abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219046876
Ik heb een deel van de vakantie maar eens besteed aan opruimen en Vinted vullen. Had mij profiel op vakantie gezet, kon ik alles op mijn gemak vullen. Nu net van vakantie af en er een boost op gezet, raak ik hopelijk wat kwijt. We gaan morgen nog aan de slag met uitzoeken van playmobil, dan gaat dat er ook nog op.

Communicatie doe ik soms, vaak als ik niet meteen kan verzenden, maar ook niet altijd.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_219066823
Ik heb sinds gisteren een item te koop staan dat inmiddels al bijna 300 keer als favoriet is aangemerkt. En je raadt het al: minstens tien Fransen die direct 60% bieden.
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:29:57 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219066847
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 09:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb sinds gisteren een item te koop staan dat inmiddels al bijna 300 keer als favoriet is aangemerkt. En je raadt het al: minstens tien Fransen die direct 60% bieden.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219068574
Ik verkoop een theepot. Staat in de weg en ik vind 'm niet mooi, maar heeft ¤44 gekost dus de kliko ingooien is zonde.

Keiveel stomme biedingen van ¤5-¤10, en nu een "op je foto's zie ik een beschadiging, hoeveel korting ga je me geven?"

Zucht. Ik weet soms niet waarom ik dit nog doe. :)
Mon 'en!
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 13:41:51 #105
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219068829
Wat trouwens ook irritant is, is dat als je iets teruggestuurd krijgt omdat het niet is opgehaald. Dat jij geen notificaties meer krijgt in de app.
pi_219068853
Ik heb al ergens 50% van af wat nog helemaal nieuw is, gaan ze nog steeds doorvragen. KOOP DAN! Ben ik nou zo makkelijk of is de rest gewoon zo gierig?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219071069
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 13:46 schreef Discombobulate het volgende:
Ik heb al ergens 50% van af wat nog helemaal nieuw is, gaan ze nog steeds doorvragen. KOOP DAN! Ben ik nou zo makkelijk of is de rest gewoon zo gierig?
Ik negeer dat en klik gewoon op afwijzen. Dan maar niet snel verkopen
pi_219071132
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 19:12 schreef d.k. het volgende:

[..]
Ik negeer dat en klik gewoon op afwijzen. Dan maar niet snel verkopen
Misschien ook gewoon wantrouwen. Als bij mij iets nieuw zonder prijskaartje is, dan is het daadwerkelijk ook nieuw zonder prijskaartje. Denk dat sommige mensen daar wel wat mee spelen.
pi_219071831
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 09:27 schreef Doedezemaar het volgende:
:o hoe dan?!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_219071848
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 20:08 schreef De_Pel het volgende:

[..]
:o hoe dan?!
Ik heb geeeen idee, ik vind het echt bijzonder, het is inmiddels opgelopen tot 400
pi_219071878
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 19:22 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Misschien ook gewoon wantrouwen. Als bij mij iets nieuw zonder prijskaartje is, dan is het daadwerkelijk ook nieuw zonder prijskaartje. Denk dat sommige mensen daar wel wat mee spelen.
Ik ben inderdaad vaak genoeg “nieuw zonder prijskaartje” tegen gekomen met vervolgens in de omschrijving “maar 3x gebruikt”, of gewoon gebruikerssporen op de foto’s.
pi_219071902
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik heb geeeen idee, ik vind het echt bijzonder, het is inmiddels opgelopen tot 400
En gewoon nog niemand die het koopt _O-

Ben ik nog nooit ook maar enigszins in de buurt van gekomen.
pi_219074390
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 13:05 schreef bloempjuh het volgende:
Ik verkoop een theepot. Staat in de weg en ik vind 'm niet mooi, maar heeft ¤44 gekost dus de kliko ingooien is zonde.

Keiveel stomme biedingen van ¤5-¤10, en nu een "op je foto's zie ik een beschadiging, hoeveel korting ga je me geven?"

Zucht. Ik weet soms niet waarom ik dit nog doe. :)
Ik weet het ook niet hoor. :{w :P
pi_219074585
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 20:09 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
en geen biedingen?
  woensdag 22 oktober 2025 @ 11:33:45 #115
208890 June.
Seriously?
pi_219075340
Irritantste vind ik nog dat mensen hun spullen niet ophalen. Pakketje helemaal naar Frankrijk, komt het weken later weer retour. Koper heeft al vrij snel z'n geld weer, maar ik kan maar hopen dat m'n spullen weer heel bij mij terechtkomen.

En nog irritanter - ik koop veel kinderkleding - dat de kleding vol pillen zit of gaten met de status 'heel goed'. Krijg je als antwoord dat je niet anders kan verwachten bij tweedehands kleding. Eh, jawel? Spul met gaten en pillen moeten in de textielbak, niet voor de verkoop.

*einde rant
Shine bright like a diamond.
pi_219076027
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 11:33 schreef June. het volgende:
Irritantste vind ik nog dat mensen hun spullen niet ophalen. Pakketje helemaal naar Frankrijk, komt het weken later weer retour. Koper heeft al vrij snel z'n geld weer, maar ik kan maar hopen dat m'n spullen weer heel bij mij terechtkomen.

En nog irritanter - ik koop veel kinderkleding - dat de kleding vol pillen zit of gaten met de status 'heel goed'. Krijg je als antwoord dat je niet anders kan verwachten bij tweedehands kleding. Eh, jawel? Spul met gaten en pillen moeten in de textielbak, niet voor de verkoop.

*einde rant
Ja, die heel goed status wordt nogal heel erg ruim gevonden. Ook schoenen waar het profiel af is worden als heel goed neergezet. Aan de andere kant heb ik schoenen gekocht die heel goed waren (letterlijk, gewoon nieuw, nul slijtage aan zool en binnenkant).
pi_219076621
Ik had een set van 4 items besteld, waarvan er 3 in de post kwijtgeraakt lijken te zijn. De envelop zat vol plakband die er volgens de verzender eerst niet op zat, dus het lijkt erop dat 'ie is opengescheurd en dat DPD de boel weer heeft dicht geplakt. De verkoper biedt nu aan om het grootste deel van het bedrag terug te betalen, wat natuurlijk heel correct is, maar ergens vind ik het ook sneu dat ze straks die items wel kwijt is maar er bijna niks aan overhoudt. Dus ik ben een softie en heb gezegd dat we het verlies gewoon delen en dat ik ook kan leven met een wat lagere terugbetaling.

Al kan het natuurlijk ook een oplichter zijn die sowieso maar 1 item heeft opgestuurd :@
  woensdag 22 oktober 2025 @ 15:09:41 #118
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_219076904
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 11:33 schreef June. het volgende:

*einde rant
Ja alles na baby-leeftijd is het maar afwachten hoe de status is. Soms ook vlekken die je op de donkere foto’s niet ziet maar in het licht wel. Ik koop daardoor steeds vaker maar weer in de winkel. Soms probeer ik het nog wel maar het is vaak vooral geluk hebben. Shirts en truien kopen is al helemaal een gok.. broeken kun je vaak op de foto’s nog wel een beetje zien.
Fuck the EBU
  woensdag 22 oktober 2025 @ 15:12:12 #119
208890 June.
Seriously?
pi_219076911
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 15:09 schreef Yesse het volgende:

[..]
Ja alles na baby-leeftijd is het maar afwachten hoe de status is. Soms ook vlekken die je op de donkere foto’s niet ziet maar in het licht wel. Ik koop daardoor steeds vaker maar weer in de winkel. Soms probeer ik het nog wel maar het is vaak vooral geluk hebben. Shirts en truien kopen is al helemaal een gok.. broeken kun je vaak op de foto’s nog wel een beetje zien.
Ja of maat 104is eigenlijk een maat 92 geworden omdat ze het in de droger hebben gestopt en/of te heet gewassen. ;( Zet het er dan op zijn minst bij, dat het kleiner valt.
Shine bright like a diamond.
pi_219077878
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 09:34 schreef Managarm het volgende:

[..]
en geen biedingen?
Jawel, van 60%, al zeker 20. Ook een paar hogere biedingen die ik geaccepteerd heb, maar dan gaat toch niemand tot kopen over. Ik heb geen haast met de verkoop, ik laat het gewoon gebeuren. Maar zoiets absurds heb ik nog nooit meegemaakt en ik verkoop regelmatig soortgelijke items. Het is inmiddels bijna 2.000 keer bekeken, ik vind het echt hilarisch
pi_219077900
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 14:25 schreef Amsel het volgende:
Ik had een set van 4 items besteld, waarvan er 3 in de post kwijtgeraakt lijken te zijn. De envelop zat vol plakband die er volgens de verzender eerst niet op zat, dus het lijkt erop dat 'ie is opengescheurd en dat DPD de boel weer heeft dicht geplakt. De verkoper biedt nu aan om het grootste deel van het bedrag terug te betalen, wat natuurlijk heel correct is, maar ergens vind ik het ook sneu dat ze straks die items wel kwijt is maar er bijna niks aan overhoudt. Dus ik ben een softie en heb gezegd dat we het verlies gewoon delen en dat ik ook kan leven met een wat lagere terugbetaling.

Al kan het natuurlijk ook een oplichter zijn die sowieso maar 1 item heeft opgestuurd :@
Maar dat kan dan toch via Vinted bij de vervoerder als claim neergelegd worden?
  woensdag 22 oktober 2025 @ 18:16:28 #122
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_219078189
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 15:12 schreef June. het volgende:

[..]
Ja of maat 104is eigenlijk een maat 92 geworden omdat ze het in de droger hebben gestopt en/of te heet gewassen. ;( Zet het er dan op zijn minst bij, dat het kleiner valt.
En dan heb je nog de Fransen die maat 98 aanklikken “want 3T” ondanks dat er maat 92 in het label staat…
Fuck the EBU
pi_219079155
Ik verkoop best veel kinderkleding, inmiddels grotere maten. En daar zitten echt dingen bij die door een groeispurt amper gedragen zijn. Die krijgen de status zo goed als nieuw. En de rest is gedragen ja en dus ook een andere status met foto's van beschadigingen en voor een lage prijs. Maar iets dat echt als nieuw is of nog helemaal nieuw, daar vraag ik ook best wat voor. Overigens, truien die net wat pillen, bij de oksel bijvoorbeeld, kan je met een apparaatje prima bijwerken, ziet het er weer netjes uit.

Vandaag weer vier pakketten de deur uit, naar Duitsland en gewoon in Nederland. Superfijn, dat ruimt op.
pi_219079563
Man had ook wat geshopt op vinted voor zichzelf. Ik haal het net op en pak het uit.. helemaal verwassen. Echt voor in de kledingbak. Maar goed hij had dus niet gekeken naar de staat.. veel gedragen. Dus kan er niks van zeggen. Hoop dat ie volgende keer beter oplet. ;)
pi_219082930
Even een algemene vraag mbt kleding hier aangezien ik geen zin heb op een apart topic te openen. Hoe vaak wassen jullie kleren? En dan bedoel ik vooral dingen over andere dingen heen, zoals hoodies, sweatshirts, blouse, jeans, etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')