SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Wanneer is ke eerste dag?quote:
Heb je hier ook veel in de bergen. Is in principe een 80 weg maar met alle bochten (vaak zonder vangrail) op de smalle wegen red je dat nooit. Of je moet je leven moe zijn.quote:Op maandag 22 september 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja 60 mph is hier volstrekt onmogelijk op sommige weggetjes.
ja dat, maar niet alleen bochten, ook stukken 25 % en blind summits. Dat je tot de laatste meter geen idee hebt wat de weg daarna gaat doen. Daar vlieg je zo vanaf. Letterlijk.quote:Op maandag 22 september 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je hier ook veel in de bergen. Is in principe een 80 weg maar met alle bochten (vaak zonder vangrail) op de smalle wegen red je dat nooit. Of je moet je leven moe zijn.
Zo ben ik met m'n vader samen ooit door de lucht gevlogen, over een heuvel die hij wat verkeerd ingeschat hadquote:Op maandag 22 september 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat, maar niet alleen bochten, ook stukken 25 % en blind summits. Dat je tot de laatste meter geen idee hebt wat de weg daarna gaat doen. Daar vlieg je zo vanaf. Letterlijk.
Daar heb ik het serverhok voor. Lekker temperatuurtje daar.quote:Op maandag 22 september 2025 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben net maar even in de droogkamer gaan staan. Daar is het een graad of 40 of zo. Dat is best even lekker nuKom je weer een beetje bij de mensen
Als dat laatste zo was dan zou ik lekker met de armen over elkaar kunnen zitten en zo mijn geld verdienen.quote:Op maandag 22 september 2025 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee joh alles in de cloud![]()
Up in smoke WHOOPIE
Ik zit bier te drinken in Schotland. Maat is eten aan het koken. Heb gevraagd of ik wat moest doen maar dat hoefde nietquote:Op maandag 22 september 2025 18:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als dat laatste zo was dan zou ik lekker met de armen over elkaar kunnen zitten en zo mijn geld verdienen.
quote:Op maandag 22 september 2025 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het niet Draupnir dan??! Mag minstens allebei.
Nou, lekker genieten dan maarquote:Op maandag 22 september 2025 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit bier te drinken in Schotland. Maat is eten aan het koken. Heb gevraagd of ik wat moest doen maar dat hoefde niet
In Zuid-Frankrijk is het 90 geloof ik en dan stond er vlak voor een haarspeldbocht een bordje 60.quote:Op maandag 22 september 2025 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je hier ook veel in de bergen. Is in principe een 80 weg maar met alle bochten (vaak zonder vangrail) op de smalle wegen red je dat nooit. Of je moet je leven moe zijn.
geen idee wat hier de bedoeling van was maar dit gaat hem niet worden zoquote:
Dat vindt die kat ook.quote:Op maandag 22 september 2025 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee wat hier de bedoeling van was maar dit gaat hem niet worden zo
jij durft!quote:
wat voor soep?quote:Op maandag 22 september 2025 18:41 schreef essnhills het volgende:
Geen zin in avondeten
Doe wel soep ofzo
Tebbie?quote:Op maandag 22 september 2025 18:41 schreef essnhills het volgende:
Geen zin in avondeten
Doe wel soep ofzo
Ik zie nu echt zo’n Knight Rider jump voor mequote:Op maandag 22 september 2025 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ben ik met m'n vader samen ooit door de lucht gevlogen, over een heuvel die hij wat verkeerd ingeschat hadGelukkig ging de weg nog rechtdoor daarna en kwamen we weer op het asfalt terecht
quote:
Champignon denk ikquote:
Broodkontjesquote:
Kwight Riderquote:Op maandag 22 september 2025 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie nu echt zo’n Knight Rider jump voor me
Ja, ik bedoelde eigenlijk: Waarom heb je geen trek?quote:Op maandag 22 september 2025 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Champignon denk ik
[..]
Broodkontjes
Ohquote:Op maandag 22 september 2025 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde eigenlijk: Waarom heb je geen trek?
Awwwwquote:
iemand heeft mijn neef in de rechter benedenhoek geshoptquote:
Die spin is banger voor jou dan jij voor hem zou moeten zijnquote:Op maandag 22 september 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
Ik chill hem toch iets minder lekker nu ik niet weet of die spin nog in de woonkamer zit ergens.
Ja zal allemaal best.quote:Op maandag 22 september 2025 19:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die spin is banger voor jou dan jij voor hem zou moeten zijn
Zoveel te groter zoveel te beter. Vooral die grote zwarte huisspinnen met lange potenquote:Op maandag 22 september 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
Zal allemaal best maar niet als ze enorm groot zijn.
Ja leuk.quote:Op maandag 22 september 2025 19:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Tijdje terug werd ik 's nachts wakker en zag ik ineens een hele grote zwarte spin op de muur zitten waar ik tegenaan keek. Dacht eerst dat ik nog aan het dromen was maar hij was echt
quote:
Ongehoord dit.quote:
Dat is wat minder ja... Heb de spin in de slaapkamer uiteindelijk ook getransformeerd van huis naar buitenspin.quote:Op maandag 22 september 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
Ik laat spinnen vaak gewoon zitten waar ze zitten.
Behalve in mijn slaapkamer
Zeker na die keer dat er zo'n hele grote vlak naast mijn hoofd viel toen ik in bed lag
Vooral die grote dikke turbozestienkleppers met stalen poten die zo BAM BAM BAM door je huis raggen op zoek naar ratten, katten en andere kleine prooidiertjes.quote:Op maandag 22 september 2025 19:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zoveel te groter zoveel te beter. Vooral die grote zwarte huisspinnen met lange poten
Ik ben al redelijk ver met Scheurbek. heb 3 van de 7 zakjes gedaan. Gaat mooi wordenquote:Op maandag 22 september 2025 19:50 schreef Ama het volgende:
Ik stel voor dat we het over iets leuks gaan hebben.
Ik heb net een bod van 750 dollar uitgebracht op een 1899 $1 silver certificate in PMG 64 EPQ die een helft is van een mule changeover pairquote:Op maandag 22 september 2025 19:50 schreef Ama het volgende:
Niet, vind het sneuquote:
Doen ZIJ iets niet goed.quote:Op maandag 22 september 2025 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Wisten jullie dat spinnen je ritme van hoe je door huis beweegt herkennen en daarna gaan gedragen?
Spinnen ontwijken je het liefst. Dus als je vaak spinnen tegenkomt doe je iets niet goed
Jaquote:Op maandag 22 september 2025 19:48 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat is wat minder ja... Heb de spin in de slaapkamer uiteindelijk ook getransformeerd van huis naar buitenspin.
Beetje zoals een Arachnotron in Doom.quote:Op maandag 22 september 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral die grote dikke turbozestienkleppers met stalen poten die zo BAM BAM BAM door je huis raggen op zoek naar ratten, katten en andere kleine prooidiertjes.
Overduidelijk zijquote:Op maandag 22 september 2025 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen ZIJ iets niet goed.
Wie betaalt er hier godverdomme de rekeningen?? Nou??
Lego?quote:Op maandag 22 september 2025 19:50 schreef Ama het volgende:
Ik denk het. Arachna = Spin dus primaquote:Op maandag 22 september 2025 19:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje zoals een Arachnotron in Doom.
Ik zuig ze ook wel eens op, gebeurd met name als ik spinnerag verwijder want dat hoef ik niet in huis.quote:Op maandag 22 september 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik pak gewoon de stofzuiger of elektrische vliegenmepper. Moet je maar niet boven bed gaan wonen
Zou mooi zijn als je donderdag je bestelling krijgtquote:Op maandag 22 september 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn bestelling is nog steeds niet verzonden.
Ook geen goed onderwerpquote:Op maandag 22 september 2025 19:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn bestelling is nog steeds niet verzonden.
Met een plasmagun.quote:Op maandag 22 september 2025 19:55 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje zoals een Arachnotron in Doom.
Ja maar ik betwijfel het.quote:Op maandag 22 september 2025 20:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je donderdag je bestelling krijgt
Nee geen onesie.quote:Op maandag 22 september 2025 20:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ook geen goed onderwerp![]()
Naja, je hebt in ieder geval een fijne badjas. Volgende moet maar een onesie worden.
Ambar heeft ook een badjasjequote:Op maandag 22 september 2025 20:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ook geen goed onderwerp![]()
Naja, je hebt in ieder geval een fijne badjas. Volgende moet maar een onesie worden.
ETTO WEEGT HET ZWAARST OLEE VIEZE DIKZAKquote:
Maar als het dan echt heel koud is kun je badjas en onesie combinerenquote:Op maandag 22 september 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee geen onesie.Badjas is juist top.
Handig voor als het koud isquote:Op maandag 22 september 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar heeft ook een badjasje
Daar heb je dekentjes voor.quote:Op maandag 22 september 2025 20:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Maar als het dan echt heel koud is kun je badjas en onesie combineren
Nu al? Dat is op tijd. Welterustenquote:Op maandag 22 september 2025 20:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Tijd om naar bed te gaan. Welterusten alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |