Dat is natuurlijk ook het spel een beetje. mij boeit het niet meer, je kan sowieso niet minder bieden dan 60%, die wis ik gewoon maar mensen die een normaal bod doen daar ga ik altijd wel mee in de onderhandeling.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:21 schreef DorothyGale het volgende:
Ah, de topictitel verraadt al mijn ergernis. Gloednieuwe boeken voor een paar euro verkopen en dan nog mensen die met 0,50 cent gaan afdingen.
Eens. Ik probeer ook vaak minder te bieden en mensen proberen het bij mij ook. Ik verkoop nu niet zo veel meer op vinted, maar alles bij elkaar denk ik dat ik zelden iemand heb gehad die direct het door mij gevraagde bedrag betaalde.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:08 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook het spel een beetje. mij boeit het niet meer, je kan sowieso niet minder bieden dan 60%, die wis ik gewoon maar mensen die een normaal bod doen daar ga ik altijd wel mee in de onderhandeling.
Je kan proberen de advertenties te reporten (klik op de vlag en vul formuliertje in). Gebeurt vaak niks mee.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:00 schreef ZarB het volgende:
Ik ben nu op een kledingkast beland van een dame die allemaal kinderkleding van Shein/Ali verkoopt voor 35/40 euro, onder het merk "elle et lui". Kun je zo iemand rapporteren?
Je kunt ‘namaak’ proberen, maar daar komt waarschijnlijk geen actie op. Tegenwoordig kun je ook ‘verkoopt commercieel in bulk’ selecteren, misschien werkt dat. Maar bij Vinted lijkt dat allemaal geen prioriteit te hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:00 schreef ZarB het volgende:
Ik ben nu op een kledingkast beland van een dame die allemaal kinderkleding van Shein/Ali verkoopt voor 35/40 euro, onder het merk "elle et lui". Kun je zo iemand rapporteren?
Thnx. Ik probeerde de hele gebruiker te rapporteren maar dan kan ik alleen uit "aanstootgevende inhoud" kiezen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:03 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Je kan proberen de advertenties te reporten (klik op de vlag en vul formuliertje in). Gebeurt vaak niks mee.
Ik meld dat altijd en dat moet altijd in 2 keer ja.quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:08 schreef Elleska het volgende:
Als je iets wil rapporteren bij vinted moet je het vaak 2x melden is mijn ervaring. Eerst rapporteren waarna je een automatisch bericht krijgt en daarna bezwaar maken voordat er daadwerkelijk iets mee wordt gedaan.
Ik heb de laatste tijd in mijn overzicht bulkproducten staan waarbij de prijs 1 item betreft, de overige prijzen staan dan in de omschrijving. Strontvervelend want het fijne van vinted is juist die "kopen"knop en dat gaat dan niet. Vinted was juist perfect zonder dat onderhandelen en bieden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |