quote:Op zondag 21 september 2025 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga de vierde winter in met m'n jas van honderd euro
Altijd weinig keus voor ons slangenquote:Op zondag 21 september 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie het over winterjassen?
Ja weinig modieuze winterjassen voor onsquote:Op zondag 21 september 2025 14:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Altijd weinig keus voor ons slangen
Ja...quote:Op zondag 21 september 2025 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weinig modieuze winterjassen voor ons
Dat je thuiskomt en je huid valt eraf bij de kapstok.quote:Op zondag 21 september 2025 14:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weinig modieuze winterjassen voor ons
Ka de herfst begint langzaam, dan kun je alweer over winterjassen nadenkenquote:Op zondag 21 september 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie het over winterjassen?
Ja dat snap ik. Beetje respectabele slang gaat toch niet in een sok naar buitenquote:Op zondag 21 september 2025 14:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja...
In de winkel laatst zei zo'n verkoper: Kun je niet gewoon een heel lange wollen sok aandoen?
Ben woedend weggeslidderd.
mis ik niet :pquote:Op zondag 21 september 2025 14:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ka de herfst begint langzaam, dan kun je alweer over winterjassen nadenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hier is het maar 14 graden.quote:Op zondag 21 september 2025 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Het is zestien gradenwat een verschil ineens met gisterochtend en eergisteren.
Arme Bal!quote:Op zondag 21 september 2025 15:13 schreef bitterbal het volgende:
ik had gehoopt in de zomer terug te moeten naar NL voor het leeghalen van mijn huis maar zal de winter worden denk ik
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |