Ik denk dat het al heel wat is als ze weten dat ze op zijn minskt meedoen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:16 schreef H_T het volgende:
Benieuwd hoe de gewone man in Minsk hier over denkt. Ik heb een idee: ik belarus
DIT GAAT ZEKER NAAR DE FINALE!!!quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:18 schreef Momo het volgende:
Haalt het natuurlijk niet bij Bekijk deze YouTube-video
Mark heeft een dappere poging gedaan, maar was niet altijd stabielquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:19 schreef Momo het volgende:
Al meer dan 30 jaar dezelfde leider is wel stabiliteit ja
Ja, Dick Schoof ons land al na een jaar aan de kant.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:19 schreef Momo het volgende:
Al meer dan 30 jaar dezelfde leider is wel stabiliteit ja
Ach als je ziet hoeveel het Dick Schuift zou ik er ook voor tekenenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Dick Schoof ons land al na een jaar aan de kant.
Kak, net te laatquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:24 schreef CarloV het volgende:
Mijn wekker gaat het zwaar verduren met Snoozebekistan
Zouden ze ook 2 uur aan intervalacts hebben tot de uitslag?quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:27 schreef H_T het volgende:
We zijn toch aardig op weg om een topic vol te krijgen
Ja, en we kijken niet naar het niveau natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:27 schreef H_T het volgende:
Ik denk dat ik niet hoef te weten welk pareltje dit wint.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden ze ook 2 uur aan intervalacts hebben tot de uitslag?
Dat is niet zo moeilijk. De helft van de wereld kijkt, dus de helft van het actieve forum is hier mee bezig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:27 schreef H_T het volgende:
In Vladivostok is het nu 6:29, kunnen ze daar lekker naar kijken bij het ontbijtquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden ze ook 2 uur aan intervalacts hebben tot de uitslag?
Het niveau van de grappen van Fok vanavond krijgt wel 5 sterren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en we kijken niet naar het niveau natuurlijk.
Doen ze ook niet bij de telspellen in voorheen MENquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en we kijken niet naar het niveau natuurlijk.
Vladivostokbroodje erbij dit datquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:29 schreef H_T het volgende:
[..]
In Vladivostok is het nu 6:29, kunnen ze daar lekker naar kijken bij het ontbijt
Doet Hooverphonic dat ook?quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:30 schreef Momo het volgende:
Ik had gelezen dat de kandidaten dit gaan zingen om het nog allemaal erger te maken
Bekijk deze YouTube-video
En dan in de avond weer een bakje vanillevladivostokquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vladivostokbroodje erbij dit dat
De beste actrice die ooit aan het ESF heeft meegedaan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:30 schreef Momo het volgende:
Ik had gelezen dat de kandidaten dit gaan zingen om het nog allemaal erger te maken
Bekijk deze YouTube-video
Laten we hier geen vladivostokpaardje van makenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
En dan in de avond weer een bakje vanillevladivostok
Niet zo Vladimirenneuken hier.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:32 schreef CarloV het volgende:
[..]
Laten we hier geen vladivostokpaardje van maken
Achter Rusland uiteraard. Ik ben geen verrader van de revolutie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:33 schreef Fred_B het volgende:
Dat was het dan. Ik denk dat ik Qatar laat winnen.
Goed gezegd, kameraadquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Achter Rusland uiteraard. Ik ben geen verrader van de revolutie.
Wij zijn geen overlopers. We lopen hooguit over van vaderlandsliefde.quote:
Jammer, ik had 20 keer op Amerika willen stemmen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:35 schreef Momo het volgende:
Recap maar de mensuh mogen niet bellen, sms-en, appen of een shahed drone sturen naar Moskou.
Ja, De Partij bepaalt wat eerlijk is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:36 schreef CarloV het volgende:
In een communistische wedstrijd is het toch de bedoeling dat de prijs eerlijk verdeelt wordt?
Uiteraard, die was ook eerlijk gekozenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, De Partij bepaalt wat eerlijk is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |