Het is doorgestoken kaart. Net een echt ESF.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:53 schreef Momo het volgende:
Aandacht is een beetje oneerlijk verdeeld
Inderdaad volledig apolitiek en vrij van speeches van belangrijke politiciquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
“See the flying men, shooting at the world”
Hij doet zo zijn best en krijgt hier weer Tajikistank voor dank.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:01 schreef H_T het volgende:
Is deze man helemaal gezond? Hij lijkt een beetje Tadzjiek
Hij heeft zijn regenjas en broek al aan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:01 schreef H_T het volgende:
Is deze man helemaal gezond? Hij lijkt een beetje Tadzjiek
Jij en @Fred_B zijn in elk geval on firequote:Op zaterdag 20 september 2025 21:02 schreef H_T het volgende:
Met zoveel vlammen overal heeft ie voor niets zijn regenpakkie aan
Ik vermoed dat die regio wel wat Russisch toerisme heeft.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:04 schreef H_T het volgende:
Hoeveel tolken Vietnamees-Russisch zouden er zijn?
Whehehequote:Op zaterdag 20 september 2025 21:05 schreef Fred_B het volgende:
Een Vietnamese vlag halfstok. Daar krijgen ze straks Ho Chi Minh-punten voor.
Krijg je zo'n podiumdeel op je harses, ben je daarna bouwvlakkerquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:07 schreef Fred_B het volgende:
Hoeveel bouwvakkers zouden zijn gesneuveld voor de opbouw van deze staging?
Als ze winnen is iedereen crystal madagascarquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:12 schreef Fred_B het volgende:
In Antanananarivo en omstreken zetten ze de TV even wat harder.
Gratis vanille toetjes voor het hele land.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ze winnen is iedereen crystal madagascar
Gratis Baobapao broodjesquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gratis vanille toetjes voor het hele land.
Nou ja het voordeel is wel dat je zo goed je stem kan sparen voor zo'n optreden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:23 schreef Fred_B het volgende:
Ze zingt het mooi in de microfoon. Voor iemand die zelf niet mag stemmen.
Blijkbaar heeft Qatar hier ook uitzendkrachten voor ingehuurd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:07 schreef Fred_B het volgende:
Hoeveel bouwvakkers zouden zijn gesneuveld voor de opbouw van deze staging?
Of gewoon Blue Nilequote:Op zaterdag 20 september 2025 21:36 schreef CarloV het volgende:
Gemiste kans om Addis Abba te sturen
Ik dacht dat het over een stad in Bolivia ging, maar goed dit is logischer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:47 schreef usagi414 het volgende:
Wat ik al eerder zei je hoeft geen Spaans te spreken om te weten wat "La fiesta de la paz" betekend
En het het is ook gewoon niet goed
AfgeServeerdquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:54 schreef Fred_B het volgende:
Bel grado maar af, want dit gaat niet winnen.
We krijgen het hier vrijwel niet mee, maar al een jaar grote protesten ook tegen de overheid vanwege corruptie etc. door de jongere generaties.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:53 schreef NailQueen het volgende:
Oh Servie. Wat is er toch aan de hand met dit mooie land.
Tito heeft geprobeerd om de verbinding te vinden tussen Oost en West. Maar daarna ging het heel erg mis.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:53 schreef NailQueen het volgende:
Oh Servie. Wat is er toch aan de hand met dit mooie land.
Sommige nummers zijn wel ok tussen de propagandaquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:58 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Is er al iets leuks voorbij gekomen
En jij ookquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:03 schreef CarloV het volgende:
Dat was gewoon een hele grote cape town
23 landen doen mee en de Sovietnam de overwinningstrofee mee.quote:
Ja, ik had van Raiden toch eerder wat met bliksem verwacht dan met vuurquote:
Hij zal er zijn raidenen voor hebben gehad.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, ik had van Raiden toch eerder wat met bliksem verwacht dan met vuur
Het totaal plaatje klopt. Vietnam zou normaal gesproken hoog moeten scoren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:12 schreef Momo het volgende:
Zouden ze misschien Vietnam laten winnen omdat het anders te obvious is met Rusland?
Ik denk dat het al heel wat is als ze weten dat ze op zijn minskt meedoen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:16 schreef H_T het volgende:
Benieuwd hoe de gewone man in Minsk hier over denkt. Ik heb een idee: ik belarus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |