De positie waar we zo ongeveer de meeste keus hebben (Saibari, Til, Wanner, evt Veerman) en die mag ook gewoon week na week blijven falen. Mooi man.quote:
Nou, zou slecht als Ajax vanmiddag is het vooralsnog niet.quote:
Spierblessure oid, zat aan z'n bovenbeen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zag het er slecht uit bij Pepi?
Is al jaren zo. Onder Schmidt lag iedereen er ook om de haverklap uit.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:36 schreef Cherni het volgende:
Dat zit niet mee met al die blessures. Het is toch bizar dat PSV dat vorig seizoen ook al met al die bleswsures te maken had.
Saibari mist veel te veel kansen.
De directie spreekbuisquote:
Dat zal wel een aantal weken worden-. Wordt niks meer dit seizoen. Maximaal derde en nul punten in de CLquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Spierblessure oid, zat aan z'n bovenbeen.
Mag hem wel, voor een clubreporter vind ik hem nog redelijk objectief.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De directie spreekbuis![]()
Prima vent opzich, maar die hebben ze bij PSV echt prima voor het karretje gespannen.
Hij komt soms heel raar uit de hoek. Maar het is allemaal onschuldig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mag hem wel, voor een clubreporter vind ik hem nog redelijk objectief.
Hij kan redelijk geanimeerd vertellen maar heeft vrijwel nooit een scoop.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja, hij is vooral kampioen open deuren intrappen…quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kritiek is ook uit den boze. Hij wil nog wel eens zeggen dat iemand slecht heeft gespeeld, maar daar stopt het ook wel.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:51 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij kan redelijk geanimeerd vertellen maar heeft vrijwel nooit een scoop.
Welke 2 ploegen zie jij boven PSV eindigen dan?quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zal wel een aantal weken worden-. Wordt niks meer dit seizoen. Maximaal derde en nul punten in de CL
Achterin? Het staat op het hele veld niet goed. Al wekenlang. Maar Bosz heeft alleen een plan A.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:56 schreef Buitendam het volgende:
Wat een chaos achterin. Ongekend.
Volgens mij hamstring, zag er niet dramatisch uit, maar bovenbeen kan altijd beetje verneukeratief zijn, elke keer denk je: Voelt wel weer goed, schiet het er weer in en ben je weer weken kwijt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Spierblessure oid, zat aan z'n bovenbeen.
Zal wel weer gevalletje drie weken eruit zijn wat onder aan de streep zeven weken gaat duren.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij hamstring, zag er niet dramatisch uit, maar bovenbeen kan altijd beetje verneukeratief zijn, elke keer denk je: Voelt wel weer goed, schiet het er weer in en ben je weer weken kwijt.
Ja, omdat het middenveld constant moet meeverdedigen en taken moet uitvoeren komt het hele team totaal niet in z’n tactiek. Veerman die nu al 5 of 6 keer per helft laatste man staat…quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Achterin? Het staat op het hele veld niet goed. Al wekenlang. Maar Bosz heeft alleen een plan A.
EarnieGOD met z'n 30 miljoenen aan debiele verdedigersquote:Op zaterdag 27 september 2025 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, omdat het middenveld constant moet meeverdedigen en taken moet uitvoeren komt het hele team totaal niet in z’n tactiek. Veerman die nu al 5 of 6 keer per helft laatste man staat…
Er gaat zo ongelofelijk veel mis, overal op het veld. Er is 0,0 vertrouwen. En het staat gewoon niet goed.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, omdat het middenveld constant moet meeverdedigen en taken moet uitvoeren komt het hele team totaal niet in z’n tactiek. Veerman die nu al 5 of 6 keer per helft laatste man staat…
Feyenoord, Ajax zodra jullie Sjon eruit hebben gejoristquote:Op zaterdag 27 september 2025 20:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Welke 2 ploegen zie jij boven PSV eindigen dan?
Die nuance mbt domme Sjon is wel essentieel.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord, Ajax zodra jullie Sjon eruit hebben gejorist
Als dat lang duurt dan is tweede nog mogelijk
Mwoa…quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn god, laat die Saibari lekker banken zegDie doet echt alles fout.
Ja als die deze mist moet die lekker stoppenquote:
Bijna alles.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn god, laat die Saibari lekker banken zegDie doet echt alles fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |