Oh leuk, dat kan ik ook kijken vanuit hier denk ik.quote:Op maandag 22 september 2025 17:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://pers.omroepmax.nl(...)een-jaar-in-de-alpen
@:kwiwi
Dit ga ik denk ik wel volgen.
Lijkt me mooi en Carrie is leuk
Carrie Tefsen?quote:Op maandag 22 september 2025 17:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://pers.omroepmax.nl(...)een-jaar-in-de-alpen
@:kwiwi
Dit ga ik denk ik wel volgen.
Lijkt me mooi en Carrie is leuk
Ik was vanmiddag even bij de buurvrouw, ook een hele reisquote:Op maandag 22 september 2025 17:11 schreef Koen66 het volgende:
Het is wel weer een 'KSC op reis' momentje
Wellicht iets vaker, scheelt niet zo heel veelquote:Op maandag 22 september 2025 17:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Regent het daar niet bijna altijd?
Nicequote:Op maandag 22 september 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag even bij de buurvrouw, ook een hele reis
Evert Wie?quote:Op maandag 22 september 2025 17:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Carrie Ten Napel.
Dochter van Evert
Evert Ten Napel. Bekende voetbalcommentator.quote:
ook alweer 15 jaar met pensioen trouwens.quote:Op maandag 22 september 2025 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Evert Ten Napel. Bekende voetbalcommentator.
Wist ik welquote:Op maandag 22 september 2025 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die dekselse visserszoon uit Katwijk jaquote:Op maandag 22 september 2025 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die Dekselse Evert Tefsen ja
Goed boekje! Mooi uitgegeven ook. Ik moest lachen om de Draupner (je schreef Draupnir) wave of money finding en dat ik nerd genoeg ben om direct te weten wat je bedoelt.quote:Op maandag 22 september 2025 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat vond je van het boekje trouwens @:recce ? nog suggesties voor de volgende keer?
Bestaat dat nog? Iedereen is dood toch inmiddels? Behalve Erik van Muiswinkel en Hans Böhm?quote:Op maandag 22 september 2025 17:21 schreef Nizno het volgende:
ff gelezen of ik "ook dat nog" moet gaan terug kijken. De tendens in TV is negatief dus ik sla over
Ik heb het gisteren ook niet aangedurfd.quote:Op maandag 22 september 2025 17:21 schreef Nizno het volgende:
ff gelezen of ik "ook dat nog" moet gaan terug kijken. De tendens in TV is negatief dus ik sla over
Mijn vader kan hem niet uitstaanquote:Op maandag 22 september 2025 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
rebootquote:Op maandag 22 september 2025 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Iedereen is dood toch inmiddels? Behalve Erik van Muiswinkel en Hans Böhm?
Is het niet Draupnir dan??! Mag minstens allebei.quote:Op maandag 22 september 2025 17:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed boekje! Mooi uitgegeven ook. Ik moest lachen om de Draupner (je schreef Draupnir) wave of money finding en dat ik nerd genoeg ben om direct te weten wat je bedoelt.Ik ga nadenken over suggesties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |