abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219683739
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2025 10:35 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb daar nog geen bericht van maar dat zou een leuke verhoging zijn vanaf 1.65% ^O^
Ik ook niet. Tot vandaag 11.55 uur:
quote:
Rentewijziging voor Flexibel Sparen
De variabele spaarrente wordt vanaf donderdag 1 januari 2026 1,85% nominaal op jaarbasis. De spaarrente stijgt daarmee met 0,20%.
pi_219689245
Sowieso een favoriete spaarbank van mij vanwege instant payments. Is voor mij hierom een bufferbank ipv mijn 'huisbank'.
pi_219692954
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 02:32 schreef KrekelJapie het volgende:
Sowieso een favoriete spaarbank van mij vanwege instant payments. Is voor mij hierom een bufferbank ipv mijn 'huisbank'.
herkenbaar, maar heb wat kleine problemen. De app werkt niet meer na een telefoonwissel - en ze herkennen mn mailadres niet. Waarschijnlijk omdat ik destijds bij leaseplanbank een inlognaam had en niet een mailadres als inlog.

ticket loopt al een tijdje maar ivm de feestdagen vermoed ik dat het nog wel even duurt voor ik een antwoord krijg.
  woensdag 31 december 2025 @ 12:25:57 #129
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_219694103
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 11:34 schreef snabbi het volgende:

[..]
herkenbaar, maar heb wat kleine problemen. De app werkt niet meer na een telefoonwissel - en ze herkennen mn mailadres niet. Waarschijnlijk omdat ik destijds bij leaseplanbank een inlognaam had en niet een mailadres als inlog.

ticket loopt al een tijdje maar ivm de feestdagen vermoed ik dat het nog wel even duurt voor ik een antwoord krijg.
Dat is vervelend. Ik heb onlangs ook een telefoonwissel gedaan en omzetten ging bij mij uitstekend. Echt een prima bank, snel, concurrerend en zonder poespas.
  woensdag 31 december 2025 @ 12:28:51 #130
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_219694139
Wilde nog meedoen met de NIBC valentijnsactie, maar dan moet de 250 euro vandaag op de rekening staan. Dat gaat niet meer lukken aangezien NIBC blijkbaar nog geen instant overboekingen ondersteunt.
pi_219695117
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dat is vervelend. Ik heb onlangs ook een telefoonwissel gedaan en omzetten ging bij mij uitstekend. Echt een prima bank, snel, concurrerend en zonder poespas.
Ja het internet bankieren werkt wel gewoon voor me (inlognaam + wachtwoord + sms), dus het is maar een klein probleempje voor me. Ik verwacht dat zodra het kantoorpersoneel weer aan het werk is, dat ze vrij makkelijk kunnen afhandelen.

Jammer van de NIBC actie inderdaad. Zij doen inderdaad niet aan instant payments en ik vermoed ook dat ze de valutadatum van januari zullen hanteren. Alles hangt af van wanneer jouw bank de batch verstuurd en wanneer zij de batch binnenhalen.
  woensdag 31 december 2025 @ 14:54:02 #132
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_219697020
ASN blijft toch een ouderwetse bende. Wil ik een spaarrekening openen, moet dat blijkbaar via de app. Andere mogelijkheden zijn er niet. Nou ben ik niet van apps voor alles, maar goed.

- App installeren - spaarrekening openen
- Aantal vragen beantwoorden
- Paspoort scannen, voorzijde, achterzijde, NFC, alles akkoord!
- Oh nee, toch niet. Allerlei informatie toch nog handmatig invullen.
- Adresgegevens, tegenrekening etc. invullen.
- Tadaa, u heeft al een account!! :{ Ja oke, log mij dan even in dan gaan we door toch? Nee, je moet de hele procedure afbreken :')

- Oke, inloggen oude account. Dat is zeker 8 jaar geleden, wat is de gebruikersnaam? Niet op te vragen via de site, niet terug te vinden in mails van ASN. Het invullen van je mailadres om je gegevens te ontvangen is geen optie.
- Oke, je moet je oude ASN rekeningnummer weten om je inloggegevens te kunnen achterhalen :') Gelukkig heb ik nog dezelfde tegenrekening, dus met héél diep graven heb ik nog een ASN overboeking van jaaaaren geleden kunnen terugvinden met een rekening nummer. Nu kunnen we verder toch?
- Oke, Inlognaam en wachtwoord hersteld. Here we go!
- Oh nee, toch niet. Ik moet wachten tot ik een (tadaa, typisch ASN) brief ontvang met daarin een beveiligingscode :')

Ben wel weer klaar met ASN. Incompetente zooi is het. Was vroeger al zo toen de voorgeschotelde rendementen van hun beleggingsproducten niet deugden. Ook kreeg deze duurzame bank het voor elkaar meer brieven te sturen dan de Belastingdienst en alle andere instanties bij elkaar.

Deze bank moet het hebben van die paar groene rakkers die het een goed idee vinden hun geld hier te stallen. Maar het verbaast mij niets dat ASN vorig jaar al een grote reorganisatie heeft moeten doorvoeren. Deze bank is ten dode opgeschreven, laat maar gewoon verdwijnen. Missen we helemaal niets aan!
pi_219697094
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:54 schreef leolinedance het volgende:
ASN blijft toch een ouderwetse bende. Wil ik een spaarrekening openen, moet dat blijkbaar via de app. Andere mogelijkheden zijn er niet. Nou ben ik niet van apps voor alles, maar goed.

- App installeren - spaarrekening openen
- Aantal vragen beantwoorden
- Paspoort scannen, voorzijde, achterzijde, NFC, alles akkoord!
- Oh nee, toch niet. Allerlei informatie toch nog handmatig invullen.
- Adresgegevens, tegenrekening etc. invullen.
- Tadaa, u heeft al een account!! :{ Ja oke, log mij dan even in dan gaan we door toch? Nee, je moet de hele procedure afbreken :')

- Oke, inloggen oude account. Dat is zeker 8 jaar geleden, wat is de gebruikersnaam? Niet op te vragen via de site, niet terug te vinden in mails van ASN. Het invullen van je mailadres om je gegevens te ontvangen is geen optie.
- Oke, je moet je oude ASN rekeningnummer weten om je inloggegevens te kunnen achterhalen :') Gelukkig heb ik nog dezelfde tegenrekening, dus met héél diep graven heb ik nog een ASN overboeking van jaaaaren geleden kunnen terugvinden met een rekening nummer. Nu kunnen we verder toch?
- Oke, Inlognaam en wachtwoord hersteld. Here we go!
- Oh nee, toch niet. Ik moet wachten tot ik een (tadaa, typisch ASN) brief ontvang met daarin een beveiligingscode :')

Ben wel weer klaar met ASN. Incompetente zooi is het. Was vroeger al zo toen de voorgeschotelde rendementen van hun beleggingsproducten niet deugden. Ook kreeg deze duurzame bank het voor elkaar meer brieven te sturen dan de Belastingdienst en alle andere instanties bij elkaar.

Deze bank moet het hebben van die paar groene rakkers die het een goed idee vinden hun geld hier te stallen. Maar het verbaast mij niets dat ASN vorig jaar al een grote reorganisatie heeft moeten doorvoeren. Deze bank is ten dode opgeschreven, laat maar gewoon verdwijnen. Missen we helemaal niets aan!
Redelijk herkenbaar. Met dezelfde telefoonwissel moest er ook een code naar huis gestuurd worden met de post nadat je ook al smsjes, mails en de andere telefoongoedkeuring hebt gebruikt.
Al is die reorganisatie veel meer te danken aan het oplossen van dubbele functies vanuit de verschillende merknamen waar ze afscheid van nemen (sns, regiobank).
pi_219712996
Kunnen jullie bij Bunq vinden wat jullie huidige drempel is voor de extra rente? Ik zie het niet.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_219713126
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 15:49 schreef Patroon het volgende:
Kunnen jullie bij Bunq vinden wat jullie huidige drempel is voor de extra rente? Ik zie het niet.
Bij mij staat 2,01%, maar deze is variabel en kan dus nog veranderen.
pi_219713533
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 16:03 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Bij mij staat 2,01%, maar deze is variabel en kan dus nog veranderen.
Ja hier ook, maar wat ik heb begrepen is dat er op 1-1 en 1-7 de treshold wordt vastgezet (hoogste bedrag in de afgelopen 6 maanden) en alles daarboven krijgt 2.01% en daaronder 1.58%.

https://help.bunq.com/art(...)culated-and-paid-out

Ik kan die drempel dus niet vinden.
  donderdag 1 januari 2026 @ 19:20:37 #137
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_219714508
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 17:00 schreef Patroon het volgende:

[..]
Ja hier ook, maar wat ik heb begrepen is dat er op 1-1 en 1-7 de treshold wordt vastgezet (hoogste bedrag in de afgelopen 6 maanden) en alles daarboven krijgt 2.01% en daaronder 1.58%.

https://help.bunq.com/art(...)culated-and-paid-out

Ik kan die drempel dus niet vinden.
Dit staat normaal in de app bij sparen onder verwachte rente. Ik zie nu ook alleen de 2,01% staan zonder drempel. Terwijl het huidige bedrag gewoon de drempel is voor mij…
pi_219717899
600 euro rente *O* *O* *O* *O*
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219720197
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 12:28 schreef leolinedance het volgende:
Wilde nog meedoen met de NIBC valentijnsactie, maar dan moet de 250 euro vandaag op de rekening staan. Dat gaat niet meer lukken aangezien NIBC blijkbaar nog geen instant overboekingen ondersteunt.
Actie is verlengd tot 15 januari. Termijn van maar een paar werkdagen was eerst ook wel erg kort:
https://nibc.nl/particulieren/sparen/valentijnsbonus

[ Bericht 1% gewijzigd door KrekelJapie op 02-01-2026 14:10:34 ]
pi_219720367
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 10:11 schreef zeeland6 het volgende:
Rente ayvens naar 1,85% per 1 jan 26
Yep , deposito helaas wel vrij laag.
Laat t maar staan op variabel dan :?

Deposito met 3,3% eindigt volgende maand :(
pi_219722040
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 13:41 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
Yep , deposito helaas wel vrij laag.
Laat t maar staan op variabel dan :?

Deposito met 3,3% eindigt volgende maand :(
Ja hier ook eind februari. Heeft 2 jaar vastgestaan.
pi_219728577
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 15:49 schreef Patroon het volgende:
Bij sparen bovenin en dan verwacht rente inkomen.

Dan krijg je een overzichtje.

Die app van bunq blijft echt een en al onoverzichtelijkheid.
pi_219728688
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 06:56 schreef 111210 het volgende:

[..]
Bij sparen bovenin en dan verwacht rente inkomen.

Dan krijg je een overzichtje.

Die app van bunq blijft echt een en al onoverzichtelijkheid.
Ja het was inmiddels zichtbaar. Maar op moment van posten nog niet.
  zaterdag 3 januari 2026 @ 11:26:46 #144
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_219730023
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 13:19 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Actie is verlengd tot 15 januari. Termijn van maar een paar werkdagen was eerst ook wel erg kort:
https://nibc.nl/particulieren/sparen/valentijnsbonus
Kom niet voorbij de paspoortcontrole. Nu 3x geprobeerd maar zandlopertje blijft maar lopen na het maken van de foto's.

Edit: toch gelukt :) Wel jammer dat je weer een werkdag moet wachten voor controle, dat kan wel anders tegenwoordig. Dat stukje online verificatie had ASN dan weer wél goed voor elkaar.

[ Bericht 8% gewijzigd door leolinedance op 03-01-2026 11:32:41 ]
pi_219737601
Iemand ervaring met Garanti BBVA? Geven 2,8% rente
pi_219737740
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2026 21:42 schreef Debuteer het volgende:
Prima bank. Heb vorig jaar gebruik gemaakt van hun actierente dus ik mag niet meer deze ronde.

Mijn vriend wil morgen een rekening openen maar twijfelt of hij wel actierente krijgt als er gestort wordt vanaf onze en/of rekening, dezelfde die ik vorig jaar gebruikte. Heeft iemand hier ervaring mee?
Spoilers!
  zaterdag 3 januari 2026 @ 23:20:56 #147
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_219739752
quote:
Ja ik ben voor die aanbieding gegaan. Tot ergens in mei heb ik die 2.8 rente. Gisteren of eergisteren de rente van 6 weken uitbetaald gekregen.
Ziet er allemaal goed uit.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_219740951
quote:
Prima ervaring. Een + is dat je ook toekomstige overboekingen kan inplannen (periodiek en eenmalig). Er is geen instant payments, maar ik gebruik de inplanbare overboekingen voor om verwachte grotere afschrijvingen op mijn betaalrekening weer aan te zuiveren.
pi_219741182
quote:
De recensies:

https://nl.trustpilot.com/review/garantibank.nl
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zondag 4 januari 2026 @ 08:54:45 #150
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219741186
Hier ook prima ervaringen met garantibank :Y Al sinds de vorige nieuwe klanten actie en heb er nu deposito’s lopen.
Zolang je maar weet dat er geen instant payments zijn kan je ook niet teleurgesteld worden.
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')