Had ook niet het idee om hem naar Emmen te brengenquote:Op maandag 22 september 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik ben donderdag jarig maar ik zou niet per se een kerstboom voor mijn verjaardag willen hebben.
Nou gelukkig maar want het lijkt me ook geen succes met de kat.quote:Op maandag 22 september 2025 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Had ook niet het idee om hem naar Emmen te brengen
quote:
quote:
dat geeft meteen een gevoel van voldoening (of hoe je het maar wilt noemen) dat het zo goed terecht komt.quote:Op maandag 22 september 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
ik zag een appje dat de markers die ik kado heb gedaan driftig gebruikt werden vandaag
die persoon had nog niet geprobeerd te blenden, maar dat komt wel
ja, al wist ik wel dat ze in de smaak zouden vallen..ookal was de dankjewel wat koeltjes..quote:Op maandag 22 september 2025 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat geeft meteen een gevoel van voldoening (of hoe je het maar wilt noemen) dat het zo goed terecht komt.
quote:Op maandag 22 september 2025 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, al wist ik wel dat ze in de smaak zouden vallen..ookal was de dankjewel wat koeltjes..(denk beetje overdonderd van het aantal markers
)
ik vind het wel leuk staan, beetje kerstdecoratie.. maar het liefst staat het dan wel gelijk een lange tijd..quote:
Gewoon altijd een soort Halloween thema in huis hebben.quote:Op maandag 22 september 2025 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk staan, beetje kerstdecoratie.. maar het liefst staat het dan wel gelijk een lange tijd..
ik kan niet zoals mijn moeder deed bij elk dingetje (pasen, kerst, sinterklaas, zomer, herfst enzo) de woonkamer aanpassen,
roze gevel met halloween decoratie?quote:Op maandag 22 september 2025 22:01 schreef Ama het volgende:
Over een paar jaar kan je mijn huis denk ik echt in drie woorden omschrijven: roze, LEGO en Halloween.
Is nu al een beetje zo maar nu is het nog subtiel.
Breng mij nou niet op ideeën.quote:Op maandag 22 september 2025 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
roze gevel met halloween decoratie?
Ik wist helemaal niet dat het van Disney is.quote:Op maandag 22 september 2025 22:05 schreef Nizno het volgende:
Jimmy Kimmel keert dinsdag terug op tv na gesprekken met Disney
Jimmy Kimmel (57) is vanaf dinsdag weer te zien met zijn talkshow 'Jimmy Kimmel Live'. Dat bevestigt Disney, dat samen met de presentator de afgelopen dagen aan een compromis werkte voor zijn terugkeer.
Niet iedereen is blij met die terugkeer. President Trump liet zich al spottend uit: volgens hem is Jimmy 'niet getalenteerd' en zou de talkshow eigenlijk al eerder zijn gestopt. "Noem het vrijheid van meningsuiting of niet, hij is ontslagen vanwege gebrek aan talent", sneerde Trump tijdens zijn staatsbezoek aan het Verenigd Koninkrijk.
Met zijn terugkeer is duidelijk dat Disney het vertrouwen nog niet heeft verloren in de komiek, die sinds 2003 zijn talkshow presenteert. Of de comedian bereid is zich in te houden in zijn scherpe grappen over de president, blijft voorlopig de vraag.
je hebt alle boycotdisney oproepen niet meegekregen?quote:Op maandag 22 september 2025 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat het van Disney is.
Ik heb voor dit jaar wel even genoeg dingetjes gekocht maar volgend jaar weer nieuwe ronde en nieuwe dingen. Het leeft wel steeds meer in de winkels dus dat is wel leuk.quote:
Nou nee ik wist dat hij eraf gegooid was na die opmerking maar ben er verder niet zo mee bezig geweest.quote:Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt alle boycotdisney oproepen niet meegekregen?
die heb ik niet meegekregen..quote:Op maandag 22 september 2025 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt alle boycotdisney oproepen niet meegekregen?
Ik zit genoeg op internet maar ik heb daar ook echt niks van meegekregen.quote:Op maandag 22 september 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik niet meegekregen..
maar wel treurig eigenlijk
Ja maar daar kijk ik niet meer naar.quote:Op maandag 22 september 2025 22:09 schreef Nizno het volgende:
lubach heeft zelfs allemaal nieuwe ideeën gegeven voor de disneysprookjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |