abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218987648
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 21:36 schreef amaranta het volgende:
Hebben jullie ervaring met het versturen van hele grote pakketten ?
Via vintedgo
Ik heb laatst iets relatief groot verzonden (doos van het product zelf was 50x40 ofzo, en daar heb ik nog een stevige, grotere doos omheen gedaan). Is prima verlopen.
pi_218987754
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 07:48 schreef eponine het volgende:

[..]
Ik heb laatst iets relatief groot verzonden (doos van het product zelf was 50x40 ofzo, en daar heb ik nog een stevige, grotere doos omheen gedaan). Is prima verlopen.
Ja, dit is volgens mij wel een stuk groter. Maar ik ga gewoon proberen. De persoon heeft acht stuks beddengoed gekocht en dat kan ik gewoon niet klein verpakken. Ik begrijp ook niet waarom ze niet voor DHL heeft gekozen of zo. Die nemen wel grote pakketten aan. Maar ik probeer het gewoon en we zien wel.
pi_218987782
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 08:34 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ja, dit is volgens mij wel een stuk groter. Maar ik ga gewoon proberen. De persoon heeft acht stuks beddengoed gekocht en dat kan ik gewoon niet klein verpakken. Ik begrijp ook niet waarom ze niet voor DHL heeft gekozen of zo. Die nemen wel grote pakketten aan. Maar ik probeer het gewoon en we zien wel.
Eventueel vacuüm verpakken om het volume kleiner te maken?
pi_218987809
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 08:49 schreef eponine het volgende:

[..]
Eventueel vacuüm verpakken om het volume kleiner te maken?
Ja, ik ga het eerst zo proberen, maar als dat niet lukt, dan ga ik het inderdaad vacuüm doen.
pi_218987812
Wat ik me nu ineens bedenk. Ik weet natuurlijk niet welk pakketpunt Zij heeft gekozen om te ontvangen, maar als het zo’n punt is met een locker, dan gaat dat nooit passen maar goed is eigenlijk ook mijn probleem niet
pi_218987825
Die Fransen vertikken het om wat uit te willen geven zeg. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218988468
Nou, bij het pakketpunt gaven ze aan dat het pakket veel te groot was. Maar ze hebben het wel aangenomen.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 11:18:27 #83
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_218988527
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:00 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
VintedGo (vroeger Homerr). Ook drama.
Ja die worden steeds erger..laatste pakket duurde 27 dagen tot levering!!! Was gewoon hier in nl. GIng van depot naar depot mega raar.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_218988685
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 11:18 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Ja die worden steeds erger..laatste pakket duurde 27 dagen tot levering!!! Was gewoon hier in nl. GIng van depot naar depot mega raar.
Dat, ja. Van NL naar NL duurt met VintedGo langer dan van Zuid-Frankrijk naar hier met elke andere vervoerder (zelfs MondialRelay is soms sneller).

Klaag over Vinted algemeen: mensen denken écht dat ik voor een kledingstuk van ¤3 op en neer fiets (20 mins enkele reis) naar een pakketpunt. Krankzinnig.
Mon 'en!
pi_218989019
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 11:44 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
Dat, ja. Van NL naar NL duurt met VintedGo langer dan van Zuid-Frankrijk naar hier met elke andere vervoerder (zelfs MondialRelay is soms sneller).

Klaag over Vinted algemeen: mensen denken écht dat ik voor een kledingstuk van ¤3 op en neer fiets (20 mins enkele reis) naar een pakketpunt. Krankzinnig.
Iemand die iets bij jou koopt weet dat toch niet
pi_218991348
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 11:44 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Als iemand iets te koop aanbiedt voor 3 euro verwacht ik inderdaad dat die het ook verzend.
Ik kan niet zien hoe ver weg iemand z’n pakketpunt zit. En als het te ver weg is om te verzenden zou ik niets aan bieden (of alleen duurdere producten waarvoor je het wel de moeite vind).

Ik maak zelden bundels, vind vaak maar 1 ding leuk (heel soms 2). Maar over het algemeen koop ik per stuk.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:58:21 #87
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218991492
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 09:02 schreef Discombobulate het volgende:
Die Fransen vertikken het om wat uit te willen geven zeg. :')
Dat Duitsland nu ook mee doet is een verademing _O_
pi_218991595
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 12:42 schreef amaranta het volgende:

[..]
Iemand die iets bij jou koopt weet dat toch niet
Klopt, ik bedoelde dat ik een item te koop had staan voor bijna een tientje, toen iemand ging bieden. Uiteindelijk boden ze 3 euro en zei ik: "Als je DPD kiest, heb je een deal. MondialRelay en VintedGo zijn te ver weg voor zo'n klein bedrag."
Niks meer van gehoord.
Mon 'en!
pi_218991962
Voor in de openingspost:

https://www.vinted.pt/member/267784006

Ik ben aan het opruimen, na vier huizen te hebben leeggehaald en alles opgeslagen nu wat dingen opruimen.
pi_218991994
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:13 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
Klopt, ik bedoelde dat ik een item te koop had staan voor bijna een tientje, toen iemand ging bieden. Uiteindelijk boden ze 3 euro en zei ik: "Als je DPD kiest, heb je een deal. MondialRelay en VintedGo zijn te ver weg voor zo'n klein bedrag."
Niks meer van gehoord.
Ik had diegene die zo laag ging bieden al nooit geantwoord. Ik vind die 60% die je via het systeem kunt bieden over het algemeen al veel te laag. Mensen die dat binnen een minuut nadat ik het item heb geplaatst al gaan bieden vind ik ook een beetje sneu.
pi_219003243
Ik zie trilogie van een boekenreeks die ik wil hebben. Druk ik op kopen en dan mislukt het betalen.
Als ik via de website doe dan lukt het ook niet en ben ik de verzendoptie van VintedGo kwijt en krijg ik DPD en DHL als verzendoptie. Nu de verkoper een bericht gestuurd of het met VintedGo verstuurd kan worden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')