Connectiesquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een inlogcode?
Enkel Propagandaquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:48 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb dit nu ook erbij aangezet.
Is er al een liedje geweest?
Ik zat me te zeer te ergeren aan de trommels om daar op te lettenquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:56 schreef Fred_B het volgende:
James Newman trompetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze avond is nu al geslaagd.
Paar minuten terug nog 5000, dus dan zijn ze de helft daarvan al weer kwijtquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:59 schreef usagi414 het volgende:
Het is dat er een paar rare Nederlanden en Belgen kijken. Maar nu 2452 live kijkers.
Wie was die bolus? Hij kwam me bekend voorquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:00 schreef Momo het volgende:
Ah even een oorlogscrimineel interviewen
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sergej_Lavrovquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Wie was die bolus? Hij kwam me bekend voor
Lavrov, die is constant geobsedeerd door Europa, en wenst ons niet zo fijne dingen toe.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Wie was die bolus? Hij kwam me bekend voor
Dank!quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sergej_Lavrov
Gelukkig is er alleen vakjury.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:07 schreef Jason22 het volgende:
Het was een een typische #2 in de running order.
Als er geld te verdienen is, lijkt ze zomaar op een echte artiest.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:07 schreef Momo het volgende:
Wel bizar dat die Vassy voor de VS zingt, als je haar bio haar leest treed ze juist vaak op bij Pride en LGBT events.
Het is dat Poetin Lange Frans niet kon bereiken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als er geld te verdienen is, lijkt ze zomaar op een echte artiest.
Die zitten ook in de zaal toch, zodat ze nog even met elkaar kunnen babbelen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig is er alleen vakjury.
Met één vakjurylid per land.
Ik neem aan dat ze gewoon een voorgedrukt blaadje hebben van wat ze gaan stemmen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:20 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Die zitten ook in de zaal toch, zodat ze nog even met elkaar kunnen babbelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |