Nee, daar was ik toen al te oud voor, maar ik vond het wel grappig.quote:Op donderdag 25 september 2025 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Was jij ook een gillende keukenmeid bij zijn concert?
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, daar was ik toen al te oud voor, maar ik vond het wel grappig.
quote:Op donderdag 25 september 2025 20:17 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Was toch blij dat je nog even gedraaid hebt. Ik vond het gezellig en leuk.
Veel plezier met het darten. Maak ze in!
Ik kan er helaas vanavond niet bij zijn. Misschien vanavond laat nog een staartje Melting.quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:33 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond - voorafgaand aan @:Melting - is er weer een DJ11-uitzending. Ik laat nog weten hoe laat deze begint; sowieso uiterlijk om 19:00 uur. Er is ruimte voor verzoekjes / suggesties, dus die zijn nu alvast welkom via DM.
Tijdstip vooraf-track: kort na 18:55 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Problems Solved
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Cappella - U Got 2 Let The Music (Brescia edit)
Jenny Bee - Wanna Get Your Love (long radio version)
Carroll Thompson - Let The Music Play
Het is ook geen hit geweest of als single uitgebracht. Het staat op de soundtrack van genoemde film. Waarschijnlijk ken je wél The Crying Game in de uitvoering van Boy George. Die komt ook van die soundtrack (uiteraard).quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat ik toen even onder een steen lag ofzo…
The Clash - Hitsville U.K.
Het heeft iets Boney M.-achtigs, vind ikquote:Op zaterdag 27 september 2025 19:17 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
![]()
En dit doet me aan iets anders denken waar ik niet op kan komen
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het heeft iets Boney M.-achtigs, vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |