quote:WESTERVOORT - Joël Hengeveld uit Westervoort is een handtekeningenactie gestart tegen het heffen van hondenbelasting in zijn gemeente. Want, zo meent hij, het geld wordt niet ingezet voor de honden zelf. Ook vindt hij hondenbelasting niet meer van deze tijd en zijn er genoeg gemeenten die de belasting op honden al hebben afgeschaft. Hengeveld heeft zelf een tien maanden oude boerboel, die luistert naar de naam Bud.
"Het is niet per se dat ik tegen hondenbelasting ben, maar dan moet het geld ook echt daaraan besteed worden", zegt Joël Hengeveld. "Dat gebeurt nu niet, want de hondenlosloopveldjes worden niet goed onderhouden. En wat me helemaal verkeerd schoot, is de inzet van de controleurs."
Die gaan vanaf deze maand de deuren langs om te controleren of mensen honden hebben en daar belasting voor betalen. "Dan sla je wat mij betreft de plank volledig mis. Dat je mensen gaat inzetten die echt niet voor een paar euro aan het werk zijn, dit laat doen. Dat was voor mij echt het moment om de handtekeningenactie te starten", zegt Joël.
Ik ken boerboels juist als heel rustige honden, waarbij je echt het baasje moet aanvallen wil die boos worden.quote:
Vernoemt naar waar hij dagelijks een treetje van drinktquote:
Het is en blijft een vechthondquote:Op zondag 21 september 2025 08:45 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ik ken boerboels juist als heel rustige honden, waarbij je echt het baasje moet aanvallen wil die boos worden.
Het is wel heel veel hond: die beesten worden massive.
Het zijn meestal de kleinere honden die agressief zijn, die hebben wat te bewijzen.
Natuurlijk is een goed gedeelte opvoeding, maar een boerboel is geen inteeltbully.
Lees je eens in, je praat weer een hoop poep in één zin.quote:Op zondag 21 september 2025 08:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is en blijft een vechthond
Whateverquote:Op zondag 21 september 2025 08:45 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ik ken boerboels juist als heel rustige honden, waarbij je echt het baasje moet aanvallen wil die boos worden.
Het is wel heel veel hond: die beesten worden massive.
Het zijn meestal de kleinere honden die agressief zijn, die hebben wat te bewijzen.
Natuurlijk is een goed gedeelte opvoeding, maar een boerboel is geen inteeltbully.
Dat valt vies tegen hoor.quote:Op zondag 21 september 2025 09:02 schreef Gibson88 het volgende:
HondenbelastingGemeente moet zich dood schamen. Wordt al genoeg geld binnen geharkt met gemeentelijke heffingen.
Met zijn inteeltkopquote:
Het is een dinosaurushont.quote:Op zondag 21 september 2025 09:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hond is pas 10 maanden oud? Hoe groot wordt die wel niet?
Cuz they need centjes.quote:Op zondag 21 september 2025 09:23 schreef ricky3 het volgende:
Waarom zou er überhaupt zoiets bestaan als hondenbelasting. Ankertriest is dat
Als mensen hun hondenshit zouden opruimen, kunnen sommige ook nietquote:Op zondag 21 september 2025 09:23 schreef ricky3 het volgende:
Waarom zou er überhaupt zoiets bestaan als hondenbelasting. Ankertriest is dat
Air budquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |