Ik heb weer wat bijgeleerd over Midge Urequote:Op zaterdag 20 september 2025 23:28 schreef Shii het volgende:
Ik kan wel vast zeggen dat ik heb genoten van deze avond vol met muziek, vaak bekend, maar soms onbekend, maar daarom ook leuk om nieuwe nummers te ontdekken en van oude nummers opnieuw te genieten.
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:30 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gaat nu op de bank ploffen met een biertje
Bedankt voor de reacties en tot snel
Ik ben er woensdag niet bij. Heb 's avonds een etentje.quote:Op maandag 22 september 2025 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben van plan om er woensdag een midweekse uitzending in te gooien. Niet al te lang, gewoon lekker twee uurtjes, van 19:00 tot 21:00 uur.
Als het goed is ben ik woensdag zelf muziek aan het maken dus ben er dan ook niet bij helaas.quote:Op maandag 22 september 2025 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben van plan om er woensdag een midweekse uitzending in te gooien. Niet al te lang, gewoon lekker twee uurtjes, van 19:00 tot 21:00 uur.
Ik ben morgen ook pas heel laat thuis van een cursus.quote:Op maandag 22 september 2025 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Geen probleem. Ik zou toch maar kort draaien. Moet vandaag onverwacht invallen bij het darten.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Sorry, ik kijk voetbal. Symph is naar de handbal
Welkom livelink.quote:
Leuk toch! Luister ik het uurtje meequote:Op donderdag 25 september 2025 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom livelink.
Vandaag draai ik maar tot 20.15. Moet onverwacht invallen bij het darten.
Ja..... morgen mijn laatste dag van de vakantie.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk toch! Luister ik het uurtje mee
Dat is snel gegaan! Ik ben weer net thuis van een middag ruimen in het appartement van mijn ouders.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... morgen mijn laatste dag van de vakantie.
Dat is ook geen leuke klus.quote:Op donderdag 25 september 2025 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is snel gegaan! Ik ben weer net thuis van een middag ruimen in het appartement van mijn ouders.
Maandagochtend komt een opkoper alles wat er dan nog staat weghalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |