Filmen, denk ik.quote:Op maandag 22 september 2025 10:50 schreef Moonversion het volgende:
Wat ben je er van plan mee te gaan doen?
Wolven vastleggenquote:Op maandag 22 september 2025 10:50 schreef Moonversion het volgende:
Wat ben je er van plan mee te gaan doen?
Nee, echt voor het gaan wandelen. Vastleggen hoeveel 'lone wolves' ik tegenkom en hoeveel paren of roedels.quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:29 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet een wildcamera?
En... wat heeft TS hier aan? Of ligt dat model nog bij de Dirk?quote:Op woensdag 24 september 2025 15:04 schreef gepromoveerT het volgende:
Ik heb een jaar of wat geleden voor een tientje een bodycam bij de super Dirk gekocht.
Het ding is van formaat 5x5 cm. en 2 cm. dik. Heeft een resolutie van 1080p, er kan een micro-sd kaartje in en opladen via usb.
Geen grote accu, pakweg voor 10 minuten film en je kan er nog timelaps en foto's mee maken ook. En je bevestigt dat ding gewoon met een clip aan je borstzakje. Werkt prima al moet je wel leren omgaan met de software.
Voor een 10tje
Raar dat je dat zegt...internet en in deze Ali is je beste vriend.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En... wat heeft TS hier aan? Of ligt dat model nog bij de Dirk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |