SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 21 september 2025 12:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Juichen voor de Belgische Monegaske malloot.
Als ie maar voor 14:30 is afgelopen.quote:Op zondag 21 september 2025 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik verwacht een lange race.
Hoeveel keer geel en hoeveel rood?quote:Op zondag 21 september 2025 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Onmogelijk.quote:Op zondag 21 september 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ie maar voor 14:30 is afgelopen.
Vrees dat ik nu flink achterloopquote:
0. Alles is gister opgemaakt.quote:Op zondag 21 september 2025 12:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel keer geel en hoeveel rood?
Zo'n 306kmquote:Op zondag 21 september 2025 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
6x geel en 3x rood. Minstens.quote:Op zondag 21 september 2025 12:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel keer geel en hoeveel rood?
En dan zingen we in koor...."er kan nog meer bij"quote:
Zeker nog niet, maar sinds gister in elk geval een noodglas op een betere sterkte links erin. Dat kijkt iets beter, scherper, maar trekt mijn oog wel naar binnen (heb strabism us naar buiten toe) dus knallende koppijn. Maargoed, ik leef nog. Laatste week geen enkele verbetering qua pijnklachten. Hopelijk na komende week wat minder pijn.quote:Op zondag 21 september 2025 12:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alles weer een beetje in orde met de ogen?
Grimbergen blond is niet zo lekker, triple is veel beter.quote:Op zondag 21 september 2025 12:58 schreef vul_maar_in het volgende:
Grimbergen blond en de frikadellen klaar voor de frituur. (viesdik)
We duimen!quote:Op zondag 21 september 2025 12:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker nog niet, maar sinds gister in elk geval een noodglas op een betere sterkte links erin. Dat lijkt iets beter, maar trekt mijn oog wel naar binnen (heb strabism us naar buiten toe) dus knallende koppijn. Maargoed, ik leef nog. Laatste week geen enkele verbetering qua pijnklachten. Hopelijk na komende week wat minder pijn.
Nederland-Portugalquote:Op zondag 21 september 2025 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
6x geel en 3x rood. Minstens.
Boh!quote:Op zondag 21 september 2025 12:58 schreef vul_maar_in het volgende:
Grimbergen blond en de frikadellen klaar voor de frituur. (viesdik)
En wanneer uwer ogen uw ergeren, steke ze uit! (thanks bijbel)quote:Op zondag 21 september 2025 12:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker nog niet, maar sinds gister in elk geval een noodglas op een betere sterkte links erin. Dat kijkt iets beter, scherper, maar trekt mijn oog wel naar binnen (heb strabism us naar buiten toe) dus knallende koppijn. Maargoed, ik leef nog. Laatste week geen enkele verbetering qua pijnklachten. Hopelijk na komende week wat minder pijn.
Dat klinkt niet heel best. Sterkte manquote:Op zondag 21 september 2025 12:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker nog niet, maar sinds gister in elk geval een noodglas op een betere sterkte links erin. Dat kijkt iets beter, scherper, maar trekt mijn oog wel naar binnen (heb strabism us naar buiten toe) dus knallende koppijn. Maargoed, ik leef nog. Laatste week geen enkele verbetering qua pijnklachten. Hopelijk na komende week wat minder pijn.
Gelukkig geloof ik niet in dat sprookje. wtf?!quote:Op zondag 21 september 2025 13:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
En wanneer uwer ogen uw ergeren, steke ze uit! (thanks bijbel)
Op Zwitser gaven ze aan dat hij dit mogelijk deed voor voordeel bij start, geen idee of dat echt zo is.quote:Op zondag 21 september 2025 13:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan met vroege SC wel onhandig uitpakken omdat hij dan lang op mediums moet.
wat is het voordeel van banden die minder snel warm worden en in het juiste window zitten?quote:Op zondag 21 september 2025 13:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op Zwitser gaven ze aan dat hij dit mogelijk deed voor voordeel bij start, geen idee of dat echt zo is.
en pas op de mediums rijden als de tank een flink stuk leger isquote:Op zondag 21 september 2025 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is het voordeel van banden die minder snel warm worden en in het juiste window zitten?
ik naar de finishquote:Op zondag 21 september 2025 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben benieuwd naar de start.
Is eigenlijk wel een goeie allegorie, betekent min of meer als je je ergert aan wat je ziet is dat JOUW probleem.quote:Op zondag 21 september 2025 13:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Gelukkig geloof ik niet in dat sprookje. wtf?!
Lijkt me alleen maar logisch.quote:Op zondag 21 september 2025 13:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moet Norris nu ook naar achter?
It's only fair.quote:Op zondag 21 september 2025 13:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moet Norris nu ook naar achter?
Norris was al uitgevallen in Nederland.quote:
Ik heb liever Norris in de muur, als er toch een McLaren in de muur moet..quote:
quote:
Doe niet zo dom overduidelijk iets misgegaan bij het veranderen van het chassis.quote:
Balenquote:Op zondag 21 september 2025 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou Piastri, dat is balen.
Wat is het. 95 punten? Moet het wel veel slechter gaan met beide mclarensquote:Op zondag 21 september 2025 13:06 schreef raptorix het volgende:
Ik heb al vaker aangegeven, Max zijn WK is nog steeds mogelijk.
Nee, in dit huidige mediaklimaat moet je hot takes de wereld ingooien.quote:Op zondag 21 september 2025 13:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Doe niet zo dom overduidelijk iets misgegaan bij het veranderen van het chassis.
Dit lijkt er wel op. Hoe kan dit ineens.quote:Op zondag 21 september 2025 13:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
McLaren meltdown is 2 weken terug begonnen
We hopen dat het doorzet.quote:Op zondag 21 september 2025 13:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
McLaren meltdown is 2 weken terug begonnen
Die papaya rule van 2 weken terug kan een dure worden voor Piastri.quote:Op zondag 21 september 2025 13:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Balen
dit is je eigen kansen weggooien
door het putje
foetsie
Ook in Baku.quote:Op zondag 21 september 2025 13:07 schreef Gremen het volgende:
Bijna even dom als Hamilton met zijn magic knopje
hij had zelf ook kunnen zeggen neequote:Op zondag 21 september 2025 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die papaya rule van 2 weken terug kan een dure worden voor Piastri.
96 geloof ikquote:Op zondag 21 september 2025 13:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat is het. 95 punten? Moet het wel veel slechter gaan met beide mclarens
Zak doen we niks aan.quote:Op zondag 21 september 2025 13:08 schreef DKUp het volgende:
Norris moet zo uitvallen volgens de papaya rules.
Ja, duidelijk.quote:
Dit valt me vooral tegen van Piastriquote:Op zondag 21 september 2025 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit valt mij ontzettend van je tegen.
ik was te hard aan het lachen niet gezienquote:Op zondag 21 september 2025 13:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het wiel haaks op de auto staat, denk ik niet dat repareren er nog in zit
quote:Op zondag 21 september 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Je moet wel echt een enorme sukkel zijn om de start te missen omdat je dacht dat het een uur later was.
Grid penalty voor Singaporequote:
Zonder scheurtjes hoef je niet meer te metselen.quote:Op zondag 21 september 2025 13:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Dit valt me vooral tegen van Piastri
je zat wel netjes klaar voor de pre-show -10 minutenquote:Op zondag 21 september 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Je moet wel echt een enorme sukkel zijn om de start te missen omdat je dacht dat het een uur later was.
Je kunt ook te vroeg zijn zoals Piastriquote:Op zondag 21 september 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij nietquote:Op zondag 21 september 2025 13:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Piastri mss nog een tijdstraf voor valse start die hij volgende race mag inlossen?
het scheelt dat ik van F1tv en F1 een melding krijgquote:Op zondag 21 september 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Spanning is goed voor de sportquote:Op zondag 21 september 2025 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit valt mij ontzettend van je tegen.
Goed voor de papaya rules.quote:Op zondag 21 september 2025 13:11 schreef 3rr0r het volgende:
Norris gaat over dat stukje debris rijden
14quote:Op zondag 21 september 2025 13:12 schreef AnneX het volgende:
Als dat zo doorgaat…met hoeveel auto’s gaan zij eindigen zeg!?
6.quote:Op zondag 21 september 2025 13:12 schreef AnneX het volgende:
Nyck de Vriesquote:Op zondag 21 september 2025 13:11 schreef 3rr0r het volgende:
Norris gaat over dat stukje debris rijden
16.quote:Op zondag 21 september 2025 13:12 schreef AnneX het volgende:
nietquote:Op zondag 21 september 2025 13:12 schreef DjVero het volgende:
Wanneer zal Norris de call krijgen om 'm in de muur te parkeren t.b.v. de eerlijkheid?
Deze grap is wel heel erg uitgewrongen zegquote:Op zondag 21 september 2025 13:12 schreef DjVero het volgende:
Wanneer zal Norris de call krijgen om 'm in de muur te parkeren t.b.v. de eerlijkheid?
Al besprokenquote:Op zondag 21 september 2025 13:12 schreef DjVero het volgende:
Akkoordquote:Op zondag 21 september 2025 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor vandaag ben je even ontvriendt.
Morgen is alles weer oke.
Net 4 jaar verlengdquote:Op zondag 21 september 2025 13:12 schreef PzKpfw het volgende:
Wel echt een waardeloos kutcircuit, zou het echt totaal niet missen mocht deze GP van de kalender verdwijnen.
Ik schrik hiervan.quote:Op zondag 21 september 2025 13:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor vandaag ben je even ontvriendt.
Morgen is alles weer oke.
Krijg bij deze GP altijd het idee alsof ze in een spookstad aan het rijden zijn.quote:
Maar voor hoelang....quote:
Om Norris voorbij te gaan?quote:
Het moet wel eerlijk blijven hè, Papaya rules enzo.quote:Op zondag 21 september 2025 13:16 schreef PzKpfw het volgende:
Norris kennende valt hij dit seizoen ook nog wel een keer uit door een domme actie.
Hadjar is lewis fanquote:Op zondag 21 september 2025 13:18 schreef PzKpfw het volgende:
Hadjar had hier Verstappen een hele grote dienst kunnen bewijzen.
OP niet lezenquote:Op zondag 21 september 2025 13:18 schreef QuidProJoe het volgende:
Bah, dacht dat de race een uur later zou starten. Heb het Piastri-genot gemist
Tijdsverschil is lastig.quote:Op zondag 21 september 2025 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Norris zat te slapen bij de restart.
Half FOk F1 zat te slapen bij de start zelf...quote:Op zondag 21 september 2025 13:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Norris zat te slapen bij de restart.
@3Rror steekt er zoveel moeite en tijd in.quote:
Kimi liet genoeg ruimte al verwacht zijn George dat iedereen aan de kant gaat voor de grote Russell.quote:
quote:Op zondag 21 september 2025 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:3rror steekt er zoveel moeite en tijd in.
quote:laatste bezoek: 1657 dagen, 20 uur geleden.
Er bestaat ook nog een nepperd met die nicknamequote:Op zondag 21 september 2025 13:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:3rror steekt er zoveel moeite en tijd in.
Hij is immers de enige met ruimtelijk inzichtquote:Op zondag 21 september 2025 13:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Kimi liet genoeg ruimte al verwacht zijn George dat iedereen aan de kant gaat voor de grote Russell.
o sorry:@quote:Op zondag 21 september 2025 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog een nepperd met die nickname
Wat wil je met Max als teamgenoot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |