SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
haha succesquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Even mijn hond mee naar buiten slepen, voordat hij weer binnen gaat plassen. Het regent dus hij zal wel geen zin hebben.
#don'tcare
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:57 schreef Wereldgozer het volgende:
A16 dicht a4 ongeluk @:nattekat
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed om te weten.
@:ESF1Gamer @:TheStigsDutchCousin ik kan echt geen risico nemen met m'n vertrektijd, sorry
Succes en sterkte.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed om te weten.
@:ESF1Gamer @:TheStigsDutchCousin ik kan echt geen risico nemen met m'n vertrektijd, sorry
Blauwe feesten vandaag?quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed om te weten.
Stig en ik zijn hard aan het werkquote:
Wij feesten niet nu.quote:
alleen @Nattekat?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij feesten niet nu.
Keihard aan het werk.quote:
Allemaal tuig johquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik veeg even het traangas uit mijn ogen @:mortaxx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een nieuwe topper voor op mijn bed"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:48 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe tafelsDie 2e lijkt op de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een nieuwe topper voor op mijn bed
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ohja ik moet ook nog nieuwe thee hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even thee bestellen, je weet dan eigenlijk al dat het duur wordt.
quote:D66-gebouw en Binnenhof belaagd
Na het beëindigen van de demonstratie veegde de ME het Malieveld leeg. Groepen demonstranten trokken vervolgens naar het centrum van Den Haag. Bij het partijkantoor van D66, niet ver van het Malieveld, werden ramen ingegooid en een brandende kliko voor de deur gezet.
Ook probeerden betogers toegang te krijgen tot het Binnenhof. Het Binnenhof is op dit moment afgesloten vanwege werkzaamheden, maar de relschoppers probeerden de hekken weg te halen. De ME voorkwam dat ze tot op het hof konden komen.
Op het Plein, waar veel horecazaken zijn, werd door relschoppers gegooid met stoelen, tafels en glazen. De ME is aanwezig op meerdere plekken in het centrum van Den Haag.
Zèn idiaute . @Haagsquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:10 schreef Recce het volgende:
Oh, ze slopen ook nog even het centrum:
[..]
De boel kort en klein staan en affikken versterkt natuurlijk wel hun punt dat het de buitenlanders zijn die voor geweldadige problemen zorgenquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:10 schreef Recce het volgende:
Oh, ze slopen ook nog even het centrum:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |