SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben straks weer een prima eerste helft gezien, genot. "Je moet dan ook een beetje geluk hebben"quote:Op zondag 21 september 2025 14:59 schreef Caland het volgende:
Mokerdomme Sjon heeft de vijfsecondenregel geïntroduceerd
Helaas denken zijn spelers dat ze de bal binnen vijf seconden moeten verliezen
@Mexicanobakker en ik weten dat zo'n vroege goal van PSV weinig zegt.quote:Op zondag 21 september 2025 14:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als die steekpasjes wat beter zouden zijn sta je al met 4-0 voor.
Het kan nare blessures opleveren, was geen opzet, maar wel een terechte denk ik.quote:
Geen geel.quote:Op zondag 21 september 2025 15:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het kan nare blessures opleveren, was geen opzet, maar wel een terechte denk ik.
Grote kans voor Dolberg. Als die erin ligt speel je een hele andere wedstrijdquote:Op zondag 21 september 2025 15:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die hebben straks weer een prima eerste helft gezien, genot. "Je moet dan ook een beetje geluk hebben"
Mjah volgens mij hebben ze voor dit soort overtredingen tegenwoordig standaard straffen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |