SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 21 september 2025 12:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Juichen voor de Belgische Monegaske malloot.
Als ie maar voor 14:30 is afgelopen.quote:Op zondag 21 september 2025 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik verwacht een lange race.
Hoeveel keer geel en hoeveel rood?quote:Op zondag 21 september 2025 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Onmogelijk.quote:Op zondag 21 september 2025 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ie maar voor 14:30 is afgelopen.
Vrees dat ik nu flink achterloopquote:
0. Alles is gister opgemaakt.quote:Op zondag 21 september 2025 12:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel keer geel en hoeveel rood?
Zo'n 306kmquote:Op zondag 21 september 2025 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
6x geel en 3x rood. Minstens.quote:Op zondag 21 september 2025 12:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel keer geel en hoeveel rood?
En dan zingen we in koor...."er kan nog meer bij"quote:
Zeker nog niet, maar sinds gister in elk geval een noodglas op een betere sterkte links erin. Dat kijkt iets beter, scherper, maar trekt mijn oog wel naar binnen (heb strabism us naar buiten toe) dus knallende koppijn. Maargoed, ik leef nog. Laatste week geen enkele verbetering qua pijnklachten. Hopelijk na komende week wat minder pijn.quote:Op zondag 21 september 2025 12:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alles weer een beetje in orde met de ogen?
Grimbergen blond is niet zo lekker, triple is veel beter.quote:Op zondag 21 september 2025 12:58 schreef vul_maar_in het volgende:
Grimbergen blond en de frikadellen klaar voor de frituur. (viesdik)
We duimen!quote:Op zondag 21 september 2025 12:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker nog niet, maar sinds gister in elk geval een noodglas op een betere sterkte links erin. Dat lijkt iets beter, maar trekt mijn oog wel naar binnen (heb strabism us naar buiten toe) dus knallende koppijn. Maargoed, ik leef nog. Laatste week geen enkele verbetering qua pijnklachten. Hopelijk na komende week wat minder pijn.
Nederland-Portugalquote:Op zondag 21 september 2025 12:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
6x geel en 3x rood. Minstens.
Boh!quote:Op zondag 21 september 2025 12:58 schreef vul_maar_in het volgende:
Grimbergen blond en de frikadellen klaar voor de frituur. (viesdik)
En wanneer uwer ogen uw ergeren, steke ze uit! (thanks bijbel)quote:Op zondag 21 september 2025 12:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker nog niet, maar sinds gister in elk geval een noodglas op een betere sterkte links erin. Dat kijkt iets beter, scherper, maar trekt mijn oog wel naar binnen (heb strabism us naar buiten toe) dus knallende koppijn. Maargoed, ik leef nog. Laatste week geen enkele verbetering qua pijnklachten. Hopelijk na komende week wat minder pijn.
Dat klinkt niet heel best. Sterkte manquote:Op zondag 21 september 2025 12:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker nog niet, maar sinds gister in elk geval een noodglas op een betere sterkte links erin. Dat kijkt iets beter, scherper, maar trekt mijn oog wel naar binnen (heb strabism us naar buiten toe) dus knallende koppijn. Maargoed, ik leef nog. Laatste week geen enkele verbetering qua pijnklachten. Hopelijk na komende week wat minder pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |