zo mee bezig geweest.quote:Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt alle boycotdisney oproepen niet meegekregen?
die heb ik niet meegekregen..quote:Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt alle boycotdisney oproepen niet meegekregen?
Ik zit genoeg op internet maar ik heb daar ook echt niks van meegekregen.quote:Op maandag 22 september 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik niet meegekregen..
maar wel treurig eigenlijk
Ja maar daar kijk ik niet meer naar.quote:Op maandag 22 september 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
lubach heeft zelfs allemaal nieuwe ideeën gegeven voor de disneysprookjes
Lubachquote:Op maandag 22 september 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
lubach heeft zelfs allemaal nieuwe ideeën gegeven voor de disneysprookjes
weltrustenquote:Op maandag 22 september 2025 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bekkie staat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Morgen nog de vleugels
Tevens tot morgen![]()
pas maar op, straks vind ze je te kinderachtigquote:Op maandag 22 september 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb een handgeschreven liefdesbrief gemaakt voor Vlinder...
ga het onder haar kussen leggen
puberaal he?
Toch wel anoniem??quote:Op maandag 22 september 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
puberaal he?
Wat liefquote:Op maandag 22 september 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
puberaal he?
Of @Luctor.et.Emergoquote:Op maandag 22 september 2025 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is in het Latijn, dus ze weet dat ik het ben
gelukkig gaat het weer de goede kant uit. Vandaag weer gewerkt op het Koraalroodquote:Op maandag 22 september 2025 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]![]()
hoe gaat het met koen? na de (soort van) rollercoaster vorige week?
tijd voor vlinders vangenquote:Op maandag 22 september 2025 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Ik weet niet wat hier staat"...
ZAL NOG EENS EEN BRIEF SCHRIJVEN
ah, bent naar de basic fit geweestquote:Op maandag 22 september 2025 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig gaat het weer de goede kant uit. Vandaag weer gewerkt op het Koraalrood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:Op maandag 22 september 2025 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, bent naar de basic fit geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paar deuren verderop
Same shit, different day
SC hopper present
de nobelprijs voor meest gestoorde amerikaanse presidentquote:Op maandag 22 september 2025 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou Trump hier een nobelprijs voor krijgen?
Bijna iedereen heeft ondertussen Disney+ opgezegd.quote:Op maandag 22 september 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
Jimmy Kimmel keert dinsdag terug op tv na gesprekken met Disney
Jimmy Kimmel (57) is vanaf dinsdag weer te zien met zijn talkshow 'Jimmy Kimmel Live'. Dat bevestigt Disney, dat samen met de presentator de afgelopen dagen aan een compromis werkte voor zijn terugkeer.
Niet iedereen is blij met die terugkeer. President Trump liet zich al spottend uit: volgens hem is Jimmy 'niet getalenteerd' en zou de talkshow eigenlijk al eerder zijn gestopt. "Noem het vrijheid van meningsuiting of niet, hij is ontslagen vanwege gebrek aan talent", sneerde Trump tijdens zijn staatsbezoek aan het Verenigd Koninkrijk.
Met zijn terugkeer is duidelijk dat Disney het vertrouwen nog niet heeft verloren in de komiek, die sinds 2003 zijn talkshow presenteert. Of de comedian bereid is zich in te houden in zijn scherpe grappen over de president, blijft voorlopig de vraag.
Ik niet, zit in m'n tv pakketquote:Op maandag 22 september 2025 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft ondertussen Disney+ opgezegd.
Linkse wetenschap gaat ook aan banden gelegd worden.quote:Op maandag 22 september 2025 23:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou kunnen we rustig gaan slapen jongens, wat een genie is het ook
Wat is linkse wetenschap überhaupt?quote:Op maandag 22 september 2025 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Linkse wetenschap gaat ook aan banden gelegd worden.
De corrupte wetenschap die gefinancierd wordt door Big Pharma en andere bedrijven die niet het beste met ons voor hebben. Nu krijgen we evidence-based wetenschapquote:Op maandag 22 september 2025 23:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is linkse wetenschap überhaupt?
En Trump gaat eigenhandig bepalen wat wel of geen evidence-based wetenschap is? Dear Lord..quote:Op maandag 22 september 2025 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De corrupte wetenschap die gefinancierd wordt door Big Pharma en andere bedrijven die niet het beste met ons voor hebben. Nu krijgen we evidence-based wetenschap
We moeten voorbeeld aan de Amish nemen; die hebben geen autisme.quote:Op maandag 22 september 2025 23:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En Trump gaat eigenhandig bepalen wat wel of geen evidence-based wetenschap is? Dear Lord..
Hij kan ToMaat wel inhuren, die denkt dat ze bij een vaccin (en biopsie, en, en, en) een chip implementerenquote:Op maandag 22 september 2025 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook niet teveel vaccins aan je kinderen geven
quote:Op maandag 22 september 2025 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We moeten voorbeeld aan de Amish nemen; die hebben geen autisme.
En dit alles omdat mensen dachten dat het een goed idee was om het weer eens te proberen met een vrouwelijke presidentskandidaat.
Met die chip wil ik wel iedere taal met bijhorende dialecten kunnen spreken, schrijven, lezen, verstaan en begrijpen.quote:Op maandag 22 september 2025 23:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij kan ToMaat wel inhuren, die denkt dat ze bij een vaccin (en biopsie, en, en, en) een chip implementeren
pfffftt klinkt wel vermoeiend hoorquote:Op maandag 22 september 2025 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met die chip wil ik wel iedere taal met bijhorende dialecten kunnen spreken, schrijven, lezen, verstaan en begrijpen.
Als je het allemaal vloeiend kan kost het geen moeite, dat is het mooiequote:Op maandag 22 september 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
pfffftt klinkt wel vermoeiend hoor
Ik speel gewoon in een brandende wereld.quote:Op maandag 22 september 2025 23:10 schreef kwiwi het volgende:
Nou, brandweertraining voor over een jaar is ook weer gepland. 3 dagen in een brandend huis spelen
dat vroeg hij nietquote:Op maandag 22 september 2025 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je het allemaal vloeiend kan kost het geen moeite, dat is het mooie
Dit dus.quote:Op maandag 22 september 2025 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je het allemaal vloeiend kan kost het geen moeite, dat is het mooie
quote:Op maandag 22 september 2025 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik speel gewoon in een brandende wereld.
quote:Ik ben Georg F. Wilhelm, Duitse begunstigde, investeerder en CEO van de Schaeffler Group. Ik ben een van de eigenaren van de Schaeffler Group. Ik heb 25 procent van mijn privévermogen aan een goed doel geschonken. Ik heb besloten om ¤ 1.700.000,00 aan u te schenken als investering. Bent u geīnteresseerd in mijn beleggingsfonds? Neem dan nu contact met ons op om een aanvraag in te dienen.
Al enige idee wat je er mee wil gaan doen?quote:
sorry hoor..quote:Op maandag 22 september 2025 23:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te wijsneuzen op de late avond
Waarschijnlijk ook een chip.quote:Op maandag 22 september 2025 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat leuk dat die man zo goed Nederlands kan zeg![]()
Huis kopen.quote:Op maandag 22 september 2025 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al enige idee wat je er mee wil gaan doen?
awww thnxquote:Op maandag 22 september 2025 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou wijsneuzen mogen best blijven hoor![]()
Mazzeltje hoor! En met 1,7 miljoen kun je gelukkig nog net wat in Groningen kopen tegenwoordig.quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is het ook wel op daarna gelijk.
Een klushuis.quote:Op maandag 22 september 2025 23:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mazzeltje hoor! En met 1,7 miljoen kun je gelukkig nog net wat in Groningen kopen tegenwoordig.
Nee is logisch. Vorig jaar had je ons nog niet zo in je hart gesloten. Nu wel. Daardoor is het drukker in je hart en moet het harder werkenquote:Op maandag 22 september 2025 23:19 schreef Nattekat het volgende:
Oh, mijn horloge heeft toch gesynchroniseerd
Hartslag 210 genot. Vorig jaar is mijn maximale hartslag vastgesteld op 200, verdacht!
Behalve Ama want die wist niet dat ABC van Disney isquote:Op maandag 22 september 2025 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft ondertussen Disney+ opgezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |