Ook boven de 100 of alleen bij een schrale stoplichtsprint.quote:Op zondag 21 september 2025 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
Terwijl ik met een dikke id4 iedere verlaagde opgevoerde kutgolf van sjonnie of achmed eruit rijdt
Dat laatste.quote:Op zondag 21 september 2025 19:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ook boven de 100 of alleen bij een schrale stoplichtsprint.
Ik zit liever in mijn LS460 President 4,6L V8 met bijna 400pk. 19 speakers van Mark Levinson, stoelverwarming en koeling voor en achter, DVD scherm in het dak, Dolby Digital surround, koelkast in de achterbank die elektrisch op standje relaxt te verstellen is et cetera.quote:Op zondag 21 september 2025 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
Terwijl ik met een dikke id4 iedere verlaagde opgevoerde kutgolf van sjonnie of achmed eruit rijdt
Die heb ik ook een. Net als een Mia Electric voor de vrouw.quote:Op zondag 21 september 2025 20:10 schreef The_Verve het volgende:
On topic: die Link & Co vind ik echt een gedrocht.
Ben jij dit? Dit beeld krijg ik nu niet meer uit m'n hoofdquote:Op zondag 21 september 2025 20:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zit liever in mijn LS460 President 4,6L V8 met bijna 400pk. 19 speakers van Mark Levinson, stoelverwarming en koeling voor en achter, DVD scherm in het dak, Dolby Digital surround, koelkast in de achterbank die elektrisch op standje relaxt te verstellen is et cetera.
Voor minder geld dan de jouwes
20 jaar jonger en ik rij zelf. En niet zo lelijk.quote:Op zondag 21 september 2025 20:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ben jij dit? Dit beeld krijg ik nu niet meer uit m'n hoofd
[ afbeelding ]
Heel goed in rechtdoor rijdenquote:Op zondag 21 september 2025 20:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zit liever in mijn LS460 President 4,6L V8 met bijna 400pk. 19 speakers van Mark Levinson, stoelverwarming en koeling voor en achter, DVD scherm in het dak, Dolby Digital surround, koelkast in de achterbank die elektrisch op standje relaxt te verstellen is et cetera.
Voor minder geld dan de jouwes
Verlagingsmodule op de luchtvering laten zetten.quote:Op zondag 21 september 2025 20:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heel goed in rechtdoor rijden
Er bestaat geen dikke ID4...quote:Op zondag 21 september 2025 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
Welk merk is dat? Ik dacht altijd dat met zo'n paardje Ferrari is. Maar dit is dat niet toch? Zie ze ook best vaak gewoon in de file staan. Of is Ferrari net zo'n pauper gezinsauto merk geworden als porche?quote:
(Ford) Mustang.quote:Op maandag 22 september 2025 04:36 schreef borbit het volgende:
[..]
Welk merk is dat? Ik dacht altijd dat met zo'n paardje Ferrari is. Maar dit is dat niet toch? Zie ze ook best vaak gewoon in de file staan. Of is Ferrari net zo'n pauper gezinsauto merk geworden als porche?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |