Als je dit tijdsverschil extrapoleert dan kom je in de buurt.quote:Op zondag 21 september 2025 16:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nu is die 2,5 minuut jammer. Anders had ie Pogacar kunnen inhalen
Kan wel een lekke band hebben, lijkt het.quote:Op zondag 21 september 2025 16:05 schreef Szura het volgende:
We zijn een lekke band van R.EV verwijderd van een UAE-swiep
Dat zou heel erg mooi zijn!quote:Op zondag 21 september 2025 16:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je dit tijdsverschil extrapoleert dan kom je in de buurt.
Een Parijsjequote:Op zondag 21 september 2025 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kan wel een lekke band hebben, lijkt het.
Goede post, eerlijk is eerlijk.quote:Op zondag 21 september 2025 16:16 schreef Pistolero het volgende:
Remco is Rwanda weer als vanouds aan het KOLONISEREN.
Lekke band, fietswissel, gemiste bocht allesquote:Op zondag 21 september 2025 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kan wel een lekke band hebben, lijkt het.
Hij kan zelfs nog tegen een muurtje rijden en in een ravijn belanden.quote:Op zondag 21 september 2025 16:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Lekke band, fietswissel, gemiste bocht alles
Bolle Jos Pro Cycling?quote:Op zondag 21 september 2025 16:20 schreef wimderon het volgende:
Van Wilder en Evenepoel hebben hun fietsen helemaal volgestopt met coke.
Dat zegt alleen de oogtest al. Pogacar zit quasi rechtop, geen gezicht.quote:Op zondag 21 september 2025 16:20 schreef Faraday01 het volgende:
Nog even mijn vraag uit het vorige topic: is er iets bekend over hoe groot het verschil in aërodynamische efficiëntie is tussen R.Ev en Pogacar? Want dat moet dus enorm zijn als je er vanuit gaat dat hij niet opeens 50 watt meer trapt dan Pogacar.
Dat mag, maar dan op een normale manier.quote:Op zondag 21 september 2025 16:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo mag ik mijn enthousiasme niet uitspreken over dit uitzonderlijke publiek, wtf?
1 v 1 in een vallei in de Tour zou leuk zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zegt alleen de oogtest al. Pogacar zit quasi rechtop, geen gezicht.
Daarom zo bijzonder dat hij in de tijdritten in de Tour altijd vliegt.
Ja dat is het verschil. (Anders is ofwel Pogacar een mentale dwerg in dit soort tijdritten, ofwel Remco een mentale dwerg in klassiekers/grote rondes tegen Pogacar.)quote:Op zondag 21 september 2025 16:20 schreef Faraday01 het volgende:
Nog even mijn vraag uit het vorige topic: is er iets bekend over hoe groot het verschil in aërodynamische efficiëntie is tussen R.Ev en Pogacar? Want dat moet dus enorm zijn als je er vanuit gaat dat hij niet opeens 50 watt meer trapt dan Pogacar.
De tweede klim wel inderdaad, de laatste twee minder. Maar tegen die tijd zal het gat al onoverbrugbaar zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 16:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Je zou zeggen, met de percentages, dat de tweede klim juist net iets meer in het voordeel zou moeten zijn voor de powercoureur met betere aero.
En dat is vreemd want Pogacar zal toch ook regelmatig in de windtunnel te vinden zijn.quote:Op zondag 21 september 2025 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zegt alleen de oogtest al. Pogacar zit quasi rechtop, geen gezicht.
Daarom zo bijzonder dat hij in de tijdritten in de Tour altijd vliegt.
Dat denk ik niet, eigenlijk.quote:Op zondag 21 september 2025 16:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En dat is vreemd want Pogacar zal toch ook regelmatig in de windtunnel te vinden zijn.
Colombiaanse omstandigheden in Rwanda, in de Ronde van Rwanda doen die gasten het ook altijd goed.quote:
Dan trekt hij toch zijn wat mindere optreden in Canada door.quote:
Dat snotjong gaat ongetwijfeld gewoon weer een showtje geven in de wegrit, altijd tegen ons.quote:Op zondag 21 september 2025 16:25 schreef DeeBee het volgende:
In de Tour werd iedereen nog MIJNWERKERED
Misschien is Pogi er echt klaar mee, meltdowned
Daardoor zal een andere lul winnenquote:Op zondag 21 september 2025 16:30 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat de Sloveense lul in de vernieling gaat
Nou Pogi was toch wel vrij ambitieus op voorhand voor de tijdritquote:Op zondag 21 september 2025 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
pogi gebruikt het WK tijdrijden om te oefenen voor het WK op de weg
Het downplayen van deze afgang is alweer begonnen.quote:Op zondag 21 september 2025 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
pogi gebruikt het WK tijdrijden om te oefenen voor het WK op de weg
Ach ja, dit is immens goed en als hij Pogi inhaalt sta ik ongegeneerd op de bankenquote:Op zondag 21 september 2025 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daardoor zal een andere lul winnen
maar dat mag nietquote:Op zondag 21 september 2025 16:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou wel ironisch zijn indien Pogacar met een paar secondjes brons pakt omdat hij kon stayeren bij Evenepoel.
Hebben ze nog wat mooie bruggen in Kigali?quote:Op zondag 21 september 2025 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar die sinds de Tour al op het punt staat om van een brug te springen, ik weet niet of hij het mentaal gaat trekken om ingehaald te worden.
Daarna nog op z'n bek bij een rotonde en een Rasmussentjequote:Op zondag 21 september 2025 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar die sinds de Tour al op het punt staat om van een brug te springen, ik weet niet of hij het mentaal gaat trekken om ingehaald te worden.
In Canada had hij alle moeite van de wereld om weg te rijden bij Quinn Simmons, sinds de Tour heeft hij alleen maar gezopen.quote:Op zondag 21 september 2025 16:32 schreef Momo het volgende:
Zou Pogi al hebben lopen zuipen voor zijn verjaardag?
Definitief einde tijdperkquote:Op zondag 21 september 2025 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vast wel als je die mooie wegen ziet.quote:Op zondag 21 september 2025 16:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hebben ze nog wat mooie bruggen in Kigali?
Rwanda heeft dus onlangs ontdekt als inwoners tax (belastingen) betalen dat ze daardoor beter wegen, beter openbaar vervoer enzo kunnen regelenquote:Op zondag 21 september 2025 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
PAY TAX
BUILD A BETTER RWANDA
Del Toro ging van +22 naar +5, dat kan wel.quote:Op zondag 21 september 2025 16:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pogacar moet de slotklim opvliegen voor een medaille
Ik wou zeggen, dit mag toch helemaal niet.quote:
Win/winquote:Op zondag 21 september 2025 16:49 schreef Faraday01 het volgende:
Dit gaat Pogi gewoon het podium opleveren
Oeiquote:Op zondag 21 september 2025 16:49 schreef Faraday01 het volgende:
Poging tot koersvervalsing in de FPCLquote:Op zondag 21 september 2025 16:49 schreef Faraday01 het volgende:
Moet hij volgende week ook doen.quote:Op zondag 21 september 2025 16:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Ach, maar maalt daar waarschijnlijk niet om. Lekker naar het hotel i.p.v. verplichtingen.
Mij ook. Tegen Remcoquote:Op zondag 21 september 2025 16:51 schreef Faraday01 het volgende:
Dit kost me waarschijnlijk ook de FPCL ronde
Niet dusquote:Op zondag 21 september 2025 16:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Poging tot koersvervalsing in de FPCL
Neequote:Op zondag 21 september 2025 16:51 schreef Pistolero het volgende:
Hot take: Vingegaard laat hier een gouden medaille liggen door niet af te reizen naar Rwanda.
Die heeft die column in de Volkskrant van harte genomen?quote:Op zondag 21 september 2025 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Thymen met een gescheurde kringspier toch nog 9e
Wat stond er in de column?quote:Op zondag 21 september 2025 16:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die heeft die column in de Volkskrant van harte genomen?
Heteromannen, laat je ook eens penetreren. Dan ontdek je pas echt wat de kracht van overgave is (premium artikel zie ik)quote:
Kampioenenmaker Sersj.quote:Op zondag 21 september 2025 16:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Twee man op het podium, en dat zonder VTH. Niet te geloven.
Die was ook echt belachelijk goed in de Vuelta.quote:Op zondag 21 september 2025 16:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Vine sneller in slotstuk dan Hem. Ik noteer Vine alvast met potlood voor zondag.
Stuk stront Van Wilder was die één euro die ik er voor heb neergeteld meer dan waard.quote:Op zondag 21 september 2025 16:51 schreef Faraday01 het volgende:
Dit kost me waarschijnlijk ook de FPCL rondetegen @:diegofuser
Koning Sven2 is dood, leve koning Sersj!quote:Op zondag 21 september 2025 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kampioenenmaker Sersj.
"Stel je voor dat er, voor elke spier die jij aanspant om te stoten, er minstens één spier moet worden ontspannen om die stoot zonder pijn en met plezier te kunnen ontvangen. En besef even de omvang van de opdracht waar die ander voor staat."quote:Op zondag 21 september 2025 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heteromannen, laat je ook eens penetreren. Dan ontdek je pas echt wat de kracht van overgave is (premium artikel zie ik)
Vingegaard in een eendagskoers is een ramp en denk niet dat hij uberhaupt nog op niveau is na Tour + Vueltaquote:Op zondag 21 september 2025 16:51 schreef Pistolero het volgende:
Hot take: Vingegaard laat hier een gouden medaille liggen door niet af te reizen naar Rwanda.
Wouted?quote:Op zondag 21 september 2025 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij is ziek geweest. Even een TUE'tje erin en volgende week wint hij alsnog met een uur voorsprong.
Die zou meedoen eerst, maar had zich afgemeldquote:
Lafaard.quote:Op zondag 21 september 2025 17:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zou meedoen eerst, maar had zich afgemeld
Net iets minder dan Fossquote:Op zondag 21 september 2025 17:25 schreef Marcoss het volgende:
Zo te zien de 1e keer dat van Wilder podium rijdt in een tijdrit bij de profs en dan maar meteen op het WK
Lekker gewerkt
Wat wil je, met 10 miljoen per jaar op je rekeningquote:Op zondag 21 september 2025 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar probeert nog steeds zijn positieve act hoog te houden.
Dat denk ik nietquote:Op zondag 21 september 2025 18:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat wil je, met 10 miljoen per jaar op je rekening
Al lukt alles vanaf nu voor geen meter meer, gaat hij toch lekker met pensioen. 0 fucks given.
Dit was natuurlijk de wraak op de Tour tijdrit, toen Remco werd ingehaald door Vingegaard. Nu kon hij een andere topper inhalen...quote:Op zondag 21 september 2025 18:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Pogacar vernederd, oef. Dat zie je toch zelden.
Wat verrassend. Ilan reed weer eens op rancune.quote:Van Wilder reed ook een beetje op revanche. Zaterdag vertelde hij aan de maats in het ploeghotel nog over zijn teleurstelling van vorig jaar: hoe ontgoocheld hij was dat hij er in Zürich in 2024 niet bij was. Daar had hij al een eerste WK-selectie verdiend, vond hij.
Nu lijkt hij een bondscoach gevonden te hebben die echt in hem gelooft. “Ik heb een mooie kans gekregen van de bond en van Serge Pauwels om eindelijk eens aan een WK te mogen deelnemen”, klonk het veelzeggend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |