Augustus, anders was ik wel naar Spanje gegaanquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In welke periode is dat? In de winter is het reizen niet altijd even eenvoudig
Westfjords hebben we overgeslagen omdat de wegen gewoon afgesloten waren.
quote:Op zondag 21 september 2025 04:18 schreef bitterbal het volgende:
Stel je voor dat deze ooit rotterdam invaart @:recce
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Je ziet daar allemaal berensporen!quote:Op zondag 21 september 2025 05:59 schreef LTVDK het volgende:
Was weer mooi in de duinen vandaag
[ afbeelding ]
Vandaag ook? Dacht alleen gisteren... Nu voornamelijk veel wind en koud.quote:Op zondag 21 september 2025 08:57 schreef mschol het volgende:
wat een triest pleurisweer..
er was toch 28 graden en zon voorspeld?
opzich blij dat het dat ook weer niet is maar dit is weer het andere uiterste
ik dacht vandaag ookquote:Op zondag 21 september 2025 08:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vandaag ook? Dacht alleen gisteren... Nu voornamelijk veel wind en koud.
Max 17 hier in Noordbroek... Is nog te doen maar wel wennen. Gelukkig zit er nog wat warmte in de muren en is het binnen nog prima te doen.quote:
quote:Op zondag 21 september 2025 09:12 schreef Haags het volgende:
Tjonge zeg, ik leer steeds meer nieuwe Haagse "helden" kennen. Nu weer 1 of andere Turk genaamd Haagse Appie uit de Schilderswijk. Ook wel siegheil appie.
In mijn tijd keek ik op naar Harrie Jekkers, Haagse Harrie van Koot en de Bie.
Die gast ziet eruit als een karakter uit een slechte horrorfilm.quote:Op zondag 21 september 2025 09:12 schreef Haags het volgende:
Tjonge zeg, ik leer steeds meer nieuwe Haagse "helden" kennen. Nu weer 1 of andere Turk genaamd Haagse Appie uit de Schilderswijk. Ook wel siegheil appie.
Ja dat scheen 1 zo'n vloggertje te zijn die gister de Hitlergroet bracht voor die afgebrande politieauto.quote:
dat zal het zijn, kunnen we handen schudden..quote:Op zondag 21 september 2025 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat scheen 1 zo'n vloggertje te zijn die gister de Hitlergroet bracht voor die afgebrande politieauto.
Maarja ik kende heel die Els ook niet. Word ik oud of wat?
Vermoed dat je van Els niet veel meer gaat horenquote:Op zondag 21 september 2025 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat scheen 1 zo'n vloggertje te zijn die gister de Hitlergroet bracht voor die afgebrande politieauto.
Je kunt mij niet wijsmaken dat je de signalen van hooligans die massaal zouden komen niet hebt opgepikt nee.quote:Op zondag 21 september 2025 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vermoed dat je van Els niet veel meer gaat horen
Wat is dat uitslapen?quote:Op zondag 21 september 2025 08:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uitslapen denk ik...
En goedemorgen Dot
Is HaagsGod daar ook al bekend als BOLK heldquote:Op zondag 21 september 2025 09:12 schreef Haags het volgende:
Je zit niet in de rechtse bubbel.quote:Op zondag 21 september 2025 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |