Deze chimi maakt gehakt van de TS.quote:Op zondag 21 september 2025 11:25 schreef Chinless het volgende:
Joh, jij bent hier een compleet zondagmiddag-epos aan het droppen alsof het het FOK-Songfestival is.
Uitkering net gestort en meteen in full-on Casanova-modus?
Rustig aan, Shakespeare van de bijstand.
Misschien eerst die energierekening betalen voordat je ‘geld verbrandt’.
En dat ‘moet een sexy mevrouw vinden’—gast, je klinkt als een Tinder-bug die blijft hangen in 2014.
Doe jezelf een plezier: haal een kapsalon, zet een foute jaren-90 R&B-playlist op,
en kijk of je buurvrouw je niet aanklaagt voor geluidsoverlast van al dat rijmen.
Als dit je openingszin is, dan hoop ik dat je tenminste wél een goede afterparty in huis hebt,
want anders is het alleen jij, je bankrekening en een hoop koude friet.
Maar hé, respect voor de punchlines.
Nu nog een beat eronder en je hebt je eigen reality-show.
Lauwe halve liters Schültenbrau klappen!!!quote:Uitkering is net gestort
AI-reactiequote:Op zondag 21 september 2025 11:25 schreef Chinless het volgende:
Joh, jij bent hier een compleet zondagmiddag-epos aan het droppen alsof het het FOK-Songfestival is.
Uitkering net gestort en meteen in full-on Casanova-modus?
Rustig aan, Shakespeare van de bijstand.
Misschien eerst die energierekening betalen voordat je ‘geld verbrandt’.
En dat ‘moet een sexy mevrouw vinden’—gast, je klinkt als een Tinder-bug die blijft hangen in 2014.
Doe jezelf een plezier: haal een kapsalon, zet een foute jaren-90 R&B-playlist op,
en kijk of je buurvrouw je niet aanklaagt voor geluidsoverlast van al dat rijmen.
Als dit je openingszin is, dan hoop ik dat je tenminste wél een goede afterparty in huis hebt,
want anders is het alleen jij, je bankrekening en een hoop koude friet.
Maar hé, respect voor de punchlines.
Nu nog een beat eronder en je hebt je eigen reality-show.
quote:Op zondag 21 september 2025 12:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
heb pech dat de 20e op zaterdag valt deze maand
nu moet ik wachten tot morgen op mijn toeslagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |