Daar had ik inderdaad in het kader van een nieuwe deposito in mijn ladder naar gekeken, ze kijken inderdaad naar de ontvangen rente en niet naar de verdiende rente.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:16 schreef KrekelJapie het volgende:
Ik denk dat ze in 2028 gewoon kijken hoeveel rente je hebt ontvangen.
bijvoorbeeld Aareal doet het wel, maar Banco Progretto en Quintet weer nietquote:Welke banken doen dit niet?
Ik vraag me af of aan het saldo toevoegen, of daadwerkelijk uitbetaald krijgen, is waar ze naar kijken. Of zou je zelf mogen kiezen? Wat ga jij dan doen?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:37 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik heb langlopende deposito's bij Aereal, Inbank, Younited, Hoist, Collector en Nordax. Deze betalen allemaal de rente jaarlijks uit of voegen de rente jaarlijks aan het saldo toe.
https://open.overheid.nl/(...)60-50bd1821bc44/filequote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:39 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik vraag me af of aan het saldo toevoegen, of daadwerkelijk uitbetaald krijgen, is waar ze naar kijken. Of zou je zelf mogen kiezen? Wat ga jij dan doen?
Saldotoevoeging = rendement.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:39 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik vraag me af of aan het saldo toevoegen, of daadwerkelijk uitbetaald krijgen, is waar ze naar kijken. Of zou je zelf mogen kiezen? Wat ga jij dan doen?
Het verschilt per bank. Bij de voorwaarden van de deposito staat ook netjes of de rente per jaar of aan einde looptijd wordt uitbetaald. Wel goed om hier de komende jaren op te letten bij afsluiten nieuwe deposito. Ik ga er zelf ook beter naar kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:56 schreef snabbi het volgende:
Mijn deposito bij banco progretto geeft saldo op 1/1/25 en 31/12/25 maar geen rente. Die rente gaat pas komen bij het aflopen van de looptijd ook.
Zojuist mijn cadeaukaart ontvangen van NIBCquote:Op woensdag 28 januari 2026 18:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij NIBC krijg je bij storten van 10k een cadeaukaart van 20 euro.
Idem.quote:Op maandag 9 maart 2026 13:23 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Zojuist mijn cadeaukaart ontvangen van NIBC
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |